• {On the edge of war}



    Je hebt drie soorten mensen op aarde: De gewone mens, de mutanten, en de Cryolans. Je zou de Cryolans en de mutanten kunnen vergelijken, al wordt de mutantenkracht van mutanten pas ontwikkeld rond hun puberteit, en wordt hun kracht gevoed door emotie, terwijl bij Cryolans geboren worden met hun gave en er bij hun geen emotie bij komt kijken. In het jaar 2028, valt de aarde in een duistere schaduw. De aarde is opgedeeld in drie stukken: Het Cryolan gedeelte, het mutanten gedeelte, en het mensen gedeelte. De mensen van elk gedeelte zijn ten strengste verboden om met elkaar om te gaan, tenzij daar toestemming voor is. Er wordt constant gedreigd met oorlog tussen de landen.

    De normale mensen hebben een democratie en leven zoals ze dat voor de verdeling van de wereld ook deden: In normale huizen met stromend water, elektriciteit en genoeg te eten en te drinken. Kortom, ze hebben een rustig leven.
    De mutanten in daarin tegen, leven zonder leider in aparte dorpjes. Er is constant ruzie tussen die dorpjes, maar ze kunnen elkaars hulp wel verwachten als er oorlog komt.
    De Cryolans zijn ver ontwikkeld sinds de verdeling. Ze leven geïsoleerd van de mensen en mutanten -die overigens nog wel met elkaar handelden- en een kind wordt na de geboorte weggehaald om op te groeien in een kamp waar ze training krijgen. Echter, is er ook een lek in de isolerende muur rondom hun land. Er is een dorp van Cryolans ontstaan, die regelmatig contact zoekt met de rest van de wereld. Ze leven er net als de mensen alleen wat meer ontwikkeld, op mutanten niveau ongeveer.
    De jaren verstrijken, en ondertussen is het dorpje uitgegroeid tot iets groots. Er is een maatschappij van mensen, mutanten en cryolans, die allemaal iets gemeen hebben: De vrijheid van de volkeren, dat ze samen in vrede kunnen leven. Samen vormen zij de Rebellen. Het dorp staat nu bekend onder de naam "Het Lek". Zullen de rebellen de wereld bij elkaar brengen naar hun vroegere staat? Of zal er oorlog uitbreken, die heel wat levens gaat kosten? En hoe zit het met de geheimzinnige voorspelling die een groepje jonge rebellen vinden?


    Invullijstje:
    Ras en krachten(niet van toepassing bij een mens):(cryolan, mens of mutant)
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Beroep:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Relaties:
    Status in Het Lek: (Een van de leiders, bakker, slager etc.)
    Vanuit eigen land gekomen of geboren in het Lek?:
    Mening over de andere rassen:

    Regels:
    - Hou het gezellig!
    - Alleen ik open nieuwe topics
    - Maximaal twee personages en maar een van elk ras
    - Geen perfecte personages
    - Vermoord elkaar niet zonder toestemming van diegene!
    - Ruzies graag buiten het topic
    - Naamsveranderingen doorgeven

    Rollen

    Mensen:
    - Gereserveerd door Pientie
    - Hope Caola Elijah Woodward • 28 • LadyStark
    -

    - Alexander Mason Greenfield • 16 • CharmedPhoebe
    - Gereserveerd door Lensherr
    -

    Mutanten:
    - Emmelie Fearvair • 18 • Dashed
    - Nora "Noor"Alycante • 22 • Sempre
    - Ryannelle Lucille Phellon • 16 • Cogitationes

    - Larvior 'Larv' Angellos Romanna • 14 • Seto
    - Kieren Jack Phoenix • 19 • Mashtonx
    -
    Cryolans:
    - Heather-Ann Neva Jaegers • 17 • Cicatrix
    - Claire Leonie Anna Duboi "Smartkid" • 18 • CharmedPhoebe
    - Selena Ysabeau de Clermont • 25 • DarkAng3l

    - Howard Alexander McHale • 21 • Lensherr
    - Gereserveerd door Luke_Pinguin
    Gereserveerde krachten:
    - Controle over bliksem en zelf kleine bliksemschichtjes maken || Cicatrix
    - Zichtmanipulatie || Sempre
    - Water besturing || Luke_Pinguin
    - de kracht om pijnlijke gebeurtenissen en emoties in het leven van die persoon naar boven te brengen || Dashed
    - Water en ijs besturing || DarkAng3l
    - Bovenmenselijk gehoor en telepathie || StarSpangledGir
    Let op!: Er komt nog een story voor deze RPG!

    Het Praattopic

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 19:49 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Als jullie het er mee eens zijn, wil ik vandaag of morgen het speeltopic maken


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik gooi het idee dat ik voor Heather had helemaal om, en ik maak haar vandaag en morgen echt af!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    †Be fearless of what people think of you are, and show them exactley what you are. †



    † Ras en krachten † Ze is een Cryolan. En beschikt over het besturen van de bliksem. Wanneer het bliksemt kan ze hier de controle overnemen. Ook kan ze zelf gewoon kleine stichten maken, waarmee ze iemand een kleine stroomstoot kan geven.

