• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Ik was nooit onderwater. Fred wel. Campbell. Je kent me; je kan weten dat ik hier niet kom voor een excuus.'
    Zachtjes voelde ik het bed inzakken waarbij ook meteen een veels te fijne geur mijn neus in sloop.
    'Je had dat meid boven water gehaald. Daarna kwamen Ralf en Fred. Je- je kustte dat.. dat meid. Ik wil je terug; Camp Wat voor consequenties het ook heeft; het boeit me niet. Al ga ik door dood, al ga ik pijn leiden of wat dan ook; niets boeit me dan alleen jij die naast me staat. Wat heb ik fout gedaan?' ik schudde mijn hoofd terwijl ik de tranen met al mijn macht tegen probeerde te houden. Hij heeft niks verkeerd gedaan. Hij is perfect en het deed me enorm pijn dat hij door mij aan zich zelf twijfelde.
    'Als dit de reden niet is; wat heb ik verkeerd gedaan Campbell?' ik wilde mijn mond opentrekken maar sloot hem direct toen zijn hand die van mij omsloot waar ik naar staarde en een traan uit mijn ooghoek voelde glijden en aan de rand van mijn neus bleef haken.
    ‘Ik wil dat je de waarheid tegen me zegt. Alleen even de waarheid. Campbell Saunders.. hou je wel van me.. ?'
    Ik keek ietwat verbaasd op terwijl mijn zicht deels geblokkeerd werden door de tranen die in mijn ogen stonden. Ik was nog niet eens een uur wakker of ik was alweer een psychisch wrak. Een huilbaby. Ik schudde verward mijn hoofd en voordat ik wel nadacht over alles wat kon gebeuren. Over het feit dat ik alles verpest drukte ik mijn lippen op die van hem terwijl de tranen ongecontroleerd van mijn gezicht rolden. Met een klap hoorde ik de deur openvliegen en met een grote schok lieten mijn lippen meteen die van George los en zag ik een blondharige gedaante door mijn wazige gezichtsveld aan komen hobbelen; Victoire. Ze ging langs mijn bed staan aan de andere kant van George en wreef mijn tranen van mijn gezicht waarbij haar parfum mijn neus doordrong waar ik enorm misselijk van werd.
    ‘Ooh; Camp. Je bent weer bij bewustzijn. Ik was zó ongerust.’ Ik durfde dat te betwijfelen gezien ik wist dat ze al jarenlang een crush op mijn broer had. Ze zou waarschijnlijk geen traan laten als ik werkelijk dood was.
    Bruut werd ik opzij geduwd en duwde ze haar slanke lichaam strak tegen me aan.
    ‘Ik en Nathaniel zijn de enige die je bezocht hebben; Campbell. Wij houden tenminste van je.’ Daarbij voelde ik haar borsten tegen mijn borstkas drukken en hoewel ze me in een enorm akelig positie drukte wat me pijn deed leek haar niet te deren en zachtjes legde ik mijn hand tegen haar zij maar voordat ik haar weg kon drukken om wat adem ruimte te creeren plaatste ze haar lippen op die van mij terwijl haar hand van mijn wang naar nek gleed waar ze op mijn wond drukte wat een enorm stekende en brandende pijn veroorzaakte waardoor ik verstijfd bleef liggen.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 12:59 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Victoire ik HAAT je


