• -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:18 ]

    Cicatrix schreef:
    (...)


    Nee, want dat betekend dat ze geen ovulatie heeft gehad.
    Tijden de ovulatie -als ik het wel goed heb c:- maakt de baarmoeder een beschermingslaagje voor het eitje, als dit niet vruchtbaar wordt, is het binnen weefsel onnodig.


    Vraag me niet om biologische termen want die shit weet ik allemaal niet meer, maar je kan heus wel zwanger worden als je een tijd niet ongesteld geweest bent hoor. Je weet nooit van te voren of je vruchtbaar bent.


    i put the fun in funeral

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Als je terug had gelezen had je gezien dat ze niet zwanger kon worden omdat ze al een jaar niet meer ongesteld is geweest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    (...)



    Omg, hahaha XD


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Als je terug had gelezen had je gezien dat ze niet zwanger kon worden omdat ze al een jaar niet meer ongesteld is geweest.

    Ik had al gelezen dat ze niet meer ongesteld is geweest, bedankt.


    Take me to wonderland

    Lieve hemel, sommigen onder jullie zijn gemeen! Zeg nooit dat iets niet waar is, want als het dat wel is, heb je die persoon waarschijnlijk zwaar gekwetst. Als het echt niet waar is en die persoon enkel aandacht zoekt, heb dan de maturiteit om er gewoon niet op te reageren. Ik bedoel, wat bereik je ermee?

    Ik vind het ook allemaal heel veel ineens, maar het is nog wel logisch: Thuis gaat het niet goed, dus haar zelfvertrouwen is ongeveer 1000000 onder nul waardoor ze zichzelf wat gaat aandoen (anorexia) en haar normen verschuiven (de seks). Het gebeurt eigenlijk heel zelden dat problemen alleen komen.

    Over de zwangerschap: als ze nog steeds anorexia heeft, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat ze zwanger is. Als ze het toch is, zal het kindje waarschijnlijk sterven aangezien er niet genoeg voedsel voor de moeder is, laat staan voor beiden.. Dit is echter een afschuwelijk traumatische ervaring, dus dit kan je beter voorkomen. Ga naar de dokter, die heeft zeker een test liggen voor noodgevallen en hij/zij zal het vast gratis willen doen, als hij/zij een beetje menselijk is.

    Voor die anorexia, zou ik als vriendin in actie schieten. Zorg ervoor dat ze naar de begeleiding gaat, doe het desnoods met een smoesje. Of maak iets confronterend (een gedicht, een filmpje, een verhaal...) dat ook persoonlijk heel dicht bij haar staat. bijvoorbeeld hoe verdrietig jij bent over haar toestand en verdere...

    Veel succes!


    Mhm?