• Het grote Sims topic!

    The Sims is een strategisch levenssimulatiespel dat is bedacht door Will Wright, ontwikkeld door Maxis en uitgebracht door Electronic Arts. In dit computerspel kan de speler over het leven van virtuele mensen (Sims) beschikken. De pc-versie van het spel kwam in Europa op 10 februari 2000 uit. (2000????? Feel old yet?) In ieder geval - van de sims 1 tot de sims 4, iedereen is wel bekend met het spel. Of je er nou nostalgisch op terug denkt als het spelletje dat je vroeger zo veel speelde of dat je samen met mij nog zit te hypen want SEASONS KOMT ERAAN fueguehgiehgugeo. I'm not crying you are

    The Fam <3geef even een gil als je op de lijst wil

    ~ Eilandpiraat // Britt // Sims 2 (alles) Sims 3 (alles) en sims 4 (alles)


    Gebruik dit topic vooral om om tips te vragen, je leukste ervaringen te delen, screenshots te plaatsen, hulp te vragen bij je zoektocht naar de perfecte CC, en whatnot. HAVE FUn







    [ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 20:55 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Omg hallo I like dis


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hi there. Ik ben net klaar met alle townies makeovers geven, because I like alpha CC :Y)


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    Hi there. Ik ben net klaar met alle townies makeovers geven, because I like alpha CC :Y)


    Dit is echt zo’n goed idee lol. De meeste townies hebben nogal ehm.. Ongelukkige kledingkeuzes :’D.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ga even een beginpost maken oeps.

    Ik heb ook alle townies een makeover gegeven, al ben ik niet zo van Alpha CC haha. Mijn hele mods foldertje staat helaas wel vol gepropt met Maxis Match CC en ik durf nu niets meer te verwijderen uit angst voor naakte/kale townies


    Spinning around, I'm weightless.

    Amren schreef:
    (...)

    Dit is echt zo’n goed idee lol. De meeste townies hebben nogal ehm.. Ongelukkige kledingkeuzes :’D.


    Dat kun je wel zeggen ja :'D Dan ga je naar de volgende categorie en dan zit je echt van "Uhm.... Juist.. Dit is dus waarom ik hier ben.''
    Ik heb ook ontdekt dat sommige townies echt gorgeous zijn als je alles even weghaalt. Bella Goth bijvoorbeeld oh my


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Dat kun je wel zeggen ja :'D Dan ga je naar de volgende categorie en dan zit je echt van "Uhm.... Juist.. Dit is dus waarom ik hier ben.''
    Ik heb ook ontdekt dat sommige townies echt gorgeous zijn als je alles even weghaalt. Bella Goth bijvoorbeeld oh my


    Please do share your creations though omg - ik ga even kijken of ik mijn beste makeovers kan uploaden hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Dat kun je wel zeggen ja :'D Dan ga je naar de volgende categorie en dan zit je echt van "Uhm.... Juist.. Dit is dus waarom ik hier ben.''
    Ik heb ook ontdekt dat sommige townies echt gorgeous zijn als je alles even weghaalt. Bella Goth bijvoorbeeld oh my


    Bella Goth is inderdaad gorgeous ja.


    That is a perfect copy of reality.

    Ja, ik wil op de lijst!
    Ik heb de Sims 3, Sims 4.
    Zet maar de username Wolfram neer, want over twee dagen ga ik die veranderen.

    ^ komt erbij!


    Omg ik heb road to fame dus ik was net een hele photoshoot aan het doen met Bella want ik ben zo trots op d'r makeover en die save is dus al zo oud dat ze midden in de fotoshoot een oudere werd


    Spinning around, I'm weightless.


    Cassandra & Bella Goth


    Feng Fam


    And my own little fam
    Mijn girl is sinds kort getrouwd met Marcus Flex, maar de dochter is een geheim Pancake-familielid oops


    El Diablo.

    Ik doe trouwens voornamelijk Sims 2, soms 4. 3 is mijn favoriet maar kan mijn huidige laptop niet aan :')

    En met 2 heb ik een leuke uitdaging/challege/legacy bedacht om het interessant te houden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen



    Dit is een van de sims van een save die ik een lange tijd heb gespeeld. Het was een tiener en een vampier, dus elke keer als ze naar school moest verbrandde ze bijna. :’D.

    Wat vinden jullie van d’r?


    That is a perfect copy of reality.

    Demi she's so pretty omg - de blonde sim in de beginpost is mijn huidige heir, het jongetje haar zoon ^^ al is zij nu een oudere en de jongen een tiener


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb altijd Sims 2 gespeeld. Ik heb alle uitbreidingen op de tuinaccessoires na. =)
    Ik gebruik hiervoor mijn oude computer. Maar als je gaat spelen, ben je direct veel tijd kwijt. Dus ben ik sinds eind december begonnen met Sims Freeplay. Ook superleuk en die kan ik gewoon op de smartphone spelen. Ideaal voor op de bus en andere dode momenten!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Goth // van de Kerkhof:





    Summer Holiday en Liberty Lee:








    En nog veel meer maar te luiiiii


    Spinning around, I'm weightless.