• Arrendale State Prison



    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 15:49 ]


    Your make-up is terrible

    Macabre schreef:
    Jaaa ik wil een vijand! :'D


    Well, ik vind het goed hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lol ik heb overigens een heel ander idee gekregen voor mijn personage, dus het is nog best mogelijk dat ik alles overhoop gooi. Even kijken wat het leukste is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben benieuwd. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik ga nog een cipier aanmaken, maar ik kan niet kiezen of het een vrouwelijke of mannelijke gaat worden, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik ben echt heel erg moe dus ik ga slapen, maar ik zal morgen mijn rol gaan invullen. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Geen probleem hoor! Je hebt er de tijd voor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ga nog een cipier aanmaken, maar ik kan niet kiezen of het een vrouwelijke of mannelijke gaat worden, haha.

    Miss een super sexy strenge mannelijke cipier (wbw)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik twijfel ook nog over een cypier...


    Bowties were never Cooler

    *sluipt naar binnen*

    Ik ga proberen mijn personage morgen af te maken :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hoi. ;3


    Your make-up is terrible

    Misschien kan Hugh de majoor zijn geweest van Amy's vriendje toen hij om werd gelegd?


    Bowties were never Cooler

    Nee, dat kan niet kloppen, sorry. Laat maar


    Bowties were never Cooler

    Je kunt ook gewoon je post aanpassen i.p.v telkens een nieuwe post te maken (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I know. Sorry


    Bowties were never Cooler

    Guys, ik twijfel tussen deze twee jongedames. Het is nog niet helemaal zeker, maar feit blijft dat ik hun namen helaas niet weet. Dus als iemand daarachter komt, lemme know. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.