• Bespreek hier alles over het RPG. Zo blijft het rollentopic schoon ^^

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    *dies*


    Ik wil het nog eens! Waarschijnlijk in de herfstvakantie óf in de Kerstvakantie.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thaluke schreef:
    (...)

    Ik wil het nog eens! Waarschijnlijk in de herfstvakantie óf in de Kerstvakantie.


    Haha, je moet het zeker gaan doen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm, ik denk dat ik vanavond nog één keer reageer. Ik ga de post nu maken en naar bed ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thaluke schreef:
    Nu krijg ik ruzie maar: Ik heb serieus nog nooit één aflevering van OuaT.


    :O
    Oké dat verklaart redelijk wat want eigenlijk is het heel erg onlogisch dat Snowwhite een dochter zou hebben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    :O
    Oké dat verklaart redelijk wat want eigenlijk is het heel erg onlogisch dat Snowwhite een dochter zou hebben.


    Je weet dat we hier niet de serie volgen hé. Dit is een hele fictie van onze gedachten. We volgen hier geen van de verhaallijnen etc.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thaluke schreef:
    Nu krijg ik ruzie maar: Ik heb serieus nog nooit één aflevering van OuaT.


    Ah joh, ik ken genoeg mensen die dit ook kunnen zeggen en die OUAT dan afkraken.
    Daar luister ik dan gewoon niet naar aangezien ze helemaal niet kunnen oordelen over de serie.


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Sorry dat ik nog niet heb gepost maar ik had een hele dag school en ben werkelijk nu kapot van de moeheid. Ik kan dus niet beloven of ik vandaag nog ga posten. Morgen sowieso. Sorry nogmaals! D:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik had ook echt geen fut meer om waar dan ook te schrijven, dus mijn post komt hoogstwaarschijnlijk morgen ochtend. Heb toch pas laat in de middag college ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Het lijkt hier wat stil gevallen. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik wil wel posten? Is het goed dat ik Kai en James dan daadwerkelijk daar laat zijn? Want ze waren nog onderweg dacht ik, dus daar wachtte ik eigenlijk op.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zit een beetje met Kenzie. waar kan ze zo heen als ze klaar is met Max?


    Bowties were never Cooler

    @RocketRaccoon (Naar Guardians of the Galaxy geweest toevallig? (A))

    Ik denk gewoon naar de winkelstraat, dat is het makkelijkste?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dat is zo'n geweldige film!


    Happy Birthday my Potter!

    2x :D


    Bowties were never Cooler

    Ik vond hem ook echt geweldig, ik heb zelden mensen zo horen lachen in een bioscoop haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.