• Arrendale State Prison



    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 15:49 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Ik heb veel te lang kleurtjes in php voor mijn forum in staan vullen. x_x Nu ken ik alle namen en kleuren, haha.

    Dat is dan goed gedaan, nu weet ik in elk geval wat ik in kan vullen anders had ik vast wat anders neergetypt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Floki schreef:
    @Bellissimo: Ik denk dat hij wel gehecht aan haar kan raken sinds ze verpleegkundige is en Mikey volgens mij best veel tijd in de ziekenboeg doorbrengt omdat... hij nogal breekbaar is. and she can become an obsession. Hij ergert Silas waarschijnlijk toch sowieso door er alleen maar te zijn

    @Inquisitor: Hij kan haar groter laten lijken door gewoon naast haar te gaan staan, hij is een dwerg

    @RocketRaccoon: Hij zou probably aardig proberen te doen tegen Amy omdat ze zwanger is en stuff en hij zou gewoon bang zijn van Aiden, maar dat maakt alles alleen leuker om gewoon stalkerig te gaan doen en chantage te gebruiken als hij zich bedreigd voelt.

    @Nikolaevna: Op die momenten is het leuk om wat naïeve personages te hebben. Hij zou niet eens weten wat te zeggen als hij van dingen wordt beschuldigd die hij niet eens gedaan heeft en als ze een logisch verhaal in elkaar kan steken zou hij er ook helemaal niets over zeggen dat het eigenlijk haar schuld is.

    En Ivy dan? ;p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Californication schreef:
    Ola :Y)


    Hoe is het met jouw rol? :Y)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hoe is het met jouw rol? :Y)


    Heb hem zojuist gepost, het duurde even maar hij staat er. (A)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Nou, perfect, ghehe.


    Your make-up is terrible

    Macabre schreef:
    (...)
    En Ivy dan?;p


    Ow, forgot that one.
    Erm, Mickey is een stalker en hij weet hoe hij dingen van mensen te weten moet komen die eigenlijk niemand zou mogen weten en omdat hij klein is valt hij ook niet zo op. Hij zou informatie aan haar door kunnen 'verkopen' en sinds hij eigenlijk al gewoon gek is en het moeilijk (maar niet onmogelijk) is om hem verder te breken, zou hij nog durven weglopen zonder ook maar iets te zeggen als haar zogezegde prijs niet hoog genoeg is. Dus ze kunnen misschien een soort van frenemies zijn? (Ze kan ze nog altijd alle botten in zijn lijf breken als haar iets niet aanstaat)

    Floki schreef:
    @Bellissimo: Ik denk dat hij wel gehecht aan haar kan raken sinds ze verpleegkundige is en Mikey volgens mij best veel tijd in de ziekenboeg doorbrengt omdat... hij nogal breekbaar is. and she can become an obsession. Hij ergert Silas waarschijnlijk toch sowieso door er alleen maar te zijn

    @Inquisitor: Hij kan haar groter laten lijken door gewoon naast haar te gaan staan, hij is een dwerg

    @RocketRaccoon: Hij zou probably aardig proberen te doen tegen Amy omdat ze zwanger is en stuff en hij zou gewoon bang zijn van Aiden, maar dat maakt alles alleen leuker om gewoon stalkerig te gaan doen en chantage te gebruiken als hij zich bedreigd voelt.

    @Nikolaevna: Op die momenten is het leuk om wat naïeve personages te hebben. Hij zou niet eens weten wat te zeggen als hij van dingen wordt beschuldigd die hij niet eens gedaan heeft en als ze een logisch verhaal in elkaar kan steken zou hij er ook helemaal niets over zeggen dat het eigenlijk haar schuld is.


    Haha, I see. Dany is nu af, dus je kan even kijken of haar personage je aanstaat. En Silas ergert zich niet zo snel aan iemands aanwezigheid, maar ik betwijfel of hij een stalker zal appreciëren. Waarschijnlijk verliest hij zijn beheersing dan toch, vroeger of later. :')
    + Nikki, ik heb Dany's bijnaam aangepast. Er staat nu een 'y', in plaats van een 'i'. ^^

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 15:50 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nog niet alle rollen zijn af, zo te zien, dus wordt het speeltopic morgen pas geopend. Ik moet zo ook nog naar een feestje.


    Your make-up is terrible

    Kan het alsjeblieeeeeft dan morgenavond zijn? (bloos) Ik ga namelijk winkelen in Amsterdam met mams.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh, wat leuk! Het zal in ieder geval niet 's ochtends zijn, haha.


    Your make-up is terrible

    Haha, okay. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik maak later vandaag het speeltopic.


    Your make-up is terrible

    Speeltopic


    Your make-up is terrible

    Hoe weet je met wie je een cel deelt?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Oh, haha. Die ben ik er vergeten in te zetten, een momentje.


    Your make-up is terrible