• -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:18 ]

    hoe oud is zij...?
    en koop een test. heeft ze de pil geslikt? dat is nogal handig namelijk, daar is ie zegmaar (mede) voor


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik blijf het maar een straf verhaal vinden. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik blijf het maar een straf verhaal vinden. :')


    Ik geloof er eigenlijk geen ene kut van. (krul)


    wat was dit ookalweer

    Men is er steeds vroeger bij, dus mij verbaast het niet echt dat een dertienjarig kind met dit probleem wordt opgezadeld en ik zou het ook niet meteen als onzin af willen doen. Niet iedereen die net van de basisschool afkomt is even goed geïnformeerd wat seksualiteit betreft...

    Maar goed, fijn dat het probleem is opgelost. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Test bij de kruidvat is 15 euro. Mocht ze toch zwanger zijn, dan moet je op internet even informatie zoeken naar een abortus (dat is gratis).


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    xXProxyWolfXx schreef:
    (...)


    De winkels zijn bij ons al dicht en ze blijkt huisarrest te hebben omdat ze een lekke band had.....


    Ik zou zeggen, koop zelf zo'n test en ga naar haar toe. De morning after pil werkt nu denk ik niet meer.

    Novoselic schreef:
    Ik blijf het maar een straf verhaal vinden. :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xXProxyWolfXx schreef:
    (...)


    Sorry dat was ik vergeten voel me nu dom :$ ben op dit moment hardstikke gestrest


    Kan me voorstellen dat je gestrest bent, hoor. De apotheek van het ziekenhuis is in het weekend open, ook al is het nu wel dicht, lijkt me. Ga morgen in je pauze, een tussenuur of na school even snel naar een apotheek of zo en koop een z.test en een morning a. pil. Terugbetalen komt later. Ook al wordt ze niet meer ongesteld en wilt ze toch zekerheid, zou ik zeker ten minste een z.test doen. Beter zekere voor het onzekere nemen, want ze moet niet ook nog eens slecht slapen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Geen geld. Het kost verdorie 10 EUR. Als ze nu geen geld heeft, wat gaat ze dan met dat kind doen als ze zwanger is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    xXProxyWolfXx schreef:
    Probleem opgelost danku!!!!!!!

    Het probleem is op 20 minuten opgelost? Wat hebben jullie dan gedaan?


    Take me to wonderland

    This story sounds a bit fishy...


    You are beautiful, you are love.

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Het probleem is op 20 minuten opgelost? Wat hebben jullie dan gedaan?


    Als je terug had gelezen had je gezien dat ze niet zwanger kon worden omdat ze al een jaar niet meer ongesteld is geweest.


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Als je terug had gelezen had je gezien dat ze niet zwanger kon worden omdat ze al een jaar niet meer ongesteld is geweest.


    Dat zegt helemaal niets. Ook al ben je een jaar niet ongesteld geweest, je kunt wel degelijk zwanger worden. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Dat zegt helemaal niets. Ook al ben je een jaar niet ongesteld geweest, je kunt wel degelijk zwanger worden. ;)



    Nee, want dat betekend dat ze geen ovulatie heeft gehad.
    Tijden de ovulatie -als ik het wel goed heb c:- maakt de baarmoeder een beschermingslaagje voor het eitje, als dit niet vruchtbaar wordt, is het binnen weefsel onnodig.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)


    Nee, want dat betekend dat ze geen ovulatie heeft gehad.
    Tijden de ovulatie -als ik het wel goed heb c:- maakt de baarmoeder een beschermingslaagje voor het eitje, als dit niet vruchtbaar wordt, is het binnen weefsel onnodig.


    Hoeft niet, want het kan misschien zijn dat ze die op het moment wel heeft gehad, heel toevallig. Ik zou er niet zo snel vanuit gaan dat je niet zwanger kunt worden als je niet ongesteld bent. Ik kan zo een aantal mensen uit mijn omgeving opnoemen die ondanks dat ze onregelmatig of nooit ongesteld zijn geweest toch een kind hebben gekregen op natuurlijke wijze.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 20:05 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.