• -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:18 ]

    Novoselic schreef:
    Wanneer heeft ze dan seks gehad? Gisteren/vandaag nog? Dan moet ze een morning-afterpil (en in ieder geval een zwangerschapstest) kopen. Het betekent niet dat ze seks heeft gehad en dat haar vriend is klaargekomen dat hij ook daadwerkelijk een eicel bevrucht heeft. Ik weet er nauwelijks iets van af, maar ook de periode dat je ongesteld moet worden speelt een rol. Al die paniek meteen is echt niet nodig.



    Ze is al een jaar niet ongestelt geweest want ze heeft anorexia....ze is ook heel dom bezig en sluit zichzelf zo alleen maar in

    xXProxyWolfXx schreef:
    (...)


    De winkels zijn bij ons al dicht en ze blijkt huisarrest te hebben omdat ze een lekke band had.....

    Eh, ik wil zeker niet zeggen dat ik je niet geloof of zo, maar dat klinkt allemaal nogal toevallig to be honest. Als zelfs de apotheek is gesloten, dan kun je nog altijd naar de apotheek van wacht gaan.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    xXProxyWolfXx schreef:
    (...)


    Ze is al een jaar niet ongestelt geweest want ze heeft anorexia....ze is ook heel dom bezig en sluit zichzelf zo alleen maar in


    Arme meid.
    Maar ze heeft anorexia, seks met een vriend die daar niet heel veel om geeft en ze word mishandelt. Pfoe....

    Kindertelefoon. ;/


    wat was dit ookalweer

    xXProxyWolfXx schreef:
    (...)


    Ze is al een jaar niet ongestelt geweest want ze heeft anorexia....ze is ook heel dom bezig en sluit zichzelf zo alleen maar in
    Ehm, ze heeft dan ook geen eiersprong als ze niet ongesteld wordt vanwege de Anorexia, had je dit even niet kunnen melden in de beginpost?

    xXProxyWolfXx schreef:
    (...)

    xXProxyWolfXx schreef:
    (...)


    Ze is al een jaar niet ongestelt geweest want ze heeft anorexia....ze is ook heel dom bezig en sluit zichzelf zo alleen maar in

    Je weet toch dat als een meisje niet meer menstrueert, ze ook niet vruchtbaar kan worden? Ik vraag me dan persoonlijk wel af waarom ze met al die problemen van haar dan niet naar een vertrouwenspersoon op school gaat, want iedereen weet dat er iets grondig mis is als je niet meer ongesteld wordt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Galatea schreef:
    (...) Ehm, ze heeft dan ook geen eiersprong als ze niet ongesteld wordt vanwege de Anorexia, had je dit even niet kunnen melden in de beginpost?



    Sorry dat was ik vergeten voel me nu dom :$ ben op dit moment hardstikke gestrest

    Novoselic schreef:
    (...)
    Je weet toch dat als een meisje niet meer menstrueert, ze ook niet vruchtbaar kan worden? Ik vraag me dan persoonlijk wel af waarom ze met al die problemen van haar dan niet naar een vertrouwenspersoon op school gaat, want iedereen weet dat er iets grondig mis is als je niet meer ongesteld wordt.



    Dat vraag ik me ook af, ze wilt maar niet. Ze is dan ook echt dom bezig en zegt dat anorexia geen kwaad kan

    Probleem opgelost danku!!!!!!!

    Bij de huisarts kun je een zwangerschapstest laten doen en anders kun je altijd naar de GGD in de buurt. Zij hebben een speciale afdeling genaamd Sense waar je de morningafterpil kunt halen of een zwangerschapstest kunt laten doen en het is gratis voor jongeren tussen de 12 en de 25 jaar.

    Wel heel stom van haar om het zo onveilig te doen... Hoe oud is ze?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Eh, ik wil zeker niet zeggen dat ik je niet geloof of zo, maar dat klinkt allemaal nogal toevallig to be honest. Als zelfs de apotheek is gesloten, dan kun je nog altijd naar de apotheek van wacht gaan.


    Inspiration can hit you any time

    Galatea schreef:
    Koop A een test, een B de morning after pil misschien?

    Hoe oud is ze? Want tot je 18e is de pil gratis

    Bij de Friesland moet je de helft zelf betalen, btw.

    @ ts
    Als die vriendin oud genoeg is om onveilige seks te hebben, is ze ook oud genoeg voor de gevolgen daarvan.
    + testen werken pas goed als ze overtijd is. En het is aan te raden om drie dagen na de eerste een tweede test te doen.

    -al is deze info niet meer relevant in het topic-

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 19:05 ]

    nerveus schreef:
    Bij de huisarts kun je een zwangerschapstest laten doen en anders kun je altijd naar de GGD in de buurt. Zij hebben een speciale afdeling genaamd Sense waar je de morningafterpil kunt halen of een zwangerschapstest kunt laten doen en het is gratis voor jongeren tussen de 12 en de 25 jaar.

    Wel heel stom van haar om het zo onveilig te doen... Hoe oud is ze?


    Aangezien de topicmaakster 13 is, neem ik aan dat haar vriendin ook ongeveer die leeftijd heeft.

    xXProxyWolfXx schreef:
    Probleem opgelost danku!!!!!!!


    Blij dat ze zo snel is genezen van de anorexia

    Dat is namelijk een veel groter en heftiger probleem met veel minder oplossingen en meer direct schadelijke gevolgen voor haar gezondheid.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Blij dat ze zo snel is genezen van de anorexia

    Dat is namelijk een veel groter en heftiger probleem met veel minder oplossingen en meer direct schadelijke gevolgen voor haar gezondheid.

    Echt he. Ik twijfel sowieso aan de waarheid van dit hele verhaal, mijn god zeg.


    ars moriendi