    † Volledige naam † Heather-Ann Neva Jaegers - Een echte achternaam heeft ze niet. Daarom noemt ze die ook nooit. En als iemand er wel naar vraagt zegt ze meestal maar Jaegers.

    † Bijnaam † Heather. Zo noemt bijna iedereen haar, een enkeling zal Heather-Ann zeggen.

    † Leeftijd † Ze is zeventien jaar oud.

    † Beroep † Dit heeft ze niet echt. Maar meestal krijgt ze alles voor elkaar door wat jagers te helpen, aangezien ze tamelijk goed is in boogschieten.

    † Innerlijk † Iedereen die Heather net ontmoet zou haar omschrijven als 'arrogant' en 'bitchy'. En dit is vaak ook nog wel zo. Ze is een persoon die een vooroordeel heeft over mensen, en velen stellen dit niet op prijs. En hierdoor willen ze haar ook niet leren kennen. Ben jij niet aardig tegen haar? Dan is zij dit ook niet tegen jou, zo simpel als wat. Arrogant is ze ook wel. Heather is namelijk erg trots op wat ze heeft bereikt, en dit is iets waarmee je niet moet spotten. Aangezien dan een regelrechte bitch wordt. Ze is erg ongeduldig en zal dit ook bijna nooit hebben, enkel bij iemand om wie ze veel geeft. Maar verder bij niemand.
    Heather heeft een goed stel werkende hersenen, en weet ook wel met de meeste dingen raad. Ze denkt meestal eerst na voordat ze iets doet. Als je bevriend met haar bent kan ze een van de liefste mensen zijn die je kent, waardoor mensen die haar niet mogen haar schijnheilig noemen. Je kunt de grootste lol met haar beleven en als je hulp nodig hebt, dan helpt ze je. Als je ook goed met haar bevriend bent kan ze druk zijn. Al ze wel een van de rustige personen is, maar toch. Heather is ook bijna altijd wel in voor een grapje, en je kunt ook erg goed samen met haar dit doet. Oh ja, Heather voelt zich ook redelijk snel ongemakkelijk. Ze kan er niets aan doen. En het maakt niet uit bij wie, ze zal bijna altijd op een gegeven moment. Op sommige momenten kan ze onserieus zijn, maar dan kan ze ook al weer snel serieus doen.

    † Uiterlijk † [FC: Kaya Scodelario] Heather heeft lange donkerbruine haren, die slag met zich mee dragen. Door die slag lijken ze vaak nogal rommelig, iets wat het totaal niet hoort te zijn. Meestal zitten deze los, al ze ze soms nog wel eens in een vlecht doet. Heather heeft nog al 'bijzondere' ogen. Deze kijkers zijn namelijk ijs blauw en kunnen je heel erg kil en dreigend aankijken als zij wilt. Al deze meestal zo staan dat mensen haar willen ontlopen.
    Heather is niet zo mega lang. 1 meter en 67 centimeter. En hier is ze erg blij mee. Heather is een persoon die graag donkere kledij draagt. En negen van de tien keer is dit zwart. Haar outfit bestaat dan uit een zwarte broek, een zwart hemd en een zwart, leren jack. En daaronder zwarte kisten. Een enkele keer zou je haar in iets anders. Maar dit komt erg weinig voor. Heather heeft een lichte huid, met hier en daar wat sproeten. Haar wimpers zijn lang en zwart.

    † Verleden † Heather is opgegroeid in een klein dorpje. Ze was erg gelukkig met haar ouders en broer. Totdat er een grote brand was waar bijna het hele dorp bij om kwam. Zij kon vluchtten, met een groep anderen. Helaas overleefden die de reis niet, maar zij wel. Na dik een jaar reizen kwam ze aan in Het Lek en hier woont ze nu dus ook al een jaar.
    Ze staat vooral bekend bij de jagers, wie ze helpt in het bos met jagen. Heather woont in een klein huisje en is hier ook erg blij mee.

    † Relaties † Who wants?

    † Status in Het Lek † Veel mensen mogen haar niet heel erg, wat haar geen ene zak boeit.

    † Vanuit eigen land gekomen of geboren in het Lek † Ze is in Het Lek voor een jaartje, ze kwam uit eigen land en heeft in haar eentje rond gereisd.

    † Mening over de andere rassen † Zij heeft geen problemen met de andere rassen,


    Ze is af!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik vind het prima om binnenkort te beginnen. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef :
    Ik vind het prima om binnenkort te beginnen. (:


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Kan ik nog een vrouwlijke mutant reserveren met Aerokinese-lucht besturing, en een klein deel van het weer-


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Cogitationes schreef:
    Kan ik nog een vrouwlijke mutant reserveren met Aerokinese-lucht besturing, en een klein deel van het weer-


    Zeker! Ik zet je erbij


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lensherr schreef:
    (...)

