• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    En we zijn weer terug bij af.


    Slaap, waar ben je? Oh wait, Q is nog steeds aan. (cat)


    -

    Ugh, treeeeeek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    We moeten echt eens afspreken.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 7:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het kan niet zo zijn dat ik de enige ben die mezelf steeds aan moet passen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jouw loon is al een uur geleden binnengekomen, maar we hebben dezelfde werkgever en doen beide DKW. Hoe kan dat? ._. Ik wil gewoon mijn loon, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jeez, je weet dat ik dr niet kan uitstaan. --''


    wat was dit ookalweer

    Waarom is van iedereen het loon al overgemaakt behalve het mijne? ._.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 12:17 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    You will answer me. Desnoods rijd ik helemaal naar de andere kant van België om dat antwoord uit je te halen, maar ik zag het krijgen. MOEHAHAHA


    kindness is never a burden.

    Ziek zijn is niet leuk. Maar ik moet naar de uni, gezien dat practica verplicht zijn..


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Het is heel lastig om je beste vriendin te zijn als je me steeds negeert als je boos bent, me afsnauwt als ik mijn mening geef en doet alsof ik niks over depressies weet wanneer je je niet goed voelt.


    kindness is never a burden.

    Jezus. De vakantie moet nu al geboekt worden en ik mag niet eens kiezen of ik wel of niet mee mag. Nee, die beslissing is al gemaakt; ik moet verplicht mee. Ik heb er echt geen zin in. Bah.


    26 - 02 - '16

    Ik snap niet hoe sommige meisjes zo licht over vriendjes en liefde kunnen doen. Een meisje uit mijn klas sms't met twee verschillende jongens, één daarvan heeft een lief, met de ander heeft ze gekust terwijl ze dat niet wil. Ze is nog maar twee weken single en ze zei vandaag 'ik weet niet wat ik wil. Moet ik voor de ene of voor de andere gaan?' Jezus, als je niet verliefd bent op een van die twee jongens, dan neem je toch geen van beide! En dan ben je verbaasd dat meisje je een slet noemen. Where's the fucking love, yo. This world is so fucking retarded.

    +

    Jij hebt geen enkele reden om kwaad te zijn op mij. Míjn vriendin verliet míjn groepje om met jou samen te werken, waardoor er twee groepen van 2 ontstaan in plaats van allemaal groepen van drie. Dan is het ook niet moeilijk dat onze groepjes worden samen gezet als de leerkracht zegt dat je met minstens drie moet zijn.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:31 ]


    kindness is never a burden.

    Blijf met jullie verrotte poten eens van mijn spullen af o-O.. Hoe moeilijk is dat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ben zo blij, ben zo blij. Lalalalala, ben zo blij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.