• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Yaaay, nieuwe username! Ik wachtte echt de weken, dagen en minuten af tot het laatste moment en 't kon! (:
    I'm so happy now. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Sommige mensen, ugh. My brain hurts.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik mis je en ik begin jaloers te worden, meh.


    Pretty is just a pretty word.

    Wauw – wat zijn ze weer op tijd met m'n studie. Nu een e–mail gaan sturen of de afstudeerstage wel gaat lukken als ik die achterstanden heb. . . Echt gewéldig voor m'n motivatie dit. Not.


    •

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Ben je zo'n eentje die anderen het werk laat doen? (cat)


    Nee, haha. Gelukkig niet. :'D
    Meestal probeer ik mezelf er tussen te wurmen in de hoop dat ik kan helpen. c:


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Nee, haha. Gelukkig niet. :'D
    Meestal probeer ik mezelf er tussen te wurmen in de hoop dat ik kan helpen. c:

    Dat is goed, si. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Heb ik eindelijk een datum gevonden dat we alle twee konden. Kan jij opeens niet meer...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zit echt af te tellen tot volgende week woensdag. Ik heb iets nodig om voor af te kunnen tellen, om naar uit te kunnen kijken, of ik word gek.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 22:25 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    GOD DAMMIT.

    Screw you. Screw you. EFFING SCREW YOU. DHZUAFHEYGUEZEu

    I want to cry. :c


    help

    Vanaf morgen wordt alles anders – álles.


    •

    I should sleeeeeeep.

    Goodnight world.


    help

    Verzin je eigen creatieve hersenspinsels.
    Zo kan ik het ook.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat een simpele RPG post je uit zo'n diep gat kan halen, of in ieder geval voorkomen dat je er opnieuw inglijdt. Nu proberen te slapen. . .


    •

    Koooooud.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eigenlijk heeft Lorde best leuke muziek. Alleen jammer dat ze zo maf doet bij optredens.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."