• Fireproof
    Daar zat ik dan, aan de tafel van me schoonouders. Een warm kopje thee die me handen opwarmen. De ogen branden op me huid en ik weet niet waar ik naartoe moet kijken. Het is zo stil en zo koud in dit huis. Was ik hier maar nooit gekomen, had ik hem maar nooit ontmoet. Dan zaten we hier niet. Zijn vader kijkt me aan met grote ogen en ik zie de tranen bij zijn moeder in haar ogen staan. Ik hoor mijn eigen ademhaling tien keer zo hard. Ik neem een slok van me thee. Zijn vader doet zijn mond open, maar dan snel weer dicht terwijl hij zijn ogen sluit en met zijn hoofd schud.
    Ik heb dit allemaal ook niet gewild. Maar hij koos er zelf voor, hij is zelf weggegaan.


    Een nieuwe story!
    - Ik kondig het niet aan
    - En ja, ik ben een beginner


    Wat zou er gebeuren als je vriend ineens zoek is, maar jij eigenlijk weet waar die is. Maar je hebt het beloofd om niemand te vertellen?

    - Geef me tips voor meer motivatie!
    - +2 abbo's = A new chapter !!


    When I'm with you I feel save, like I'm home.

    2 abbo's = nieuw chapter.
    Hahaha jij steld hoge eisen.
    Misschien moet je voor jezelf schrijven en het met de rest delen omdat je dat leuk vind. Niet alleen om de abbo's.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    - +2 abbo's = A new chapter !!


    Dit mag toch niet meer?

    Chuckles schreef:
    (...)

    Dit mag toch niet meer?


    Volgens mij mag het enkel niet meer met kudo's.
    but i don't know. Vind het allebei even wanhopig :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Me, me, me. Nee. Het is mijn, wanneer leren mensen het nou. :'D


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Me, me, me. Nee. Het is mijn, wanneer leren mensen het nou. :'D


    + check de tijd waarin je het schrijft. De ene keer is het in de verleden tijd geschreven en dan weer in tegenwoordige tijd.

    Ik schrijf voor mezelf. En ook voor anderen. Anders zet ik het niet online.
    Meer abbo's geeft mij motivatie om verder te schrijven.