• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Offtopic betekend echter niet spammen! Hou het gezellig.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Deerstalker - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 21:55 ]


    Your make-up is terrible

    Dandy schreef:
    (...)

    Aaah dat heb ik echt vet vaak. Soms val ik ook echt flauw, echt vreselijk.


    Had ik ook vroeger. Door te lage suiker/ te lage bloeddruk. Volgens de huisarts heb ik diabetes type 2, maar volgens de kinderarts mankeer ik niets. Echt zo krom. :')
    Maar al 2 jaar heb ik er niet écht last van gehad (alleen wanneer ik te snel opstond. Maar dat is normaal) dus ik vind het een beetje raar dat het plotseling weer kwam. :/
    Ik viel vroeger ook gewoon echt flauw. Daardoor had ik de eerste helft van mijn aller eerste optreden met het Apeldoorns Accordeon Orkest 7 jaar geleden gemist. Omdat ik flauwgevallen was vlak voordat we op moesten, en tegen een glazen deur ben aangeknalt daardoor. :'D hahaha

    Maar leuk is inderdaad anders. :/

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 12:49 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Woehoe, productief dagje er al op zitten! Accordeon gespeeld en muziektheorie en toe nweer accordeon gespeeld! :3 Nu alleen nog Engels huis werk en dan zit mijn rooster erop voor vandaag! c:
    Hoewel ik dan ook gewoon accordeon ga spelen, lol. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Had ik ook vroeger. Door te lage suiker/ te lage bloeddruk. Volgens de huisarts heb ik diabetes type 2, maar volgens de kinderarts mankeer ik niets. Echt zo krom. :')
    Maar al 2 jaar heb ik er niet écht last van gehad (alleen wanneer ik te snel opstond. Maar dat is normaal) dus ik vind het een beetje raar dat het plotseling weer kwam. :/
    Ik viel vroeger ook gewoon echt flauw. Daardoor had ik de eerste helft van mijn aller eerste optreden met het Apeldoorns Accordeon Orkest 7 jaar geleden gemist. Omdat ik flauwgevallen was vlak voordat we op moesten, en tegen een glazen deur ben aangeknalt daardoor. :'D hahaha

    Maar leuk is inderdaad anders. :/


    Ik heb ook lage bloeddruk geloof ik. Heb er inderdaad last van als ik snel opsta, maar ook soms gewoon random en vaak onder de douche (geloof ook dat ik niet goed tegen warmte kan). Dat is wel echt jammer en echt wel typisch dat je op zo'n moment net flauwvalt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dandy schreef:
    (...)

    Ik heb ook lage bloeddruk geloof ik. Heb er inderdaad last van als ik snel opsta, maar ook soms gewoon random en vaak onder de douche (geloof ook dat ik niet goed tegen warmte kan). Dat is wel echt jammer en echt wel typisch dat je op zo'n moment net flauwvalt.


    Jup onder de douche ik ook. Of wanneer mijn vader mijn haren knipt. Dan moet ik lang staan en dan val ik ook flauw. :/ Dus dat gebeurt tegenwoordig zittend. x) haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb het ook wel eens onder de douche, vroeger zelfs eens op de wc, haha. Ik kan ook niet goed tegen de hitte, dan krijg ik het superwarm en soms zie ik zelfs helemaal niks meer.


    Your make-up is terrible

    Wauw..praat je kort met de aardige kinderen uit je oude klas. Hoor je dat de helft bijna flauwviel na de 12 minuten loop/ -12 min nonstop rennen-
    En nu word ik bang voor volgende week, het is uitgesteld, mijn docent verviel.
    Oh gosh..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    Wauw..praat je kort met de aardige kinderen uit je oude klas. Hoor je dat de helft bijna flauwviel na de 12 minuten loop/ -12 min nonstop rennen-
    En nu word ik bang voor volgende week, het is uitgesteld, mijn docent verviel.
    Oh gosh..


    Gewoon lekker rustig aan doen en stoppen als het je teveel wordt. ;) 12 minuten is lang. o.O


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Gewoon lekker rustig aan doen en stoppen als het je teveel wordt. ;) 12 minuten is lang. o.O


    Meisjes moeten iets van 24 rondjes voor een zesje. En jongens sowieso 27 voor een zesje. En als je dat gehad hebt moet je doorgaan.
    En ik zei tegen ze: ''Ik ga echt niet door als die docent eist dat het moet. Ik ga gewoon luisteren naar mijn lichaam, ik ben laatst door mijn enkel gegaan en dat doet nog pijn, dus als ik niet meer kan dan stop ik.''
    Ze keken me aan alsof ik gek was. Sommige willen perse goede cijfers op gym haha. Ik ook, maar alsnog.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ben nog nooit flauwgevallen. Één keer ging ik onderuit en viel op mijn achterhoofd. Toen was ik voor ongeveer zeven minuten bewusteloos, geloof ik.


