• Op het eerste gezicht lijkt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dat is ook wat de jongeren denken, wanneer ze er heen worden gestuurd. Ze krijgen doktersessies en een diagnose die een stoornis aangeeft, maar later komen ze erachter dat er iets anders aan de hand is; de jongeren zijn paranormalen en hebben paranormale krachten. De krachten gaan van necromancer tot weerwolf en van heks tot halfdemon. Wanneer ze dit ontdekken komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House...

    We starten op een gemiddelde normale dag. Er kan een nieuweling komen of iemand weggaan. Je personage kan meer van de paranormale krachten weten of helemaal niets. Wie zijn je vrienden en wie je vijanden?


    Voorbeelden van de duistere krachten:
    Necromancer: Een necromancer kan praten met geesten en doden tot leven wekken.
    Half-demoon: Er zijn veel verschillende soorten half-demonen. Je hebt soorten die bepaalde elementen kunnen sturen, maar ook meer andere soorten. De vader van een half-demoon is altijd een demoon.
    Weerwolf: Deze veranderen soms in een weerwolf en is in zijn menselijke vorm sterker en heeft sterkere zintuigen.
    Sjamaan: Sjamanen zijn mensen die uit hen leven kunnen treden. Zo kunnen ze ook in een ander lichaam komen, zelfs in de lichamen van dieren.
    Een andere soort sjamaan kan mensen beter maken met bovennatuurlijke middelen.
    Tovenaren & heksen: Tovenaren en Heksen hebben krachten die ze voor zowel duistere als goede zaken kunnen gebruiken.
    Er bestaan meer paranormale krachten; dit zijn enkel een paar voorbeelden. Als je iets anders weet is dit (vaak) ook goed.


    Rooster
    7:00 opstaan
    7:30 ontbijten
    8:00 Lessen
    12:00 Lunch
    13:00 Lessen
    15:00 vrij en tijd voor klusjes
    18:00 diner
    22:00 naar bed

    Het rooster verschilt in het weekend. Dan mogen ze uitslapen en is er natuurlijk geen school.

    Kamerindeling


    Hoe ziet het huis eruit?
    Keuken
    Slaapkamer

    Regels van Lyle House
    - Houd je aan de tijden van het rooster
    - Ga niet naar je kamer tussen 7:30 en 20:00
    - Niet buiten de hekken van het instituut komen
    - Alleen in de kelder komen voor de was
    - Voltooi je klusjes
    - Gedraag je volwassen en verantwoordelijk

    Regels van het RPG
    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Schrijf minstens 1 keer per week.
    - Post stukjes van minstens 200 woorden.
    - Schrijf in abn.
    - Bestuur geen personages van anderen.
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Reserveringen blijven 3 dagen.
    - Wees aardig tegen elkaar (A)

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd (van 15 tot 20):
    Paranormale kracht:
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Relaties:


    Rollen:

    Meisjes
    - Olivia "Liv" Amy Jennings [Necromancer] ~ Amphrobia
    - Mortefiscera Emeliana Santeria[necromancer] ~ Vandinha ~ 4
    - Cecilia Elizabeth O'Hara ~Reece ~ 7
    - Brooke Jane Eastside [heks] ~LoveHemmings
    - Nemesis Sarries ~ weerwolf ~ AintItFun
    - Madden
    -
    -


    Jongens
    - King Sawyer Brighton [half-demoon] ~Malt ~ 7
    - Neo Joachim Raeburn [half-demoon] ~Morticia ~ 6
    - Whilted
    - Harrison Lionel Sullivan [weerwolf] ~ Effloresce ~ 9
    - Luke William Simmons [Necromancer] ~ Lovelydemon
    -
    -
    -
    -


    Grijze letters betekenen dat deze personen al een lange tijd niet meer online zijn geweest.

    Er is geen limiet voor de rollen. Ook hoef je niet de hele Rpg meeblijven te doen. Wanneer je te druk wordt kun je er gewoon voor zorgen dat je personage weggaat uit Lyle House.


    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 9:00 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mag ik een meisje reserveren?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik faceclaim gelijk even Lily Collins (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik een meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een (Necromancer) jongen claimen?


    wat was dit ookalweer

    Zou ik een vrouwelijk patiënte (necromancer) kunnen reserveren?


    Waarom wilt iedereen een necromancer xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou ook graag een mannelijke rol reserveren, als dat ok is. Ben er nog niet geheel uit wat voor paranormaal wezen hij dan zou worden. ^^


    A girl who wonders.

    Kairos schreef:
    Waarom wilt iedereen een necromancer xd


    Persoonlijke interesses.
    Mijn personage kan trouwens geen doden tot leven wekken – ondanks het gegeven dat ze een Necromancer is, ze kan enkel en alleen met 'stemmen' praten.


    Jullie staan erbij. Ik heb maar even een tijdelijke stop op necromancers gedaan. :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Als mijn personage een half-demon zou zijn, kan ze dan electrokinesis als gave hebben?
    Voor het geval het antwoord ja is: ik claim het alvast :')

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 23:13 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zit te twijfelen om mee te doen. Zitten mensen er überhaupt wel op te wachten als ik mee zou doen?


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    Ik zit te twijfelen om mee te doen. Zitten mensen er überhaupt wel op te wachten als ik mee zou doen?


    We want you – Erieka. *O*


    Dan ga ik morgen een vet epische rol schrijven. Ik wil een mannelijke sjamaan.


    26 - 02 - '16

    Zou mijn rol een Half-Demoon mogen zijn, met een soort telepathische kracht?
    Hiermee bedoel ik niet dat hij anderen kan besturen of dingen kan opdragen, maar dat hij voorbeeld wel 'in iemands hoofd kan kruipen' en ze in gedachten dingen kan zeggen. (Als dat té is, dan verzin ik wel wat anders.)


    A girl who wonders.

    Ik twijfel ook wel een beetje. Bovendien is het zo lang geleden dat ik de boeken heb gelezen. Hmh. What to do..what to do..


    Rise and rise again until lambs become lions