• Ahoy!

    Zijn er hier toevallig nog mensen die ESO spelen? (A)
    Zoja, zouden jullie het gezellig vinden om in mijn guild te komen? Ik heb samen met een vriendin een nieuwe guild gestart, omdat we merken dat het erg lastig is om in een bestaande groep te komen. Onze guild is er voor iedereen: beginners en gevorderden, mensen die het hele dagen spelen of af en toe online zijn, mannen en vrouwen, jong en oud, etc. etc. Ons doel is dus om het voor iedereen leuk te houden en een gezellige guild te krijgen. Eén waarin we ook naast het spel kunnen kletsen en doen.

    Anyhow, mocht je het spel ook spelen en het lijkt je leuk! Onze guild heet "the Asguardians", maar we kunnen ook even in het spel afspreken en het dan regelen. (A)

    Gezellig! (yeah)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Leuk! Ik speel Skyrim op mijn xbox 360 haha dus ik kan helaas niet meedoen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat voor game is dit eigenlijk? Ik heb al meerdere mensen erover gehoord.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Spelen jullie vooral in Cyrodiil of niet? En welke alliance zijn jullie? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Guavara schreef:
    Spelen jullie vooral in Cyrodiil of niet? En welke alliance zijn jullie? c:


    We zitten overal, haha. Zoals ik al zei; de Guild is voor iedereen. Je hoeft dus ook echt niet iedere keer samen te zijn.. Het is vooral de bedoeling dat mensen zich thuis voelen in een groep en alles kunnen vragen. We helpen elkaar bij dungeons, quests, dolmens en noem maar op.. We hebben dus niet één deel waar we zitten, eigenlijk.

    Alliance is Aldmeri Dominion. Maar nogmaals: iedereen is welkom. Dit is enkel omdat dit mijn alliance was.

    TBH. Ik heb dit spel nooit echt serieus gespeeld, omdat het zó groot en zóveel is.. Ik merkte ook dat ik dus bij geen enkele guild echt aansluiting had, omdat niemand behoefte had aan zo'n noob dat niks kan of weet.. En dus besloten mijn vriendin en ik om deze guild op te richten, zodat iedereen een kans heeft! En ik hoop dus dat het een guild word, waarin we ook buiten het spel om nog met elkaar kletsen en doen. (Zit nu in een guild van n andere vrienidn en dat gaat écht alleen maar over ESO, maar als ik een vraag heb over iets in het spel, reageert niemand.. Omdat zij dit spel al vanaf begin af aan diehard spelen. xD)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Unlaced schreef:
    Wat voor game is dit eigenlijk? Ik heb al meerdere mensen erover gehoord.


    Lastig uitleggen, eigenlijk. Het is een MMORPG, als dat je iets zegt. Mij weinig, namelijk, haha. Het is een spel waarin je je eigen personages kunt maken en daar dus mee speelt. Je kunt zelf kiezen hoe je het speelt: enkel rollenspellen, vooral veel quests of dungeons (dat laatste is voornamelijk vechten), bezig met crafting of housing, dus je eigen dingen maken, etc. etc. Ik doe vanalles wat, de ene dag ben ik vooral veel aan het kloten en gezellig doen met mensen online, de andere dag ben ik keihard aan het vechten en levelen en quests aan het uitspelen. Iedereen doet het op zijn eigen manier.
    Het is vooral echt hartstikke mooi gemaakt. Wel veel fantasy, met elfen/orcs en allerlei vage wezens. Maar je kunt het dus spelen zoals je wilt! :)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.