• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    I'm last.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oke onze wasbak in de badkamer heeft echt HG gootsteenontstopper nodig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    What een shit dag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat was het gezellig vandaag, zeg! Heb het echt naar mijn zin gehad en ben nu doodmoe.


    Your make-up is terrible

    Empty.


    Deze hele dag is een grote rotdag geweest. Eerst doet een vriendin kei raar en gaat via de leraar ervoor zorgen dat we geen partners meer zijn bij beweging. Als ze een keer met iemand anders wilde kon ze dat best zeggen, dan was ik niet zo erg gekwetst. Daarna bedenkt mijn vriend dat hij alles belangrijker vindt dan leuke dingen doen met mijn en verwacht hij maar van mij dat ik me elke keer aanpas terwijl hij dat nooit doet. Daarna gewerkt waarbij mensen die er veel korter werken opeens veel belangrijkere taken krijgen en nu opeens boven mij staan dus mij opeens gaan commanderen waar ik kei chagrijnig van ben geworden. Als ik dan mijn hart lucht over het werk bij mijn moeder wilt ze opeens een heel diepzinnig gesprek gaan aanknopen waar ik totaal geen zin in heb. Als ik dan tegen mijn vriend zeg dat ik chagrijnig ben is de enige reactie: 'het komt wel goed.' Als ik dan zeg dat hij dat niet kan weten want hij weet niet wat er aan de hand is dan krijg ik als reactie: 'ik ga slapen. Is maar beter.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    That moment when your boyfriend tells you he's not afraid to lose you.
    Thanks, I guess.

    I just don't know what to do anymore :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Op alles wat ik zeg reageer je als een bitch. Kutwijf dat je er bent. Je hoeft me niet af te snauwen elke keer...


    "Ignite, my love. Ignite."

    YES! Cijfer eindelijk binnen en gehaald :D:D:D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nu ik 'When We Were Young' op heb staan, merk ik pas dat mijn droom om Take That als five-piece live te zien, niet uit zal komen.
    Behalve als Jason zich in de toekomst bedenkt of volgend jaar met TT's 25 jaar jubileum wil meewerken. Maar dan moet Robbie dat dan natuurlijk ook doen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Die verdomde Hi reclames worden met de dag erger.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eigenlijk toch best blij met mijn dirndl, haha. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ga weg, zenuwen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat enorm fijn dat ik me steeds zieker begin te voelen terwijl ik zo nog moet werken... :/


    Caution first, always.

    Awh yeah, ik ben vandaag om 11 uur klaar. Mijn dag kan niet meer stuk *O*


    -