• En het is: (1) Je history bekijken + (2) je eigen domme, bitcherige reacties van meer dan een jaar geleden teruglezen = (3) Time of your life.

    Ik zat dus net mijn history te bekijken en ik las dus klaagtopics over stuff die ik toen wel zo erg vond, dat het een topic waardig was. Wauw, waar ik allemaal boos om kon worden. Nu kan ik wel om lachen, maar toen kon ik serieus om janken.

    Omdat ik jullie zo goed ken kidding natuurlijk, weet ik dat jullie je eigen history als de pest vermijden. Daarom juist dare ik jullie om je eigen history eens te bekijken. Don't forget the popcorn :Y)

    En nu serieus: lachen jullie jezelf ook weleens uit?


    -

    Ik doe dat soms ook als ik mezelf verveel. Ik irriteer mij dan gewoon aan mezelf.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heb ik nog niet zo lang geleden gedaan, echt om te huilen, maar ook om te lachen.


    16 - 09 - '17

    Ik zie een kleine berekeningsfout.

    (1) Je history bekijken + (2) je eigen domme, bitcherige reacties van meer dan een jaar geleden teruglezen = (3) Nachtmerries voor het leven en de neiging mods te bedreigen zodat ze al je oude topics wissen en de neiging je account te inactiveren.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 22:19 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik bekeek net dus ook mijn forumhistory, we hadden het er net op Facebook over, dus ja.. En ja. Ik schaam me voor de manier waarop ik typte. Maar ook hoe sommige mensen erop reageren en dan denk ik van... lol. I laugh. Wat een drama om dat terug te zien. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Waar kan je dat doen je historie bekijken?


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Debbaut schreef:
    Ik zie een kleine berekeningsfout.

    (1) Je history bekijken + (2) je eigen domme, bitcherige reacties van meer dan een jaar geleden teruglezen = (3) Nachtmerries voor het leven en de neiging mods te bedreigen zodat ze al je oude topics wissen en de neiging je account te inactiveren.


    Yep XD


    26 - 02 - '16

    Keya schreef:
    Waar kan je dat doen je historie bekijken?

    Klik op je aantal postst (dus in jouw geval 98), dan scroll je naar onderen en daar zie je de topics die jij hebt aangemaakt en bovenaan zie je de topics waar je op hebt gereageerd. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Debbaut schreef:
    Ik zie een kleine berekeningsfout.

    (1) Je history bekijken + (2) je eigen domme, bitcherige reacties van meer dan een jaar geleden teruglezen = (3) Nachtmerries voor het leven en de neiging mods te bedreigen zodat ze al je oude topics wissen en de neiging je account te inactiveren.


    Even ben ik een doodgewone, puberende user, die/dat zichzelf uit zit te lachen. (wbw)


    -

    Ik kijk best vaak m'n history als ik me verveel. :') Ik was echt een dramaqueen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb dat ooit eens een keer gedaan en dat weer snel opgeborgen in een donker hoekje van me gedachten.....not planning on cleaning the dust off.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik heb dat ooit eens een keer gedaan en dat weer snel opgeborgen in een donker hoekje van me gedachten.....not planning on cleaning the dust off.=')

    Ik help je wel! :Y)


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Ik help je wel! :Y)


    You.don't.dare.


    You were born original, don't die as a copy.

    Debbaut schreef:
    Ik zie een kleine berekeningsfout.

    (1) Je history bekijken + (2) je eigen domme, bitcherige reacties van meer dan een jaar geleden teruglezen = (3) Nachtmerries voor het leven en de neiging mods te bedreigen zodat ze al je oude topics wissen en de neiging je account te inactiveren.

    Hahah, dit. Nou ja, mijn stomste berichten vervang ik door een - . Je kan door de reacties wel zien wat het ongeveer was en dat het heel stom was, maar het bericht zelf krijg je niet te zien :Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik was laatst ook een topic aan het doorlezen van twee jaar terug en het verbaasde me echt dat ik toen zoveel gemener was dan ik nu ben. Schijnbaar val ik nu toch nog best mee!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik was laatst ook een topic aan het doorlezen van twee jaar terug en het verbaasde me echt dat ik toen zoveel gemener was dan ik nu ben. Schijnbaar val ik nu toch nog best mee!


    Ik heb het nooit gezien, maar dan hadden de mods misschien toch gelijk?='D Aangezien ik wel eens lees/hoor in topics dat je zegt dat je zo'n verschrikking voor ze was.x')


    You were born original, don't die as a copy.