• Ik zou graag een helix piercing laten zetten en ik mag deze ook van mijn ouders, maar ik moet zelf research doen. Ik kan alleen niet vinden waar ik deze kan laten zetten bij mij in de buurt. Weet iemand van jullie misschien waar ik er een kan laten zetten in de buurt van Bergen op Zoom?
    Alvast veel bedankt! Ik ben slecht in dit soort dingen zoeken, haha.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Je kan op zich bij iedere tattoo/piercingshop terecht die aanwezig is daar.
    Het voornaamste waar je echter op moet letten is de hygiëne van de zaak, of jij je op je gemak voelt bij de piercer, en prijzen kunnen ook nog wel eens verschillen per zaak, dus dat is ook wel handig om in de gaten te houden.

    Camaro schreef:
    Je kan op zich bij iedere tattoo/piercingshop terecht die aanwezig is daar.
    Het voornaamste waar je echter op moet letten is de hygiëne van de zaak, of jij je op je gemak voelt bij de piercer, en prijzen kunnen ook nog wel eens verschillen per zaak, dus dat is ook wel handig om in de gaten te houden.


    En ik zou research doen op het internet wanneer je er een gevonden hebt. Alles wat hierboven staat heb ik meegemaakt en nog is mijn piercing fout gegaan. Dus goed research zoeken voor je erheen gaat om een piercing te laten zetten!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Camaro schreef:
    Je kan op zich bij iedere tattoo/piercingshop terecht die aanwezig is daar.
    Het voornaamste waar je echter op moet letten is de hygiëne van de zaak, of jij je op je gemak voelt bij de piercer, en prijzen kunnen ook nog wel eens verschillen per zaak, dus dat is ook wel handig om in de gaten te houden.

    Dit klopt. Je moet ook opletten dat de piercer je oor handmatig met een naald doorprikt en niet met zo'n schietertje. Zo'n schietding kan namelijk je kraakbeen 'kapot' maken waardoor je oor enorm dik en lelijk kan worden.


    Let the Night embrace you

    Katarina schreef:
    Dit klopt. Je moet ook opletten dat de piercer je oor handmatig met een naald doorprikt en niet met zo'n schietertje. Zo'n schietding kan namelijk je kraakbeen 'kapot' maken waardoor je oor enorm dik en lelijk kan worden.


    !!! Dit is inderdaad heel erg belangrijk. Negeer mensen die zeggen dat het bij hen zo is goed gegaan, want 9 van de 10 keer eindig je met niet zoveel mazzel.


    When time and life shook hands and said goodbye.