• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Open je ogen
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Please_Charon | Sushita | ?
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    ?

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | ?
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Bates | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25k

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?

    Corday | Peblesse | Enlightened
    30K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?

    alae | Sugarflake | ?
    ?

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    dArtagnan | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    ?

    Soothsayer | Rebirthing | The truth about love
    ?

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?



    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    1234

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 9:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Please_Charon -> Buddy.

    Ik ben er nog steeds niet over uit welk verhaal ik ga schrijven aangezien ik nog steeds twijfel tussen twee verhalen. Dat zie ik vannacht om 00.00 wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet niet zeker of ik vannacht wel mag schrijven, want mijn vader is vreselijk streng in bedtijden en gaat zeuren als ik teveel achter mijn laptop zit. (cat) Als het niet mag begin ik morgenochtend vroeg gewoon.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben ziek, dus weet niet of het verstandig is om 's nachts wakker te blijven ^^'.

    En o my god you guys... dit heb ik nou iedere keer: goed verhaal uitgewerkt, klaar om eraan te beginnen en dan.... komt er een nieuw verhaal in me op. Ik erger me nu echt zo erg aan mezelf maar ik weet gewoon echt niet meer waar ik over moet schrijven.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Ik ben ziek, dus weet niet of het verstandig is om 's nachts wakker te blijven ^^'.

    En o my god you guys... dit heb ik nou iedere keer: goed verhaal uitgewerkt, klaar om eraan te beginnen en dan.... komt er een nieuw verhaal in me op. Ik erger me nu echt zo erg aan mezelf maar ik weet gewoon echt niet meer waar ik over moet schrijven.


    Schrijf het andere verhaal kort op in een word-document (het idee). Laat dat rusten tot NaNoWriMo afgelopen is en begin er daarna aan? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Ik wil eigenlijk voor de verandering wel eens vannacht beginnen, maar ik moet morgen werken van 10-6 en dat is dan (denk ik) dus niet zo verstandig.
    Hoe doen jullie het trouwrns met het sociale leven buiten NaNoWriMo om? Zitten jullie de hele avond achter de laptop of hebben jullie bepaalde tijden dat jullie beneden bij jullie ouders etc. Zitten? (:


    Ik heb daar eigenlijk geen bijzondere plannen voor. ^^ Ik hang normaal gesproken dagelijks al lang genoeg achter de computer om gemakkelijk 1667 woorden per dag te kunnen schrijven (het enige probleem is dat ik het niet doe), dus mensen om mij heen zullen niet veel van NaNo merken.



    Wiarda schreef:
    Ik weet niet zeker of ik vannacht wel mag schrijven, want mijn vader is vreselijk streng in bedtijden en gaat zeuren als ik teveel achter mijn laptop zit. (cat) Als het niet mag begin ik morgenochtend vroeg gewoon.


    Wees rebels en schrijf stiekem onder de deken op je telefoon. (cat) Nah, eigenlijk is slaap waarschijnlijk heel handig. Dan ga je tenminste goed uitgerust de maand in. (:



    Overkill schreef:
    Ik ben ziek, dus weet niet of het verstandig is om 's nachts wakker te blijven ^^'.

    En o my god you guys... dit heb ik nou iedere keer: goed verhaal uitgewerkt, klaar om eraan te beginnen en dan.... komt er een nieuw verhaal in me op. Ik erger me nu echt zo erg aan mezelf maar ik weet gewoon echt niet meer waar ik over moet schrijven.


    Haha, dat ken ik. Bij mij is het niet heel erg plotseling, maar ik ben al een paar dagen bezig met een (vrij korte) HP fic en eigenlijk wil ik die voor NaNo af hebben, maar dat gaat dus echt niet meer lukken. Ik moet ook mijn plannen voor NaNo nog afmaken. Stress. :')

    Maar goed, ik denk dat je twee opties hebt. De verstandige keuze is natuurlijk toch het verhaal te schrijven dat je al hebt gepland, maar dat zou wel lastig kunnen worden omdat je motivatie daarvoor nu minder is. De meer riskante, maar ook meer uitdagende en mogelijk spannendere optie is om dat nieuwe idee te nemen en daarmee een verhaal uit je mouw te schudden. Of je moet proberen om de twee ideeën samen te smelten tot één verhaal. Dat zou ook interessant (en mogelijk heel raar) kunnen worden. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn wordgoal is trouwens 30K. Ik wil echt graag gaan schrijven maar ik heb maandag een belangrijk tentamen en ik heb in de vakantie te weinig geleerd, bluh.


    Take risks and conquer your fears.

    O ja, mijn goal is de gewone 50K.
    Nog 6 uur en 40 minuten...


    -

    Pff the struggle >.<
    Ik denk dat het gewoon een beetje een gekke bevlieging van me was... Ik heb besloten het er in ieder geval niet op te wagen en mijn oude verhaal aan te houden, op hoop van zegen :p.


    i put the fun in funeral

    Ik zou wel willen, maar ik had gisteravond een erg gezellig halloween feest dus ik weet niet of ik twaalf uur ga redden :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Square schreef:
    Erger zelfs, nog maar elf uur. Je kunt de overgebleven uren nu bijna op twee handen gaan aftellen. D:

    Wie gaat er vanavond wakker blijven om meteen te beginnen? November begint dit jaar precies met een weekend. *O*


    Ik! Als het lukt om wakker te blijven, haha.


    16 - 09 - '17

    Als ik het red, ga ik wat op papier neerpennen. ;3 Maar dat zou ook het eerste jaar zijn dat dit mij lukt.


    comfort in c h a o s

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik! Als het lukt om wakker te blijven, haha.


    Yaaay! Gezellig, want ik heb officiële toestemming gekregen, dus ik ga het ook proberen. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je mag bij mij wel 50K neerzetten, ik heb besloten dat ik er gewoon voor ga! :3 Ik heb wel een tentamen donderdag, maar daarna kan ik het wel inhalen. ^^
    Ik zou echt heel graag vannacht beginnen al, maar ik moet om half 7 m'n bed alweer uit om te gaan werken, dus dat lijkt me geen goed plan. Dus ik begin waarschijnlijk morgenavond rond een uur of acht.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik begin maandag pas waarsschijnlijk, veel te druk weekend voor de boeg.
    Succes aan iedereen die vannacht alvast begint te schrijven :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik ben nu al zo moe, ik twijfel echt of ik het haal straks, haha.


    16 - 09 - '17