• Jaaa er moeten toch wel meer mensen hier rondhangen die deze anime volgen? :Y).




    Sword Art Online (SAO) is a Virtual Reality Massively Multiplayer Online Role-Playing Game (VRMMORPG), released in 2022. With the Nerve Gear, a virtual reality helmet that stimulates the user's five senses via their brain, players can experience and control their in-game characters with their minds. Trapped and fighting for their very lives, the story explores the mishaps and adventures of the greatest one handed swordsman of the VR world, Kirito. Together with his friends, the solo swordsman strives to finish the game, which in turn will release all the minds trapped into Aincrad.




    Te lui om zelf een goede synopsis te geven
    Al steekt het plot soms lachwekkend slecht in elkaar, is er toch iets aan SAO dat me echt verslaafd maakt. Misschien is het de setting, de indrukwekkende actiescènes of de spanning die de anime zo awesome maken. Wat het ook is, I love it.


    Vooral seizoen 2 vind ik te gek, met GGO en Sinon (die ik heel misschien stiekem veel leuker vind dan Asuna...)







    i put the fun in funeral

    Sandman schreef:
    (...)

    Hier ben ik het best wel mee eens, al vind ik het tweede seizoen wel vreemd en minder goed. Het is in ieder geval geen vooruitgang op het eerste, dat vind ik jammer.
    Ik moet ook even haten op Asuna, want die was in seizoen een best wel cool en interessant, maar nu is ze echt een soort huilenbalkje. Of mijn beeld van haar is gewoon helemaal veranderd...


    Dat over Asuna ben ik helemaal met je eens! Echt zo zonde...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    GGO is nu toch een beetje afgelopen? Zou het heel zonde vinden als Sinon nu weer naar de achtergrond wordt geschoven :c


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    GGO is nu toch een beetje afgelopen? Zou het heel zonde vinden als Sinon nu weer naar de achtergrond wordt geschoven :c


    Daar ben ik idd ook bang voor. :c Sinon was net zo'n leuk personage. Ik hoop echt dat ze nog een beetje terug gaat komen en niet inzakt net zoals Asuna. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb Asuna nooit gemogen. :x


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    Ik heb Asuna nooit gemogen. :x


    Ik alleen in het eerste kwart of zo. :'D Toen ze badass en myterieus was. Totdat ze huisje boompje beestje gingen spelen. ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nestor schreef:
    Jaaaa! grote fan hier ^^


    “One time, Morrissey was being a little bitch, so I put toothpaste in his oreos. He cried. -Johnny Ma

    Ben ik de enige die de laatste twee episodes best wel teleurstellend vond?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sandman schreef:
    Ben ik de enige die de laatste twee episodes best wel teleurstellend vond?


    Tja, die vorige ep. was zo'n filler, waar natuurlijk niet veel aan is. Ik heb de laatste nog maar tot de helft gekeken.
    Ik verloor ook nogal m'n interesse toen ik erachter kwam dat ze weer in ALO waren, terwijl ik net lekker in GGO zat. Met al die meiden heb ik echt het gevoel dat ik naar Kirito en z'n harem kijk...


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Tja, die vorige ep. was zo'n filler, waar natuurlijk niet veel aan is. Ik heb de laatste nog maar tot de helft gekeken.
    Ik verloor ook nogal m'n interesse toen ik erachter kwam dat ze weer in ALO waren, terwijl ik net lekker in GGO zat. Met al die meiden heb ik echt het gevoel dat ik naar Kirito en z'n harem kijk...


    Ja, precies! Ik vind ALO ook zeer saai, aangezien dat alleen maar een game is en daardoor heeft het voor mij zo'n Pokémon-gehalte... Meh.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 19:46 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Miauw (Mijn topics) Sorry not sorry

    Hebben jullie Mother's Rosario gezien?


    Credendo Vides

    ^ Nein. Ik probeer geestelijk nog te herstellen van het teleurstellende einde van SAO2


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Duskfury schreef:
    ^ Nein. Ik probeer geestelijk nog te herstellen van het teleurstellende einde van SAO2


    Huh welke? Want Mother's Rosario is het einde van seizoen 2 xD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Huh welke? Want Mother's Rosario is het einde van seizoen 2 xD


    Serieus? Ik kijk nooit naar de episode titels... maar ik zie het nu. xD


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben een fan xD
    Dat einde van SAO2 was echt zielig ik lag op mijn bed te janken xD


    &#9825;

    Bud schreef:
    Ik ben een fan xD
    Dat einde van SAO2 was echt zielig ik lag op mijn bed te janken xD


    Idd ):
    Veel mensen zaten te zeuren dat er meer Kirito in moest, maar ik vond het tweede gedeelte van seizoen 2 ook mooi, het is weer eens anders.
    Al denk ik nog steeds dat Kirito Yuuki heeft laten winnen tijdens dat toernooi (;


    Als jullie eens een character uit SAO zouden cosplayen, welke zou dat zijn?
    Ik ga denk ik gewoon lekker awesome en simpel voor Asuna (: Welke versie moet ik nog wel bekijken.
    Leafa lijkt me ook awesome.


    Credendo Vides