• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.


    26 - 02 - '16

    Ik ben oud en grijs en ook heel wijs

    Dank je Nick Jr. voor dat leuke zinnetje dat nu vast zit in me hoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Deze mobiel is zo fijn, groot en snel o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mwihi, blij omdat hij mijn vriendsschapsverzoek op fb geaccepteerd heeft :'D
    Alleen snap ik mezelf op het moment niet... Damn feelings for too much people....

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 18:46 ]


    Stenenlikker

    Ik voel me goed. Dat wil zeggen, ik ben niet apatisch voor me uit aan het staren of op het punt aan het staan om te janken. Wauw.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dit weekend moet echt een Q. en FB. afkick weekend worden en tijd dat ik me eens aan mijn planning ga houden, verdomme. Kan daardoor zo kwaad worden op mezelf en m'n stomme uitstelgedrag.


    Alles irriteert me fucking enorm vandaag.


    kindness is never a burden.

    Mijn humeur doet maar weer eens raar, het gaat zo snel dat ik het zelf niet eens bijhoud...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    Mijn humeur doet maar weer eens raar, het gaat zo snel dat ik het zelf niet eens bijhoud...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wuut, nu ook bij ons een raar teken op de muur naast de deur neergezet. Wtf... This is scary. Was laatst nog op 112 Purmerend dat het veel in mijn buurt is, en nu ineens is het op mijn huis. Dang, eng man.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stop hurting so much, stupid lips.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    I need this perfect human being in my life.


    kindness is never a burden.

    KillianHook schreef:
    Wuut, nu ook bij ons een raar teken op de muur naast de deur neergezet. Wtf... This is scary. Was laatst nog op 112 Purmerend dat het veel in mijn buurt is, en nu ineens is het op mijn huis. Dang, eng man.


    Oh man, hier in de buurt ook al. D: Hier rijd al extra politie 's nachts rond daardoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh man, hier in de buurt ook al. D: Hier rijd al extra politie 's nachts rond daardoor.


    Ook op jouwn huis?
    Haha, mam heeft het eraf gehaald met een mes. Lukte niet met een spons en water o.O


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Ook op jouwn huis?
    Haha, mam heeft het eraf gehaald met een mes. Lukte niet met een spons en water o.O


    Nope, gelukkig niet! Mogen ze ook lang werken op de voordeur, die is toch stuk, haha. Zit dicht met sleutel en ketting.


    Your make-up is terrible