• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Open je ogen
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Please_Charon | Sushita | ?
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    ?

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | ?
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Bates | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25k

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?

    Corday | Peblesse | Enlightened
    30K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?

    alae | Sugarflake | ?
    ?

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    dArtagnan | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    ?

    Soothsayer | Rebirthing | The truth about love
    ?

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?



    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    1234

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 9:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Square schreef:
    (...)

    Jep, Bob de engel. Je hebt dat idee geplant en nu kom ik er niet meer van af. Hartelijk bedankt. (krul) Nou ja, ik denk dat hij in het verhaal uiteindelijk een andere naam zal kiezen/krijgen, maar dat zie ik later wel. Nu moet ik beginnen met schrijven, want het is al drie over twaalf, oh no.

    Nano is begonnen, whoo! Succes allemaal. *O*

    Ik voel me vereerd. :Y) Het gevoel ken ik wel, want ik noemde een van mijn personages een keer tijdelijk Hendrik omdat ik het zo'n belachelijke naam vond dat ik mezelf erop vertrouwde dat ik het later toch wel zou veranderen, maar toen begon het vreemd aan te voelen als ik hem andere namen gaf, dus heet hij nog steeds Hendrik. ><

    Ietjes meer OT: 759 woorden in één uur. Ik geef mezelf een schouderklopje, want ik ben drie keer opnieuw begonnen. Ellendige perfectionisme.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    3662 woorden! Ik ben hier heel blij mee!


    16 - 09 - '17

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik voel me vereerd. :Y) Het gevoel ken ik wel, want ik noemde een van mijn personages een keer tijdelijk Hendrik omdat ik het zo'n belachelijke naam vond dat ik mezelf erop vertrouwde dat ik het later toch wel zou veranderen, maar toen begon het vreemd aan te voelen als ik hem andere namen gaf, dus heet hij nog steeds Hendrik. ><

    Ietjes meer OT: 759 woorden in één uur. Ik geef mezelf een schouderklopje, want ik ben drie keer opnieuw begonnen. Ellendige perfectionisme.


    Haha, met andere woorden, ik moet snel zijn, anders zit ik hier echt aan vast. :'D Maar zijn liefdesinteresse heet Chris. Bob en Chris leidt tot hele rare shipnamen (Bris? Chrob?), dus dat kan duidelijk niet.

    *klopt mee* En hoera voor iedereen die nu al een begin heeft! *O* Ik zit zelf op 983, maar ik wil eigenlijk nog tenminste zeventien woorden meer voordat ik stop. Ik ben al blij dat ik íéts heb, want ik had heel even een moment van paniek waarop ik besefte dat ik geen flauw idee had hoe mijn allereerste zin eruit moest zien.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 1:16 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zit nu op 851. Ben er nog best content mee als ik bedenk dat ik alles en iedereen ter plekke bedenk en ik eigenlijk alleen een proloog van vier regels had als uitvalsbasis.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Whoooot. Sylvie, vertel me je geheim. O.O

    Driemaal hoera voor iedereen die alvast is begonnen, inderdaad! Stiekem heb ik mijn eigen word count nog even opgeschroefd tot 1023, want ik had het gevoel dat ik achterliep. Jawel, achterliep. Na anderhalf uur. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Whoooot. Sylvie, vertel me je geheim. O.O

    Driemaal hoera voor iedereen die alvast is begonnen, inderdaad! Stiekem heb ik mijn eigen word count nog even opgeschroefd tot 1023, want ik had het gevoel dat ik achterliep. Jawel, achterliep. Na anderhalf uur. (cat)


    haha het gevoel dat ik nu een beetje krijg


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    Whoooot. Sylvie, vertel me je geheim. O.O

    Driemaal hoera voor iedereen die alvast is begonnen, inderdaad! Stiekem heb ik mijn eigen word count nog even opgeschroefd tot 1023, want ik had het gevoel dat ik achterliep. Jawel, achterliep. Na anderhalf uur. (cat)


    Ik heb geen geheim, haha. Ik had het begin gewoon al een beetje in m'n hoofd waardoor het schrijven enorm vlot ging.

    Applausje voor iedereen die al begonnen is!


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik heb geen geheim, haha. Ik had het begin gewoon al een beetje in m'n hoofd waardoor het schrijven enorm vlot ging.

    Applausje voor iedereen die al begonnen is!


    Zelfs als ik al heel precies weet wat ik wil krijg ik echt geen 3,6k binnen één uur getypt, haha. Ik zal nooit begrijpen hoe mensen zoiets kunnen, maar ik vind het erg knap.

    Ik zit nu op 1004 woorden en mijn laatste zin is Dit kon niet waar zijn. Lijkt me een goed punt om een pauze in te lassen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heb m'n story rechtstreeks in de geactiveerd en in de spotlight gegooid, als het schrijven nu al zo goed gaat ben ik blij (:


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    (...)

    Zelfs als ik al heel precies weet wat ik wil krijg ik echt geen 3,6k binnen één uur getypt, haha. Ik zal nooit begrijpen hoe mensen zoiets kunnen, maar ik vind het erg knap.

    Ik zit nu op 1004 woorden en mijn laatste zin is Dit kon niet waar zijn. Lijkt me een goed punt om een pauze in te lassen. :'D


    Haha, terwijl zat ik ook op Q aan het kijken soms. Ik stond ook versteld dat ik al zoveel geschreven had, maar daar was ik maar al te blij mee (:


    16 - 09 - '17


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dit heb ik gevonden op Twitter. Misschien hebben jullie er wat aan! (:

    oktober #NaNoWriMoschrijftiphella 31
    Je moet 50.000 woorden schrijven, dat is gemiddeld 1700 woorden per dag. Print het schema
    hieronder uit en hang het boven je bureau, of neem het over in je agenda.

    schema Heldenreis

    DE ETAPPES VAN DE HELDENREIS


    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 6:19 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ga mijn woordgoal wat hoger zetten. Anders ben ik er zo.
    Drakenleerling zet ik van 25 naar 40k

    Veel succes iedereen.


    Vampire + Servant = Servamp

    2375 woorden op deze vroege ochtend geschreven. Dat is een goed begin. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    2375 woorden op deze vroege ochtend geschreven. Dat is een goed begin. (:

    Inderdaad! (: Een erg goede start. Wanneer ben je begonnen met schrijven?


    comfort in c h a o s