• Duuuuuussss ik heb eergisteren mijn eerste tattoo laten zetten eindelijk! En ik ben er echt super blij mee en ik ben al een tweede tattoo aan het plannen.

    Maar ik wil er toch nog even mee stoefen dus hier is ie (: Het staat aan de buitenkant van mijn been, net boven mijn voet. Wel een pijnlijke plaats maar oh well, het is maar een kleine tattoo dus was snel gezet.



    Maar ik ben dus al van plan een nieuwe tattoo op mijn hand te gaan zetten waarschijnlijk. Maar in ieder geval, tell me about your tattooos (: Heb je er of ben je van plan er nog te zetten?

    [ bericht aangepast op 8 juli 2018 - 10:10 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Mooi! Heeft de tattoo een betekenis (die wij mogen weten)?^^

    Ik heb geen tattoo(s). En ik heb geen idee of ik er ooit een ga laten zetten of niet. Alleen als ik een goed idee heb qua ontwerp en met een mooie betekenis. Maar dat is nog niet t geval, dus geen tattoos voor mij momenteel. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    Mooi! Heeft de tattoo een betekenis (die wij mogen weten)?^^

    Ik heb geen tattoo(s). En ik heb geen idee of ik er ooit een ga laten zetten of niet. Alleen als ik een goed idee heb qua ontwerp en met een mooie betekenis. Maar dat is nog niet t geval, dus geen tattoos voor mij momenteel. (:


    Geen betekenis, ik ben niet zo voor betekenissen bij tattoos. Ik wil gewoon zetten wat ik mooi vind en waar ik me goed bij voel (:

    Maar voor sommige is dat wel belangrijk, en dat snap ik ook en dan is het waarschijnlijk beter om te wachten tot je ergens zeker over bent ^^


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Die is echt super nice man! Ik heb denk ik nu 8 maandjes geleden m’n eerste laten zetten en ben idd ook al een tijdje m’n tweede aan het plannen, maar ik stel het uit tot na de zomer vakantie omdat het niet goed is voor een verse tattoage om vol in de zon te komen en zee water en chloor worden ze helemaal niet mooier van. Maarja zo heb ik nog wel even de tijd om verder te fantaseren over alle mooie tattoages die nog komen gaan(blush)


    Mijn tattoage (:





    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Punkish schreef:
    Die is echt super nice man! Ik heb denk ik nu 8 maandjes geleden m’n eerste laten zetten en ben idd ook al een tijdje m’n tweede aan het plannen, maar ik stel het uit tot na de zomer vakantie omdat het niet goed is voor een verse tattoage om vol in de zon te komen en zee water en chloor worden ze helemaal niet mooier van. Maarja zo heb ik nog wel even de tijd om verder te fantaseren over alle mooie tattoages die nog komen gaan(blush)


    Mijn tattoage (:





    Oh wooow! die is ook echt heel nice! Ik ben ook zeker van plan een soort bloem (wss een madeliefje) op die plek te gaan zetten want het is echt super mooi daar.

    (En ja in de zomer is dom, maar ik had een deal met mijn moeder dat als ik afstudeerde, dus erdoor was dit jaar, dan ging zij mijn tattoo betalen dus heb ook heel snel de tattoo laten zetten zodat de afspraak niet werd vergeten hahah)


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Oeh leuk!

    Ik heb er vier inmiddels: een vlinder met courage erbij geschreven, een kattenschedel met infinityteken, een lynx sterrenbeeld en een muzieknootje. En ik heb zeker nog verdere plannen in de toekomst. Wat ze zeggen over dat het verslavend is, klopt. (cat)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Taire schreef:
    Oeh leuk!

    Ik heb er vier inmiddels: een vlinder met courage erbij geschreven, een kattenschedel met infinityteken, een lynx sterrenbeeld en een muzieknootje. En ik heb zeker nog verdere plannen in de toekomst. Wat ze zeggen over dat het verslavend is, klopt. (cat)


    Sterrenbeelden zijn ook echt leuke tattoos (: & ja dat had ik direct door want toen het net gezet was had ik al een volgend idee in mijn hoofd haha


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik heb er momenteel twee, een roos en het pootafdrukje van mijn kat Pim, maar ik wil er zeker nog meer! Alleen heb ik veel ideeën en te weinig geld :c


    26 - 02 - '16

    Nice! Ik heb er twee, de laatste ongeveer een maand geleden laten zetten. Allebei op mijn rechter onderarm. c:


    The truth is out there.

    Oh wauw die is mooi!

    Ik ben van plan binnenkort mijn eerste te zetten.
    Ik wil graag Mazzeltof in het Hebreeuws (מזל טוב) in mijn nek met daaronder een lineart tattoo van een uil tussen mijn schouderbladen.

    Zoiets


    Life is a beautiful struggle

    Ik wil ook snel een tatt, van een berglandschap en of een zeilbootje.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Woooow die is echt super mooi, nice.

    Ik heb één tattoo en wil er ook wel meer, maar twijfel een beetje over wat ik wil etc.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zit echt al zó lang met het idee dat ik een lotr-tattoo wil hebben. Al jaren. Maar in al die tijd heb ik nog niets kunnen bedenken van hoe of wat. Want het moet wel een kleine zijn... maar ja wat wil ik dan precies laten zetten? Ik vind het maar lastig. Dusja tot die tijd zet ik niets haha.

    De jouwe ziet er leuk uit trouwens!

    Hoeveel heeft ie gekost? Ziet er supertof uit 😊


    You were born original, don't die as a copy.

    Coole tattoo! Bij welke shop heb je die laten zetten?

    Voor alsnog heb ik nog geen tattoo's, maar wanneer mijn beste vriendinnetje uit België naar Amsterdam komt, dan gaan we allebei onze eerste tattoo laten zetten. Sinds mijn idee van mijn eerste tattoo, wil ik er nu nog meer.

    Dit zijn de tattoo's die ik wil aan de binnenkant van mijn linker bovenarm en waarom ik ze wil laten zetten:
    1. Een pijl (ik doe aan boogschieten en heb zo m'n vrienden en vriend leren kennen), mogelijk met het nummer 1312 erin (het verenigingsnummer van de handboogschutterij waar ik lid van ben);
    2. De tekst "Don't Stop Believin'" (ik ben een mega-fan van Glee);
    3. Drie rode kruisen onder elkaar (het wapen van Amsterdam, wat mijn favoriete stad is);
    4. Het Virgo symbool (Maagd is mijn sterrenbeeld);
    5. Een grijs zeepaard met een rode staart (onderdeel van het wapen van mijn woonplaats);
    6. Een blauwe lightsaber (de Star Wars films heb ik ongelooflijk vaak gezien);
    7. Een rood/blauw/groene cornetto (de Cornetto Trilogy is één van mijn favoriete filmreeksen).


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Leuke tattoo! Zit er een betekenis achter?

    Ik heb zelf ook twee tattoo's en er komen er nog meer aan, zodra ik geld heb. c:
    Bij mij zitter en bij beiden een betekenis achter, omdat ik het zelf erg belangrijk vind alleen een tattoo te nemen als hier een betekenis achter zit, maar dat is voor de rest iedereens eigen keuze.
    De ene betekend in het Trigedasleng (de taal van grounder van de serie The 100) "Ge smak daun, gyon op nodotaim" en dat betekend "Get knocked down, get back up".
    De andere is "1970" en dit is het geboortejaar van mijn beiden ouders ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.