• DONAR zoon der aarde
    DONAR botvier uw haat
    DONAR hef uw hamer
    DONAR god die de reuzen verslaat

    Dreigende hemel, een oorlog ontbrandt
    Weerlicht en donder ontwaken het land
    Eeuwige vijand van het reuzengebroed
    Laat hen bezwijken en baden in bloed

    DONDERGOD

    De hamer der goden, bij reuzen berucht
    Brengt vlammende aders, gesmeed in de lucht
    Het wolkendek dendert, de dondergod rijdt
    Het hemelvuur brandt als de dondergod strijdt


    Heidevolk - Donder god


    Ik dacht dat het wel weer eens tijd was voor een andere naam. Mn profiel is ook aangepast!
    Donar, god van het onweer, beter bekend als Thor. Donar komt uit de germaanse mythologie.
    Wat vinden jullie er van?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 12:23 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik vind mythologie altijd geweldig, maakt niet uit welke kant op. Echt een geweldige username!

    Dat die nog niet bezet was D:
    Nice!


    26 - 02 - '16

    Factionless schreef:
    Ik vind mythologie altijd geweldig, maakt niet uit welke kant op. Echt een geweldige username!

    tnx!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Galeanthropy schreef:
    Dat die nog niet bezet was D:
    Nice!
    Dat verbaasde mij dus ook heel erg, maar ben er wel erg blij mee!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Thor! :9~


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    I like it :Y)


    wat was dit ookalweer

    Ik vind het wel cool. Ik hou wel van mythologie


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bellissimo schreef:
    Thor! :9~
    dat is een beest met een harde rug en kan soms vliegen :p


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.


    *username. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Awesome! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Factionless schreef:
    Ik vind mythologie altijd geweldig, maakt niet uit welke kant op. Echt een geweldige username!


    Dit is precies mijn mening ^^


    Not all those who wander are lost.

    Factionless schreef:
    Ik vind mythologie altijd geweldig, maakt niet uit welke kant op. Echt een geweldige username!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Square schreef:


    *username. :Y)
    haha ='P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.