• COVERSTORE BLAISE.

          Ik doe niet moeilijk, maar bedenk dat het even kan duren. Ik heb niet dagelijks de tijd covers te maken en zal dit dan ook niet doen. -- Het is gratis, dus ga niet zeuren alsjeblieft. Ik werk zonder volgorde van wachtlijst. De ene cover heb ik meer inspiratie voor dan de ander, dus het kan verschillen. Hiernaast kan je één van mijn covers zien. (Deze was tien minuten werk,)

    Vul in..

    † Quizlet-Naam.

    † Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet. (Cover word altijd nogmaals in je Gastenboek geplaatst voor het geval er bij mij iets fout gaat.)

    † Titel van het verhaal + Korte samenvatting in een spoiler. [Wanneer bepaalde dingen privé moeten blijven, kan dit via een privé bericht.]

    † Titel + Subtitle die op de tekst moet? (Subtitle is het zinnetje onder de titel in kleinere letters.)

    † Eventuele plaatjes die in de cover moeten. (In een spoiler a.u.b!)

    † Sfeer die het weer moet geven.

    † Horizontaal of Verticaal.

    † Extra.

    Wachtlijst:
    01. † DAWSONS.
    02. † TheMagicStory.
    03. † Kuekuatsu.
    04. † Aidan.

    Afgewerkte Covers:

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 16:39 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    † Quizlet-Naam: TheMagicstory

    † Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet: Ja, via privébericht

    † Titel van het verhaal + Korte samenvatting in een spoiler. [Wanneer bepaalde dingen privé moeten blijven, kan dit via een privé bericht.]: Eva is een heel gewoon meisje dat nogal verliefd is op Chris. Ze vindt op een dag een scherf van een spiegel. Ze neemt het ding maar mee. Als ze Myra, Tara, Elle en Chris ook zo'n scherf ziet meedragen, beseft ze dat dit niet zomaar iets is. Dat weet ze zeker als ze uit woede een vuurbal op Tom afstuurt...

    † Titel + Subtitle die op de tekst moet? (Subtitle is het zinnetje onder de titel in kleinere letters.): Het Geheim van de Zwarte Spiegel

    † Eventuele plaatjes die in de cover moeten. (In een spoiler a.u.b!)


    † Sfeer die het weer moet geven: Ik wil graaf een heftige sfeer

    † Horizontaal of Verticaal: verticaal

    † Extra: niet

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 18:39 ]


    obsessive rage

    † Quizlet-Naam.
    Scribe.

    † Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet.
    Ja, Graag! Dat maakt niet uit. Wat je zelf prettig vindt!

    † Titel van het verhaal + Korte samenvatting in een spoiler. [Wanneer bepaalde dingen privé moeten blijven, kan dit via een privé bericht.]
    Sleep Tight.

    Sinds de twintigjarige Joanna samen met haar vriend Steven in een gerenoveerd huis samenwoont, is ze nachtenlang wakker. Ze kan de slaap niet meer vatten door de hallucinaties die ze heeft en haar vriend verklaart haar voor gek. Hij wil haar niet geloven en denkt dat ze het verzint om weer terug te verhuizen naar hun oude dorp. Joanna gaat vastberaden op onderzoek uit. Waar komt het meisje vandaan? Wie is het meisje dat ze telkens ziet en wat voor rol heeft Joanna in het complot?


    † Titel + Subtitle die op de tekst moet? (Subtitle is het zinnetje onder de titel in kleinere letters.) Nee.

    † Eventuele plaatjes die in de cover moeten. (In een spoiler a.u.b!)
    Ik heb er twee, maar als je zelf betere hebt, mogen die ook.


    En/Of deze. Ik heb echt geen idee of deze er goed bij past. Ik ben op dit moment een beetje radeloos. Misschien iets met grafstenen of raven? Idk.



    † Sfeer die het weer moet geven.
    Duister, Horror-achtig.

    † Horizontaal of Verticaal.
    Maakt niet uit.

