• Bespreek hier alles over het RPG. Zo blijft het rollentopic schoon ^^

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat vind ik best een goed idee ja!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Oké, hebben we een idee voor een verhaallijn? Of doen we geen verhaallijn?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zie het al, idd. Is het dan misschien leuk om meerdere sprookjesfiguren te hebben, om dan te kiezen uit welke ouders je wilt? (oke, dat klinkt raar...)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wat bedoel jij nou weer?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    Wat bedoel jij nou weer?


    Ik snapte het ook niet helemaal, gezien ik het verschil tussen dat en het hele bestaande idee niet snap, maar blijkbaar ben ik dus niet de enige :')

    Anyways, je hebt ouderloze kinderen, dus misschien kunnen we er op een gegeven moment iets ingooien dat ze triggert om samen op zoek te gaan naar hun biologische ouders en er dan achterkomen dat ze in freaking storybrooke zijn in een andere wereld, als er saaiheid of vastigheid ontstaat? Dan zouden die ouders dus niet eens aanwezig hoeven zijn en kunnen die nog lekker in storybrooke zitten. Niet het aller beste idee, I know, maar het was het enige wat ik had.


    Happy Birthday my Potter!

    Klik nieuwe rollentopic ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heya


    Bowties were never Cooler

    RocketRaccoon schreef:
    Ik maar haar asap


    Okee, vanavond rond 20:00 gaat wel het speeltopic open.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben er vanavond waarschijnlijk niet bij naar de opening, want ik ga naar de film. En morgen zal ik ook niet veel reageren want dan ga ik naar het concert van Will and the People, dus dan is dat alvast bekend. Maar ik denk dat ik vanavond wel tussendoor via mijn mobiel even reageer. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik ben er vanavond waarschijnlijk niet bij naar de opening, want ik ga naar de film. En morgen zal ik ook niet veel reageren want dan ga ik naar het concert van Will and the People, dus dan is dat alvast bekend. Maar ik denk dat ik vanavond wel tussendoor via mijn mobiel even reageer. (:


    Is goed, ik ga er sowieso voor zorgen dat het in het begin niet zo snel gaat hoor (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    Is goed, ik ga er sowieso voor zorgen dat het in het begin niet zo snel gaat hoor (:


    Ahh fijn!!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik ben nog na aan het denken over het innerlijk van Conan, maar ik heb denk ik al een ideetje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hi


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Het is misschien een belachelijke vraag maar toen moet ik 'm even stellen. ;p
    Waar wonen de jongeren nu? Wonen ze in Storybrook? Of in de sprookjeswereld? Hun ouders wonen in de normale wereld, toch?
    En zo ja; hoe ziet hun kleding er dan ongeveer uit? Want nu kan ik me geen beeld voorstellen van wat voor iets Kaiser zou aandoen. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    De kinderen wonen in de sprookjeswereld, dus ze dragen van die kleren die ze daar zouden dragen. Beetje middeleeuws of zo hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.