• Jaaa er moeten toch wel meer mensen hier rondhangen die deze anime volgen? :Y).




    Sword Art Online (SAO) is a Virtual Reality Massively Multiplayer Online Role-Playing Game (VRMMORPG), released in 2022. With the Nerve Gear, a virtual reality helmet that stimulates the user's five senses via their brain, players can experience and control their in-game characters with their minds. Trapped and fighting for their very lives, the story explores the mishaps and adventures of the greatest one handed swordsman of the VR world, Kirito. Together with his friends, the solo swordsman strives to finish the game, which in turn will release all the minds trapped into Aincrad.




    Te lui om zelf een goede synopsis te geven
    Al steekt het plot soms lachwekkend slecht in elkaar, is er toch iets aan SAO dat me echt verslaafd maakt. Misschien is het de setting, de indrukwekkende actiescènes of de spanning die de anime zo awesome maken. Wat het ook is, I love it.


    Vooral seizoen 2 vind ik te gek, met GGO en Sinon (die ik heel misschien stiekem veel leuker vind dan Asuna...)







    i put the fun in funeral

    Die laatste episode tho... o.o




    i put the fun in funeral

    ik volg het en ik schrijf er een fanfic over.

    En ja dat moment met die bom, was echt geniaal. Ook het hele gevecht zat ik op de punt van mijn stoel

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 16:49 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    *lokt je naar het otaku topic* Volgens mij kijkt bijna iedereen SAO daar. ^^
    Ja, ik ook.
    Ik vind seizoen 2 tot nu toe beter dan het eerste. ;o Ik vond de tweede helft van seizoen 1 gewoon heel erg tegenvallen, de eerste helft vond ik wel awesome.
    Sinon vind ik ook leuker dan Asuna, maar dat is vooral omdat ze Asuna niet meer badass en awesome laten zijn, want dat was ze op het begin wel. D;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kageyama schreef:
    *lokt je naar het otaku topic* Volgens mij kijkt bijna iedereen SAO daar. ^^
    Ja, ik ook.
    Ik vind seizoen 2 tot nu toe beter dan het eerste. ;o Ik vond de tweede helft van seizoen 1 gewoon heel erg tegenvallen, de eerste helft vond ik wel awesome.
    Sinon vind ik ook leuker dan Asuna, maar dat is vooral omdat ze Asuna niet meer badass en awesome laten zijn, want dat was ze op het begin wel. D;


    Het enige wat ik leuk vond van deel twee van de serie was:

    Dat Kirito die toren in gaat en wordt neergeschoten door een van die bewakers, maar de rest was langdradig en te veel en te snel


    Vampire + Servant = Servamp

    Kageyama schreef:
    *lokt je naar het otaku topic* Volgens mij kijkt bijna iedereen SAO daar. ^^
    Ja, ik ook.
    Ik vind seizoen 2 tot nu toe beter dan het eerste. ;o Ik vond de tweede helft van seizoen 1 gewoon heel erg tegenvallen, de eerste helft vond ik wel awesome.
    Sinon vind ik ook leuker dan Asuna, maar dat is vooral omdat ze Asuna niet meer badass en awesome laten zijn, want dat was ze op het begin wel. D;


    Na 29 topics... dan ben ik zo'n indringer :x
    Ja, ben het helemaal met je eens. Dat hele ALO sloeg gewoon nergens op x'D.


    i put the fun in funeral

    Ik heb season 1 deels gekeken toen vond ik bij iedereen vervelend worden.
    Maar iemand was van season 2 is best goed en toen ging ze semi het plot vertellen.
    Niet helemaal mijn anime tho.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 17:10 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik vind het wel een vermakelijke anime, al neemt hij echt rare wendingen. Zoals de tweede helft van seizoen een. Toch ben ik er ook behoorlijk verslaafd aan, hehe.
    Ik vind Asuna in SAO 2 een stuk minder leuk. In de game was ze stoer en echt awesome, maar nu... meh. Al denk ik dat ik deze anime wel weer opnieuw ga kijken. Ooit.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Overkill schreef:
    (...)

    Na 29 topics... dan ben ik zo'n indringer :x
    Ja, ben het helemaal met je eens. Dat hele ALO sloeg gewoon nergens op x'D.


    Nee, joh helemaal niet! ;O
    We vinden het juist leuk als er nieuwe mensen joinen. :3
    Koooooom! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    SAO II spoiler

    Sinon is leuk en vooral best wel interessant om te volgen, vanwege haar angst voor geweren. Kirito vind ik een beetje te OP in GGO. Dat is soms te voorspelbaar.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 20:22 ]


    Let the Night embrace you

    ja hallo
    deazzz gun


    I live for the applause, you will die for it.

    Katarina schreef:
    SAO II spoiler
    Sinon is leuk en vooral best wel interessant om te volgen, vanwege haar angst voor geweren. Kirito vind ik een beetje te OP in GGO. Dat is soms te voorspelbaar.


    Ik vind Sinon ook serieus het beste personage van SAO, het eerste seizoen meegerekend. Ik vind dat Kirito veel te perfect is, hij weet ook gewoon alles. Hij had zó makkelijk in de gaten wat er aan de hand was met Death Gun en dat kan gewoon niet... Was echt jammer. Maar ik moet wel zeggen dat ik juichte en alles toen hij in de laatste episode op het laatst Sinons appartement binnensprong want man, ik ging zo dood daar. :'D
    Maar nee... Ik ben serieus geen fan van Kirito.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kageyama schreef:
    (...)

    Ik vind Sinon ook serieus het beste personage van SAO, het eerste seizoen meegerekend. Ik vind dat Kirito veel te perfect is, hij weet ook gewoon alles. Hij had zó makkelijk in de gaten wat er aan de hand was met Death Gun en dat kan gewoon niet... Was echt jammer. Maar ik moet wel zeggen dat ik juichte en alles toen hij in de laatste episode op het laatst Sinons appartement binnensprong want man, ik ging zo dood daar. :'D
    Maar nee... Ik ben serieus geen fan van Kirito.


    Hier ben ik het best wel mee eens, al vind ik het tweede seizoen wel vreemd en minder goed. Het is in ieder geval geen vooruitgang op het eerste, dat vind ik jammer.
    Ik moet ook even haten op Asuna, want die was in seizoen een best wel cool en interessant, maar nu is ze echt een soort huilenbalkje. Of mijn beeld van haar is gewoon helemaal veranderd...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Geweldig! (MTbericht)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jaaaa! grote fan hier ^^

    Hi.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''