    † Extra.
    Nogmaals, ik heb echt geen idee qua plaatjes. Het liefst wel het eerste plaatje in een duistere sfeer, maar qua andere plaatjes heb ik echt geen voorkeur!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 19:04 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    † Quizlet-Naam. DAWSONS
    † Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet. Ik kijk hier wel. ^^
    † Titel van het verhaal + Korte samenvatting in een spoiler. [Wanneer bepaalde dingen privé moeten blijven, kan dit via een privé bericht.] Lost in the fire ~ Styles

    Lucia is voor haar gevoel jaren lang opgesloten door Connor. Op het moment dat ze weet te ontsnappen komt ze in Harrys huis terecht. Harry lijkt haar maar een klootzak maar als ze erachter komt dat hij een kind heeft begint ze nog meer over hem na te denken en zelfs te twijfelen over haar eigen gevoelens.
    Want wie is Harry nou eigenlijk en waarom is hij zo bijzonder?

    † Titel + Subtitle die op de tekst moet? (Subtitle is het zinnetje onder de titel in kleinere letters.) Nope
    † Eventuele plaatjes die in de cover moeten. (In een spoiler a.u.b!) Er hoeft niet perse iets in, maar als mensen gebruiken we Nina Dobrev en Harry Styles en misschien is iets met vlammen leuk. (:
    † Sfeer die het weer moet geven. Duitser denk ik?
    † Horizontaal of Verticaal. Horizontaal
    † Extra. Nope


    wat was dit ookalweer

    Ik zet dit eventjes in mijn topics, zo dat ik als ik een nodig heb jou kan vragen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Scribe.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Cicatrix schreef:
    Ik zet dit eventjes in mijn topics, zo dat ik als ik een nodig heb jou kan vragen.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Blaise schreef:



    Scribe.


    Ik vind dat oog links boven niet zo heel mooi, kan daar in plaats ook de titel van het verhaal komen? (Of een bed/dromenvanger) Als dat nog lukt natuurlijk. Verder is hij wel heel mooi!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    † Quizlet-Naam.
    Kuekuatsu

    † Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet. (Cover word altijd nogmaals in je Gastenboek geplaatst voor het geval er bij mij iets fout gaat.)
    Heel graag :3

    † Titel van het verhaal + Korte samenvatting in een spoiler. [Wanneer bepaalde dingen privé moeten blijven, kan dit via een privé bericht.]

    Maya is een mutant die jarenlang over de wereld zwierf zonder vriendschap. Dan komt ze bij toeval iemand tegen met dezelfde mutatie als zijzelf, Logan. Ze voelt zich eindelijk veilig en groeit binnen korte tijd naar hem toe. Maar als hij plotseling omkomt in een aanvaring met een andere mutant, is haar hart gebroken. Opnieuw komt ze iemand tegen, die ze besluit te vertrouwen. Een man genaamd Victor laat haar de duistere kant van het leven zien, verteld haar dat ze niet moet vechten tegen haar instinkt om mensen te doden. Voor een lange tijd leeft ze gewetenloos als een beest, moordend waar ze wil. Net als ze helemaal zeker is van haar manier van leven, veranderd de komst van een oude vriend alles.


    † Titel + Subtitle die op de tekst moet? (Subtitle is het zinnetje onder de titel in kleinere letters.)
    Enkel de titel: Animal

    † Eventuele plaatjes die in de cover moeten. (In een spoiler a.u.b!)
    Deze sowieso



    En iets als deze plaatjes. Dit is gewoon een voorbeeld, andere plaatjes mogen ook wanneer die jou beter uitkomen.




    † Sfeer die het weer moet geven.
    Een beetje angstaanjagend. De hoofdpersoon heeft het gevoel dat ze gek aan het worden is.

    † Horizontaal of Verticaal.
    Horizontaal

    † Extra.
    Nope (:


    Heel erg bedankt alvast! Maak je geen zorgen, ik heb de tijd dus voel je niet gehaast!

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 16:32 ]

    Maar natuurlijk Scribe!
          Mijn programma is in ieder geval nogal knudde. Zal in ieder geval mijn best doen (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Titel verhaal: Wings || Nederlands Elftal '14
    Moet er een titel op je cover: Alleen wings
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Korte uitleg over je verhaal: Alissa lijkt een heel normaal meisje, maar wat niemand weet is dat haar moeder overleden is en haar vader niet meer kan lopen en aan geheugenverlies lijdt. Ze gaat met een groepje van haar journalistiekopleiding naar de training van het Nederlands Elftal waar ze Jasper ontmoet en de rest vertel ik lekker niet :p (Ik ben zo'n klein kind af en toe.)
    Gewenste afbeeldingen?: klik klik klik
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben: Mysterieus idk
    Waarschuwing?: Als je het zou willen, graag in mijn gastenboek.


    Firm believer of all that is magic

    † Quizlet-Naam.
    Unforgettable (ik verander 'm nog vanavond, hoeft niet op de cover!)

    † Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet. (Cover word altijd nogmaals in je Gastenboek geplaatst voor het geval er bij mij iets fout gaat.) Graag gewaarschuwd worden.
    † Titel van het verhaal + Korte samenvatting in een spoiler. [Wanneer bepaalde dingen privé moeten blijven, kan dit via een privé bericht.] Chasing Dreams || Lashton

    Luke, Calum en Michael hebben allemaal een prachtige, leuke vriendin. Ashton heeft er geen en gaat door een moeilijke periode. Hij voelt zich alleen waar hij erg veel moeite mee heeft, en het word steeds moeilijker totdat er een licht kom schijnen.

    † Titel + Subtitle die op de tekst moet? (Subtitle is het zinnetje onder de titel in kleinere letters.) Chasing Dreams || Lashton
    † Eventuele plaatjes die in de cover moeten. (In een spoiler a.u.b!) Zou jij een schattige/leuke foto van de twee jongens samen of met heel de band, als hun twee maar naast elkaar zijn, erin kunnen verwerken?




    † Sfeer die het weer moet geven. Boven in wat donkerder dan beneden. Beetje vrolijk. (:
    † Horizontaal of Verticaal. Verticaal.
    † Extra. De meiden in het klein en ergens beneden of in de hoeken of zo. Als de jongens er maar wat groter instaan. (:

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 14:12 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    † Quizlet-Naam. HappyxDemon (liefst NIET op de cover zetten)

    † Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet. (Cover word altijd nogmaals in je Gastenboek geplaatst voor het geval er bij mij iets fout gaat.) Via Pb is prima :)

    † Titel van het verhaal + Korte samenvatting in een spoiler. [Wanneer bepaalde dingen privé moeten blijven, kan dit via een privé bericht.]
    Blauwe ogen


    † Titel + Subtitle die op de tekst moet? (Subtitle is het zinnetje onder de titel in kleinere letters.)

    Het is de 22ste eeuw. Het zeepijl is zo hard gestegen dat half Europa onder water staat. Nederland en Vlaanderen hebben de handen ineen geslagen en zichzelf afgesloten van het dreigende gevaar door een gigantische muur om zich heen te bouwen. Ze zijn volledig van de buitenwereld afgesloten, luchtverkeer en communicatie zijn onmogelijk geworden door het rampzalige klimaat. De Nieuwe Landen, zoals de afgesloten mensen zich noemen, valt in complete chaos. Leiders staan op en worden weer neergehaald, criminaliteit overheerst. Dan staat een nieuwe leider op, eentje die het wel voor elkaar krijgt orde en controle te scheppen. De criminelen verdwijnen en het gewone leven pakt de draad op, zij het wat strikter en meer gecontroleerd. Al bij al zijn de mensen toch gelukkiger dan in tijden, blind voor de toenemende waanzin van hun leider. En dan volgt er een nieuwe, wetenschappelijke doorbraak. Blauwe irissen moeten hun ogen openen voor de historie van tweehonderd jaar geleden zich herhaalt...





    OP||Fantasy
    Waargebeurd: Inspiratie van de tweede wereldoorlog
    Gruwelijkheden zullen beschreven worden!


    † Eventuele plaatjes die in de cover moeten. (In een spoiler a.u.b!)
    Iets met blauwe ogen en de poorten van een concentratie kamp. hier is een voorbeeld dat er niet per se in hoeft als je een betere vindt:

    en http://www.stift-klosterneuburg.at/resources/images/2012/4/23/3191/jedem-das-seine-mailgroesse.jpg en



    † Sfeer die het weer moet geven.
    Dit kan ik niet echt zeggen, maar niet te vrolijk

    † Horizontaal of Verticaal.
    Horizontaal

    † Extra.
    Het moet sober zijn, dus geen 30 plaatjes ;)


    Mhm?

    Titel:
    The Clock Is Ticking
    Sierlik, mooi lettertype c:

    Samenvatting:
    Eigenlijk wil ik niets verklappen, omdat het het vervolg is van een van mijn verhalen.. Maar goed, ik verklap alleen maar dit, zodat je een beeld krijgt over het verhaal.

    Samen met haar nichtje Alma baande Rebecca zich een weg door het ziekenhuis om haar ex-vriendje, Nick, te vinden en te helpen bevrijden. Daarvoor moesten ze echter veel doen. Ze werden bijvoorbeeld betrapt op de bovenste verdieping van het gebouw, waar niemand mocht komen. Voor straf werden ze opgesloten, en dan ontmoeten ze iemand die de meisjes uit de cel kon helpen..

    Sfeer:
    Wanhoop, mysterieus, geheimzinnig, idk.

    Afbeeldingen:
    Sorry, ik kan nu geen gepaste afbeeldingen vinden ;x. Het zou leuk zijn als je er een foto in doet van een klok, gewoon een klok, wekker, horloge, maak niet uit, iets in die trant in ieder geval, en een van twee meisjes die een soort tunnel in lopen, hand in hand, met de rug naar je toe. (Kan ook met de rug naar de andere kant, ze hoeven niet per se hand in hand te lopen als je dat niet vindt).
    Ook een torenhoog gebouw erin geblend zou leuk zijn, als je geen goede plaatjes vindt, dan wil ik wel voor je zoeken!

    Horizontaal/verticaal:
    Het zou echt tof zijn als de cover verticaal zou zijn, als dat niet lukt/niet uitkomt mag het ook horizontaal, ik maak daar geen probleem van.

    Extra:
    Duizend keer dankjewel alvast!


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn topics, voor al ik het nodig heb!

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 16:41 ]


    Danmarks Dynamite.

    Fabrizio schreef:
    † Quizlet-Naam. DAWSONS
    † Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet. Ik kijk hier wel. ^^
    † Titel van het verhaal + Korte samenvatting in een spoiler. [Wanneer bepaalde dingen privé moeten blijven, kan dit via een privé bericht.] Lost in the fire ~ Styles
    Lucia is voor haar gevoel jaren lang opgesloten door Connor. Op het moment dat ze weet te ontsnappen komt ze in Harrys huis terecht. Harry lijkt haar maar een klootzak maar als ze erachter komt dat hij een kind heeft begint ze nog meer over hem na te denken en zelfs te twijfelen over haar eigen gevoelens.
    Want wie is Harry nou eigenlijk en waarom is hij zo bijzonder?

    † Titel + Subtitle die op de tekst moet? (Subtitle is het zinnetje onder de titel in kleinere letters.) Nope
    † Eventuele plaatjes die in de cover moeten. (In een spoiler a.u.b!) Er hoeft niet perse iets in, maar als mensen gebruiken we Nina Dobrev en Harry Styles en misschien is iets met vlammen leuk. (:
    † Sfeer die het weer moet geven. Duitser denk ik?
    † Horizontaal of Verticaal. Horizontaal
    † Extra. Nope


    Je hebt deze cover voor me gemaakt, maar kun je iets aanpassen? Ik wil namelijk ook dat er Sequens bij staat, omdat ze er ook aan meewerkt. ^^
    Link cover


    wat was dit ookalweer