• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik mis jullie zo :c

    Ugh. Zo heb ik er al helemaal geen zin meer in. Ik had het beter niet voorgesteld.


    help

    DAWSONS schreef:
    Ik wil zo graag een Guns N' Roses/Nirvana shirt maar ik heb geen zin in gezeik met Hipsters dat ik ze na doe. :'D

    Zul je altijd krijgen. Ik heb zo'n Nirvana-sweatshirt en ik krijg alleen maar commentaar als "Nirvana-meisje", "wannabe rockchick", "hipster", "wanneer gooi je dat ding eens in de vuilnisbak", "ik had echt niet van jou verwacht dat je naar zulke muziek luisterde, je bent zo'n softie", enzovoort. Doe het gewoon stiekem. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dit is de meest rare parody die ik ooit heb gezien. Ze hebben niet eens de moeite gedaan om op ze te lijken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Novoselic schreef:
    (...)
    Zul je altijd krijgen. Ik heb zo'n Nirvana-sweatshirt en ik krijg alleen maar commentaar als "Nirvana-meisje", "wannabe rockchick", "hipster", "wanneer gooi je dat ding eens in de vuilnisbak", "ik had echt niet van jou verwacht dat je naar zulke muziek luisterde, je bent zo'n softie", enzovoort. Doe het gewoon stiekem. :Y)


    Dat is wel zo ja... Ik denk dat ik t ook maar gewoon ga doen hoor, aangezien hun niet eens weten wat Guns N' Roses en Nirvana zijn... :'D


    wat was dit ookalweer

    Creamcakes schreef:
    Dit is de meest rare parody die ik ooit heb gezien. Ze hebben niet eens de moeite gedaan om op ze te lijken.


    Welke?


    wat was dit ookalweer

    Ik haat dit schooljaar, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

          Ik wist het :] Stelletje bitches. Alsnog wel bedankt. Jullie hebben er voor gezorgt dat ik mij nu klote voel. Alsnog jullie hoeven niet meer mij met berichten te bezaaien; 'i love her!' 'Ik ben het met je eens.' 'Je bent echt geweldig.' Bedankt voor de leugens maar deze worden niet meer gewaardeerd. De groeten. Het maakt me niet uit dat jullie dit hier zo kunnen lezen want je weet best wel wat je heb aangedaan. Je moet eerlijk tegen mij zijn en dat hebben jullie niet gedaan.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Verliefd op m'n iphone.
    DANK JE MEGAN.


    What. . . The. . . Fxck.


    De laatste tijd heb ik het gevoel alsof ik van een andere wereld ben. Ik slaap ontzettend veel maar ben de hele dag moe, staar altijd maar wat voor me uit en geef antwoord als iemand me een vraag stelt, maar dat is het dan ook. En dat al een paar weken. Wat is er toch mis met mij?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 22:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als ik had geweten dat The Holiday een kerstdiners was, had ik wel gewacht met kijken, maar hij is wel leuk. :']


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Novoselic schreef:
    De laatste tijd heb ik het gevoel alsof ik van een andere wereld ben. Ik slaap ontzettend veel maar ben de hele dag moe, staar altijd maar wat voor me uit en geef antwoord als iemand me een vraag stelt, maar dat is het dan ook. En dat al een paar weken. Wat is er toch mis met mij?


    Aah, ik hoop dat je snel van dit gevoel afkomt. <3

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 22:48 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dan niet, ik ben er echt helemaal klaar mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sivan schreef:
          Ik voel mij klote en zo alleen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.