• Ik ben echt superslecht in samenvattingen – dus daarvoor al mijn excuses.

    Het idee:

    Het is het jaar 2813 en de wereld is compleet verwoest – op drie groepen na. Twee van deze groepen dragen de namen Venus en Saturnus. Venus bestaat uit goede mensen die elk levend wezen binnen de groep laten, Saturnus neemt alleen die onder zijn hoede die iets toevoegt aan de groep. Er is nog één andere groep – groep Jupiter. Deze bestaat uit rijke mensen die het konden betalen om mee te doen aan een gelukt experiment. Zij wisten dat ze de verwoesting zouden overleven, Venus en Saturnus wisten dat niet en hebben enkel “geluk” gehad.

    Terwijl Venus en Saturnus hun kleine maatschappij in leven proberen te houden – er zijn niet zoveel dieren meer als vroeger en er is geen schoon water meer – baadt Jupiter in de overgebleven rijkdommen. Saturnus steelt regelmatig van Jupiter en zodra deze erachter komen wordt het hele kamp van Saturnus verwoest. Met de strenge winter die eraan lijkt te komen zorgt dit ervoor dat de groep Saturnus gedwongen is om te overleven met de “zwakke” Venussen – zoals zij het zien. Zullen zij samen werken? Of eist de strenge winter zijn tol?

    Nouja – zou iemand dit een leuk idee vinden?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik zou meedoen.
          Waarschuw me!


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Klinkt leuk!


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Halter schreef:
    Ik zou meedoen.
          Waarschuw me!


    Halter schreef:
    Ik zou meedoen.
          Waarschuw me!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dit is te gek! Ik ben in :3 waarschuw me ^.^


    ~My Mind Is Free~

    Dankje voor de positieve reacties! Ik zal jullie waarschuwen. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 21:46 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "