• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Offtopic betekend echter niet spammen! Hou het gezellig.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Deerstalker - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 21:55 ]


    Your make-up is terrible

    Dit liedje (met filmpje) is echt geweldig :Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Meisjes moeten iets van 24 rondjes voor een zesje. En jongens sowieso 27 voor een zesje. En als je dat gehad hebt moet je doorgaan.
    En ik zei tegen ze: ''Ik ga echt niet door als die docent eist dat het moet. Ik ga gewoon luisteren naar mijn lichaam, ik ben laatst door mijn enkel gegaan en dat doet nog pijn, dus als ik niet meer kan dan stop ik.''
    Ze keken me aan alsof ik gek was. Sommige willen perse goede cijfers op gym haha. Ik ook, maar alsnog.

    Coopertest? Die moeten wij ook doen. Maar onze rondjes zijn +/- 150m elke keer. [hockeyveld] Maar serieus, 24 rondjes? Dat klopt écht niet hoor.
    Meisjes moeten 6,5 rondje en jongens 7,5 rondje voor een 6 bij ons. 24+ is echt onhaalbaar in 12 minuten volgens mij. :') Degene met de beste conditie uit mijn klas haalt pas 10 rondje.

    Pura schreef:
    (...)
    Coopertest? Die moeten wij ook doen. Maar onze rondjes zijn +/- 150m elke keer. [hockeyveld] Maar serieus, 24 rondjes? Dat klopt écht niet hoor.
    Meisjes moeten 6,5 rondje en jongens 7,5 rondje voor een 6 bij ons. 24+ is echt onhaalbaar in 12 minuten volgens mij. :') Degene met de beste conditie uit mijn klas haalt pas 10 rondje.


    Jepp, maar die baan is 80 meter per ronde. Dus,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Jepp, maar die baan is 80 meter per ronde. Dus,

    Dan zou je zeggen op basis van ons beoordelingssysteem dat meisjes 13 rondjes moeten en jongens 15. :')

    Pura schreef:
    (...)
    Dan zou je zeggen op basis van ons beoordelingssysteem dat meisjes 13 rondjes moeten en jongens 15. :')


    Als dat zo was haalde ik een mooie voldoende, haha

    OMFG HET IS HIER KOUD!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Ik heb een nieuwe lievelingsband, Maroon 5 ;3


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:


    Ik heb een nieuwe lievelingsband, Maroon 5 ;3


    Dat is zo'n leuk nummer *-*
    *Wurmt zich even in het topic*


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Dat is zo'n leuk nummer *-*
    *Wurmt zich even in het topic*


    Ja hè?
    Maroon 5 is gewoon geweldig.

    Welkom trouwens :Y)


    26 - 02 - '16

    Hallo allemaal! (:

    Saisons schreef:
    Hallo allemaal! (:


    Hallo (:


    26 - 02 - '16

    Ik vind Maroon 5 ook wel leuk, maar dan voornamelijk al hun oude liedjes.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dandy schreef:
    Ik vind Maroon 5 ook wel leuk, maar dan voornamelijk al hun oude liedjes.



    Ik vind bijna al hun liedjes wel leuk. Sunday morning bijvoorbeeld. Dat is ook een leuke ;3


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)


    Ik vind bijna al hun liedjes wel leuk. Sunday morning bijvoorbeeld. Dat is ook een leuke ;3


    Sunday Morning is wel chill ja. Mijn favoriete is She will be loved, maar Misery, Makes me Wonder en This Love vind ik ook heel leuk


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dandy schreef:
    (...)

    Sunday Morning is wel chill ja. Mijn favoriete is She will be loved, maar Misery, Makes me Wonder en This Love vind ik ook heel leuk


    She will be loved is mijn all time favourite ;3


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    She will be loved is mijn all time favourite ;3


    Jaaa, die van mij dus ook. Dat nummer heeft het allemaal


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.