• Ik moet even me blijheid uiten over mn nieuwe telefoon! Vandaag heb ik me Samsung s2 neergelegd voor de s4! typen gaat makkelijker, quizletten gaat een stuk fijner. Ik heb de telefoon nog niet helemaal ontdekt maar ben er nu al erg blij mee.

    Dus om het nuttig te houden, wat voor telefoon hebben jullie?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Samsung Galaxy Music. Een enorm rotding dat heel vaak per ongeluk afgaat in de klas omdat ik op het muziekknopje gedrukt heb, maar ik beschouw dat als een luxeprobleem. ;v


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Huawei Ascend P6. --> Top


    nothing is true, everything is permitted.

    Xiaomi Mi2S, geweldige telefoon, die ook nog eens goedkoop is. :Y)


    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 23:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Novoselic schreef:
    Samsung Galaxy Music. Een enorm rotding dat heel vaak per ongeluk afgaat in de klas omdat ik op het muziekknopje gedrukt heb, maar ik beschouw dat als een luxeprobleem. ;v


    Omg die klinkt awesome.
    Ik heb een Sony Xperia E, die echt ontzettend degelijk is. Hij overleefde een val van twee trappen naar beneden zonder barst ^^


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samsung Galaxy Ace 3. Fijner dan de ace 2, die ik eerst had, maar dat is voornamelijk omdat ik het scherm van de 2 had gebroken waarna ik er een $6 ebay scherm op had gezet. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Samsung galaxy s5. Ben er erg blij mee. Werkt fijn. Is wel wennen. Hij is anders dan de s3 die ik had.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Huawei Ascend Y300.
    Fijne telefoon :) Alleen heb ik enorm veel problemen met whatsapp (whatsapp neemt veel te veel geheugen in, is traag, bij veel berichten binnenkrijgen loopt mijn telefoon vast en valt hij uit)
    Dat ligt niet aan mijn telefoon, ik heb er namelijk pas last van sinds de laatste drie whatsapp updates. Daarvoor werkte alles wel gewoon fijn. En toen ik whatsapp voor een maandje verwijderd had, werkte mijn telefoon ook gewoon normaal.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Iphone 5, en binnenkort hopelijk 6

    Samsung S2


    26 - 02 - '16

    Lg nexus 5 :)


    Treat people with kindness

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Omg die klinkt awesome.
    Ik heb een Sony Xperia E, die echt ontzettend degelijk is. Hij overleefde een val van twee trappen naar beneden zonder barst ^^

    Bedoelde je dat sarcastisch, dat hij awesome klinkt? (krul) Met een luxeprobleem bedoelde ik dat ik blij mag zijn dat ik van m'n ontzettend strenge ouders een gsm mocht. ^^

    Het enige voordeel is inderdaad dat de mijne ook ieder denkbaar ongeluk overleeft, wat ook wel nodig is sinds ik enorm onhandig ben. Hij heeft nog maar twee krasjes of zo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb een iPhone 4s. Niet zoveel opslagruimte, maar wel de fijnste telefoon die ik tot nu toe heb gehad!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Samsung galaxy S2 :Y)


    wat was dit ookalweer

    Goner schreef:
    Ik heb een iPhone 4s. Niet zoveel opslagruimte, maar wel de fijnste telefoon die ik tot nu toe heb gehad!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vinception schreef:
    Huawei Ascend Y300.
    Fijne telefoon :) Alleen heb ik enorm veel problemen met whatsapp (whatsapp neemt veel te veel geheugen in, is traag, bij veel berichten binnenkrijgen loopt mijn telefoon vast en valt hij uit)
    Dat ligt niet aan mijn telefoon, ik heb er namelijk pas last van sinds de laatste drie whatsapp updates. Daarvoor werkte alles wel gewoon fijn. En toen ik whatsapp voor een maandje verwijderd had, werkte mijn telefoon ook gewoon normaal.


    -Ook een Huawei Ascend Y300, maar geen enkele problemen met whatsapp. Gewoon af en toe het geheugen legen, cache verwijderen en dat ding is even snel als normaal :]


    If a writer falls in love with you, you can never die