• Bespreek hier alles over het RPG. Zo blijft het rollentopic schoon ^^

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn topics


    Happy Birthday my Potter!

    MT


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik weet het niet, gister laatste aflevering van seizoen 2 gezien. Nu wachten tot 3 te kijken is, hahah


    Dus ik ben niet te enige. Ik ben echt totaal verslaafd. MInder dan twee weken geleden begon ik met kijken en nu ben ik dus al bijna bij seizoen drie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Dus ik ben niet te enige. Ik ben echt totaal verslaafd. MInder dan twee weken geleden begon ik met kijken en nu ben ik dus al bijna bij seizoen drie.


    Hahah nou... mijn moeder en ik zijn dus al een jaar bezig of zo. Maaaaar, ik heb seizoen 1 nooit gezien omdat het me eerst niet interessant leek, dus toen mijn moeder seizoen 2 ging kijken keek ik een aflevering mee en toen was ik van; 'Omg dit is toch wel leuk. En OMG Hook is sexy!' En zo kwam ik daarbij xD

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 17:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoever zijn jullie eigenlijk met Once Upon A Time?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wachten op de start van de nieuwe afleveringen, oftewel geheel bij.


    Happy Birthday my Potter!

    Like I said. Ik heb seizoen twee gezien. Nu wachtend op seizoen 3 tot ik deze kan kijken


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zelf ergens in het midden van seizoen 2. Maar ik heb een hele poos geen tijd gehad waardoor ik nu niet meer weet bij welke aflevering ik was, haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dit is een goed programma om dingen op te kijken ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kijk meestal op watchseries.it of cucirca, die vind ik het fijnst omdat je niet veel last hebt van reclames etc.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Ik kijk meestal op watchseries.it.


    Same (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Op dat programma heb je helemaal geen reclame, kun je elke serie kijken die in Amerika ook is en elke film die uitkomt op dvd (niet Nederlandse) plus, je kunt er ondertitels onder zetten en de kwaliteit is heel veel beter dan op watchseries.it


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb dus een ideetje;

    Wat nou als we de volwassen sprookjesfiguren nou weglaten, alleen de kinderen van erin laten en daarmee een verhaal maken. Zonder een of andere verhaallijn, misschien dat dat later nog komt, maar dat moeten we dan gezamenlijk bedenken.

    Wie is het ermee eens?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat vind ik een prima idee ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    Dat vind ik een prima idee ^^


    Don't be like the rest of them, darling