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Tranen glinsterden in zijn ogen en rolden zijn wangen af wat mijn har maar liet breken. Ik keek weg en schudde even mijn hoofd.
    'Campbell..'
    Voordat ik nog wat kon zeggen drukte hij zijn lippen op die van mij. Ik weet niet waarom maar ik voel me opgelucht door dit, ondanks dat hij nu huilde. Ik wilde net een hand achter zijn nek zetten toen hij de kus veels te snel beëindigde en over mijn schouder staarde. Ik keek ook naar waar naar hij staarde en tot mijn grootste ellende stond de blonde duivel met de naam Victoire bij de deur en hobbelde ze naar Campbell toe.
    ‘Ooh; Camp. Je bent weer bij bewustzijn. Ik was zó ongerust.’
    Campbell werd van mij weg gerukt waarna ze hem in een knuffel trok en ik voelde mijn woedd weer tevoorschijn komen. Oh Merlin; ik moet me inhouden maar de verlangen om haar uit het raampje te duwen word alsmaar groter en groter.
    ‘Ik en Nathaniel zijn de enige die je bezocht hebben; Campbell. Wij houden tenminste van je.’ en met dat drukte ze haar lippen op die van hem. Oh nee- dit echt niet. Niet voor mijn gezicht; niet voor andermans gezicht; nooit niet. Ook zag ik dat Campbell pijn had wat me nog woester maakte. En voor ik het wist stond ik achter haar en greep haar haren in een vuist waarna ik haar wegtrok van Campbell en haar weer losliet.
    'Geen bezoekers? Wat denk je dat ik hier kwam doen; jij- jij..' ik snoerde gauw mijn mond voordat ik iets verkeerds zou gaan zeggen en hees mijn hand op.
    'Ik zei het eerder en- en zeg het nogmaals; jij komt niet bij hem in de buurt.'
    Met dat greep ik naar haar pols en trok haar mee naar de deur toe.
    'Ik weet dat jij niet echt van hem houd; maar ik wel.' Siste ik zachtjes.
    'Ik weet dat je dit doet om ons uit elkaar te halen; net als wat iedereen probeert. Ik zeg je een ding alvast; dat gaat niet gebeuren zolang ik van hem hou.' Fluisterde ik nog voordat ik de deur opentrok en haar wegduwde waarna ik de deur weer met een klap sloot en er tegen aan leunde. Zuchtend liet ik mijn handen in mijn haren glijden en sloot mijn ogen.
    'Oh- sorry..' murmelde ik en schudde mijn hoofd.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mijn topics.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Met een ruk verdween uit het niets haar lippen en zag ik Georges’ hand in Victoires haar haken.
    ‘Geen bezoekers? Wat denk je dat ik hier kwam doen; jij- jij..’ hij zweeg en deed zijn hand omhoog waardoor ik ietwat angstig wegkeek. Ging George haar slaan? Van alle mensen zou ik het minst bij hem verwachten. Ik beet op mijn lip en in plaats van een klap te horen hoorde ik hem weer verder praten. ‘Ik zei het eerder en- en zeg het nogmaals; jij komt niet bij hem in de buurt.’ Ik voelde mijn wangen ietwat rood worden en speelde ietwat nerveus met mijn vingers en negeerde de voetstappen die leken weg te sterven tot ik de deur met een klap dicht hoorde vallen. ‘Oh-sorry.’ Hoorde ik George zachtjes murmelen. Ik keek op en glimlachten voorzichtig voor ik weer naar onder staarde. Ik wist zeker dat ik nu in de problemen zat. Victoire ging alles aan Nathaniel vertellen zodat ze misschien hoger in zijn lijstje kon komen. Het is dan iets wat ook niet echt geheim was gehouden en het ergste was de blik die ik op Victoires gezicht zag. Totaal geen angst maar vermaak. Iets wat haar schoonheid afschikwekkend maakte. Het ergste van dit was ik haast bewust dat ze deze keer niet míj zullen pakken maar George. Ietwat angstig keek ik op. ‘Als ik jou was zou ik snel gaan.’ Murmelde ik zachtjes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Als ik jou was zou ik snel gaan.’ 
    Ik keek op bij zijn woorden die voor mij slechts als fluisteringen waren terwijl het in de werkelijkheid anders was; harder. Demonstratief schudde ik mijn hoofd en liep naar zijn richting toe waarna ik mezelf tegen een muurtje aan gooide en mijn handen in mijn broekzakken liet glijden.
    'Wat als ik dat niet wil?' Vroeg ik simpel en keek Campbell weer aan.
    'Ik wil eerst horen.. wat er in merlijns naam aan de hand is; waarom je plotseling zo doet tegenover mij; eerst vermijd je me en en..' ik haakte even af en kneep mijn ogen dicht waarna ik een kleine zucht liet.
    'Daarna doe je plotseling weer alsof je van me houd.' Ik stopte even en perste mijn lippen op elkaar. Ik maak me te veel druk.. secondes lang bleef ik zo stil staan tot ik mijn handen uit mijn zakken haalde en van Campbell wegkeek.
    'Ik blijf hier.' Murmelde ik en liep een paar meter weg van hem om een glaasje wster voor mzelf in te schenken die ik langzaam leegdronk en af en toe wat naar Campbell spiekte.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Waar kan ik heen met Fred/Draco?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Uhm, Fred maakt niets uit, als je wilt kunnen ze Campem George ggezelschap geven.