    Zeker! Ik zet je erbij


    Mooi! Dan begin ik meteen!!


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Zou ik een mutant mogen? Het maakt me niet uit of het mannelijk of vrouwelijk is, het is wat jou het beste uitkomt! ;)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Zou ik een mutant mogen? Het maakt me niet uit of het mannelijk of vrouwelijk is, het is wat jou het beste uitkomt! ;)


    Zekers! Ik zet je erbij. Een mannelijke mutant? (;


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    • They can't hurt me, I'm not like all the others. There are no much people left I love. •




    • Ras en krachten • Ze is een mutant. En beschikt over Aerokinese;
    Het vermogen om de lucht om je heen te manipuleren, mist maken, windvlagen, geconcentreerde luchtstoten, tornado's, regen, hagel, stormen etc. Soms gaat dit nogal fout, want als ze zich vreselijk voelt of toch wel boos wordt kan er zo maar een grote windvlaag in de ruimte komen. Of het begint erbinnen in te regenen of te hagelen.
    • Volledige naam • Ryannelle Lucille Phellon.
    • Bijnaam • Ze staat bekend onder de naam Ryann. Al sommigen haar alsnog Ryannelle noemen.
    • Leeftijd • Zestien jaar, en ze verjaart op 27 september.
    • Beroep •
    • Innerlijk • Ryann is de rust zelf. Ze is bijna nooit druk en als ze dit is dan moet ze zich heel erg op haar gemak voelen. Het meisje zal niet snel, eigenlijk nooit, haar verdriet tonen. Het woord 'pijn' staat eigenlijk niet echt in haar woordenboek, want ook dit toont zij niet. Eigenlijk is ze best verlegen en durft ze ook niet echt een gesprek te beginnen met iemand. Over het algemeen wordt ze beschreven als iemand die meestal wel vrolijk is tegen de rest, maar zich afgezonderd houdt. En dit is ook zo. Ze wilt zich het liefst niet aan te veel mensen binden, want uiteindelijk verlaten ze haar toch, is haar mening. Ryann is goudeerlijk en je moet wel heel erg dicht bij haar staan als ze voor je liegt. Haar vertrouwen krijg je niet snel, en als je deze breekt? Dan kun je er een aantal jaren over doen om deze terug te krijgen.
    Ze is best dapper en heeft veel over voor de genen om wie ze nog wel geeft. Als het moet, zal ze wel sterven om hen veilig te houden. Ryann heeft een sterke wil en wilt hierdoor ook bijna altijd haar doel bereiken. En als dit haar niet lukt, gaat ze later verder. Pas na drie of vier keer stopt ze met het proberen. Haar mening verandert niet erg heel snel, al ze meestal vanaf de buitenkant laat zien dat ze het met een ander eens is en dit van de binnenkant totaal niet is. Zodra je iets gemeens over haar zegt, krijg je een weerwoord terug. Want hier kan ze écht niet tegen. Ze wordt niet heel erg snel boos, en als ze dit wel wordt dan ben je heel erg ver gegaan.
    Kort om: Ryann is een verlegen en rustig iemand, die meestal wel vrolijk is en zich ook niet snel klein laat krijgen.
    • Uiterlijk • [FC:Lily Collins] Ryann heeft bruine, rode lokken die onderin krullen met zich mee dragen. Deze lokken komen tot iets onder haar schouders. Ook zitten ze negen van de tien keer los. Een enkele keer heeft ze ze in een hoge staart. Haar ogen hebben een mosgroene kleur. En deze kijkers worden omring door een donkere rij wimpers. Meestal staan haar ogen erg vriendelijk, al ze soms nogal wat vijandig kunnen zijn.
    Ryann is ongeveer 1 meter en 70 centimeter lang, en haar huid heeft een lichte kleur. Negen van de tien keer draagt ze donkere kledij. Vaak is dit dan ook zwart, donkergrijs, normaal grijs en donkerblauw. Zo valt ze niet heel erg op. Denkt ze.
    • Verleden •
    • Relaties •
    • Status in Het Lek • Ze is net zoals velen een gewone burger daar.
    • Vanuit eigen land gekomen of geboren in het Lek? • Ze is geboren in Het Lek, maar heeft een paar jaar rond gereisd, en is daarna weer terug gekomen.
    • Mening over de andere rassen • Ryann heeft niet echt een mening over de anderen,


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Lensherr schreef:
    (...)

    Zekers! Ik zet je erbij. Een mannelijke mutant? (;


    Is goed! Ik zal hem vanavond of anders morgen maken!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    -

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 19:44 ]


    On wednesdays we wear black

    Is Inmaterialiteit toegestaan? (Het houdt in: Onzichtbaar worden en door voorwerpen, dieren, planten of mensen heen kunnen lopen)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 21:22 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Is Inmaterialiteit toegestaan? (Het houdt in: Onzichtbaar worden en door voorwerpen, dieren, planten of mensen heen kunnen lopen)


    Zeker!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."