    26 - 02 - '16

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Meisjes moeten iets van 24 rondjes voor een zesje. En jongens sowieso 27 voor een zesje. En als je dat gehad hebt moet je doorgaan.
    En ik zei tegen ze: ''Ik ga echt niet door als die docent eist dat het moet. Ik ga gewoon luisteren naar mijn lichaam, ik ben laatst door mijn enkel gegaan en dat doet nog pijn, dus als ik niet meer kan dan stop ik.''
    Ze keken me aan alsof ik gek was. Sommige willen perse goede cijfers op gym haha. Ik ook, maar alsnog.


    DAT IS FREAKING 2 RONDJES PER MINUUT! D: Hoe groot zijn die rondjes?

    Bij ons was het altijd zo dat de docenten je gewoon een voldoende gaven als je goede inzet toonde. Maakt niet uit hoe ver je ergens mee kwam. Aangezien niet iedereen een goede conditie heeft en ze je daar niet op af mogen rekenen.
    En ik was vooral toen ik op de middelbare zat, niet zo goed. Aangezien ik dus heel vaak flauw viel. Dus met mij werd er gelukkig extra rekening mee gehouden. Dat leverde wel geroddel op van de leerlingen aangezien veel meiden vooral ook aan de kant wilden zitten maar dat niet mochten.
    Maar ik interesseer me toch niet zoveel voor het geroddel. Het boeit me niet echt. X) hahaha

    Maar inderdaad gewoon doen wat je lichaam je zegt. Dat is belangrijker dan een cijfertje. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    DAT IS FREAKING 2 RONDJES PER MINUUT! D: Hoe groot zijn die rondjes?

    Bij ons was het altijd zo dat de docenten je gewoon een voldoende gaven als je goede inzet toonde. Maakt niet uit hoe ver je ergens mee kwam. Aangezien niet iedereen een goede conditie heeft en ze je daar niet op af mogen rekenen.
    En ik was vooral toen ik op de middelbare zat, niet zo goed. Aangezien ik dus heel vaak flauw viel. Dus met mij werd er gelukkig extra rekening mee gehouden. Dat leverde wel geroddel op van de leerlingen aangezien veel meiden vooral ook aan de kant wilden zitten maar dat niet mochten.
    Maar ik interesseer me toch niet zoveel voor het geroddel. Het boeit me niet echt. X) hahaha

    Maar inderdaad gewoon doen wat je lichaam je zegt. Dat is belangrijker dan een cijfertje. ^^


    Eén rondje is 80 meter.

    En uch, roddelen haat ik.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Meisjes moeten iets van 24 rondjes voor een zesje. En jongens sowieso 27 voor een zesje. En als je dat gehad hebt moet je doorgaan.
    En ik zei tegen ze: ''Ik ga echt niet door als die docent eist dat het moet. Ik ga gewoon luisteren naar mijn lichaam, ik ben laatst door mijn enkel gegaan en dat doet nog pijn, dus als ik niet meer kan dan stop ik.''
    Ze keken me aan alsof ik gek was. Sommige willen perse goede cijfers op gym haha. Ik ook, maar alsnog.


    Oh wat vreselijk. Die 12 minutentest hebben wij nooit hoeven doen, wel die met die piepjes en de trappen. Ik was in de eerste van de middelbare school nog goed in rennen, maar daarna hield het plotseling op. Ik haatte vooral altijd veldlopen en ik deed altijd alsof ik mijn enkel verzwikte of heel veel hoofdpijn had, zodat ik niet mee hoefde te doen of niet zo ver hoefde als de anderen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Eén rondje is 80 meter.

    En uch, roddelen haat ik.


    Holy fuck, 160 meter per minuut rennen? 80 meter per minuut hou ik al nog maar net vol denk ik. :'D HAHAHA
    heel veel sterkte, en die docent kan gewoon de pot op. Als het niet goed met je gaat moet je gewoon stoppen! ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Deze opdracht is echt onmogelijk... pff nog iets meer dan een uur


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mijn voetjes doen zeer. :(


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?