    Of dat Fred Camp en George bezorkt, en strks komt Nathaniel of Karkie of zo die George te grazen willen nemen en in plaats van George Fred wat aan gaan doen x')

    Of je kunt hem naar Ralfie sturen zodat ze eindelijk wat meer drama in hun leven krijgen.. kan je hem danop de bank van de leerlingen kamer plaatsen of zo; een boek aan het lezen :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Uhm, Fred maakt niets uit, als je wilt kunnen ze Campem George ggezelschap geven.

    Of dat Fred Camp en George bezorkt, en strks komt Nathaniel of Karkie of zo die George te grazen willen nemen en in plaats van George Fred wat aan gaan doen x')

    Of je kunt hem naar Ralfie sturen zodat ze eindelijk wat meer drama in hun leven krijgen.. kan je hem danop de bank van de leerlingen kamer plaatsen of zo; een boek aan het lezen :]


    Ik stuur Fred wel naar Ralfie omdat ik Red leuk vind en niet wil dat het doodloopt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    Gapend loop ik de trap naar de leerlingenkamer af. Ik rek me nog even uit en kijk de leerlingenkamer rond. Er is niemand, behalve een jongen met bruin haar die een boek leest. Ik herken hem meteen en loop vrolijk naar hem toe. Als ik bij hem aangekomen ben sla ik vrolijk mijn armen om hem heen en kijk ik hem aan.
    'Goedemorgen, Ralfie.' Ik gaap nog een keer en kijk in het vuur, wat knettert. Het is koud, maar nu ik tegen Ralf aan zit bij het vuur heb ik het weer warm. Het is nu een week geleden dat de opdracht was en Cam is al die tijd buiten bewustzijn geweest, waardoor George de hele tijd bij mij was. Het is raar om weer de hele tijd bij hem te zijn omdat hij daarvoor bij Cam was. Maar natuurlijk is het fijn om hem naast mijn zij te hebben, hoewel het een beetje ongemakkelijk kon worden als Ralf erbij was. Nu was George al uit bed. Waarschijnlijk is hij bij een van zijn andere vrienden.
    'Heb je al ontbeten? Ik heb honger,' zeg ik vrolijk. Ik weet niet waarom ik vrolijk ben, maar ik heb een goede bui. Ik druk een kusje op zijn wang. 'Wil je alsje- alsje- alsjeblieft met me mee naar de Grote Zaal gaan?' vraag ik kinderachtig.

    Ralf is twee jaar jonger maar toch is Fred kinderachtiger x')


    Spoiler alert: you will save yourself

    Twee jaar :o ah, das een leeftijdsverschil. Zullen we Ralf zijn verjaardag vandaag houden en doen dat Fred het heeft vergeten ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Twee jaar :o ah, das een leeftijdsverschil. Zullen we Ralf zijn verjaardag vandaag houden en doen dat Fred het heeft vergeten ^^


    Haha dat het vandaag stiekem Ralf verjaardag is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Welke datum is het eigenlijk nu in deze rpg ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Welke datum is het eigenlijk nu in deze rpg ^^


    Pfff, geen idee. Januari, februari. Zoiets.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rondom; 14 Januari ^^ dus zullen we het doen? Ralfies verjaardag en Fred die het heeft vergeten (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••