• Our Tinychat ^^

    Lieke - Levines - 8 maart | 17
    Miriam - Labonair - 5 maart | 15
    Gabriëla - Milbourne - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Nyctophobia - 24 december | 15
    Noek - Rhae - 27 juni | 15
    Marie - Deveraux - 3 juni | 14
    Aline - Saisons - 14 maart | 14
    Eva - Lashy - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 15
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Julia - Omnom - 25 september | 14
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 15
    Ruth - Gake - 31 augustus | 21
    Esmée - Lues - 18 oktober - 15

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 19:37 ]

    Wat vind jij?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Kennen jullie dat programma: Little People, Big World? Dat is echt erg leuk. Daar volgen ze twee kleine mensen. Zij hebben vier kinderen. Een meisje, een tweeling, bestaande uit twee jongens van wie één ook klein is, en nog een jongen (: Erg leuk!

    Labonair schreef:
    Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar ik had allemaal snaps gisteren op school -waaronder van Lieke- dus ging ik die met een vriendin bekijken. Dus ik klikte op Lieke, en toen kwam er hoogstwaarschijnlijk een peace foto of van weekdier HAHA en mijn vriendin ging stuk om Lieke HAHAHA.


    HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MIR. Ik doe tegenwoordig bijna bij al m'n snaps peace. Ik word Enzo Knol. SWAG.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ugh, waarom gaat het toch altijd over Harry's haar. Meh, meh meh. Hij is knap en that's it.

    @ Julia, het is waar.


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb gestemd op pedosmile bc pedosmile.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Saisons schreef:
    Kennen jullie dat programma: Little People, Big World? Dat is echt erg leuk. Daar volgen ze twee kleine mensen. Zij hebben vier kinderen. Een meisje, een tweeling, bestaande uit twee jongens van wie één ook klein is, en nog een jongen (: Erg leuk!


    Ja, en de grootste jongen is knap. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Labonair schreef:
    (...)
    Oeh op stap. ^^


    ^^ Hopelijk wordt het leuk! Maar dat waren die avonden in het weekend dat ik bij jou was ook, dus dan zal dat wel ^^

    Nja, ik vind zijn haar gewoon niet altijd leuk. Ik zeg niet dat hij niet knap is ^^, maar ik vind zijn haar niet altijd leuk. (:

    Levines schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MIR. Ik doe tegenwoordig bijna bij al m'n snaps peace. Ik word Enzo Knol. SWAG.

    HAHHAHAHHAHAHAHA. NEE IK WEET HET WEER. Het was een snap van één of andere shirtless oude man in een serie die jij altijd kijkt en dan had jij erbij gezet: 'sexy *pedosmile*' En toen ging die vriendin dus stuk en zei ze: "Vindt Lieke hem sexy?" HAHAHAHAHA


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Levines schreef:
    Ik heb gestemd op pedosmile bc pedosmile.

    duh. *pedosmile*


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Saisons schreef:
    Nja, ik vind zijn haar gewoon niet altijd leuk. Ik zeg niet dat hij niet knap is ^^, maar ik vind zijn haar niet altijd leuk. (:


    Ik vind het gewoon irritant dat zijn haar altijd het onderwerp is als we over hem praten. Niks tegen iemand, maar gewoon in het algemeen.


    Danmarks Dynamite.

    Levines schreef:
    Ik heb gestemd op pedosmile bc pedosmile.


    wbw ^^

    Saisons schreef:
    (...)

    ^^ Hopelijk wordt het leuk! Maar dat waren die avonden in het weekend dat ik bij jou was ook, dus dan zal dat wel ^^


    Vast wel. ^^ Ik ben uitgenodigd voor een feestje morgenavond van 2 meiden uit m'n klas. Maar grotendeels ken ik wel maar niet heel goed. Ze hebben van mijn vriendengroepje alleen mij uitgenodigd omdat ze mij het aardigst vinden. :'D Hopelijk val ik er dan niet buiten meh.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.


    Danmarks Dynamite.

    Guys, mijn eerste cijfer is binnen, 8,8 voor muziek hehe I'm proud. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Labonair schreef:
    (...)

    Vast wel. ^^ Ik ben uitgenodigd voor een feestje morgenavond van 2 meiden uit m'n klas. Maar grotendeels ken ik wel maar niet heel goed. Ze hebben van mijn vriendengroepje alleen mij uitgenodigd omdat ze mij het aardigst vinden. :'D Hopelijk val ik er dan niet buiten meh.

    Je zal er echt niet buiten vallen, Mirrie. Je bent ook super super super aardig en het gaat vast leuk worden!

    Komt zonnebrandjongen? -wbw-


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."