• Fireproof
    Daar zat ik dan, aan de tafel van me schoonouders. Een warm kopje thee die me handen opwarmen. De ogen branden op me huid en ik weet niet waar ik naartoe moet kijken. Het is zo stil en zo koud in dit huis. Was ik hier maar nooit gekomen, had ik hem maar nooit ontmoet. Dan zaten we hier niet. Zijn vader kijkt me aan met grote ogen en ik zie de tranen bij zijn moeder in haar ogen staan. Ik hoor mijn eigen ademhaling tien keer zo hard. Ik neem een slok van me thee. Zijn vader doet zijn mond open, maar dan snel weer dicht terwijl hij zijn ogen sluit en met zijn hoofd schud.
    Ik heb dit allemaal ook niet gewild. Maar hij koos er zelf voor, hij is zelf weggegaan.


    Een nieuwe story!
    - Ik kondig het niet aan
    - En ja, ik ben een beginner


    Wat zou er gebeuren als je vriend ineens zoek is, maar jij eigenlijk weet waar die is. Maar je hebt het beloofd om niemand te vertellen?

    - Geef me tips voor meer motivatie!
    - +2 abbo's = A new chapter !!


    When I'm with you I feel save, like I'm home.

    2 abbo's = nieuw chapter.
    Hahaha jij steld hoge eisen.
    Misschien moet je voor jezelf schrijven en het met de rest delen omdat je dat leuk vind. Niet alleen om de abbo's.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    - +2 abbo's = A new chapter !!


    Dit mag toch niet meer?

    Chuckles schreef:
    (...)

    Dit mag toch niet meer?


    Volgens mij mag het enkel niet meer met kudo's.
    but i don't know. Vind het allebei even wanhopig :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Me, me, me. Nee. Het is mijn, wanneer leren mensen het nou. :'D


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Me, me, me. Nee. Het is mijn, wanneer leren mensen het nou. :'D


    + check de tijd waarin je het schrijft. De ene keer is het in de verleden tijd geschreven en dan weer in tegenwoordige tijd.

    Ik schrijf voor mezelf. En ook voor anderen. Anders zet ik het niet online.
    Meer abbo's geeft mij motivatie om verder te schrijven.
    Ja misschien wel hoge eisen, ja nou jammer dan. Iedereen stelt wel hoge eisen, maar dan op een ander gebied.
    Alleen maar slechte commentaar? Hoef je van mij ook niet te reageren.
    Fijne avond nog.


    When I'm with you I feel save, like I'm home.

    Het is geen commentaar, het zijn tips.
    Mensen nemen vanzelf wel een abbo als het verhaal de moeite waard is. Maar alleen door zoiets, vind ik het niet eens de moeite waard om te kijken.
    Dat van de rest ook. Het zijn schrijftips, waardoor het voor andere makkelijker en fijner lezen is, want de meesten hier lezen geen verhalen die niet grammaticaal correct zijn en steeds wisselen van verleden en tegenwoordige tijd.

    En je vroeg zelf om tips, dus niet meteen zo op je teentjes getrap zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Iemand wanhopig noemen vind ik geen tip. Zal wel aan mij liggen.
    'Jij stelt hoge eisen' Ook geen tip.
    Zet je zin dan anders neer, dan pas noem ik het een tip.
    Ik vind dit nu commentaar van niks. Iedereen maakt schrijf fouten. En zoals er staat 'Ik ben een beginner'
    Weet ik veel wat hier de regels zijn, ik schrijf omdat ik zo mijn fantasie kan uitten. En die wil ik met jullie delen.


    When I'm with you I feel save, like I'm home.