• mensen noem mij maar een huil baby
    maar ik moet echt even mijn verhaal kwijt.

    ik ben zojuist gedumpt door het allerheiligste meisje dat er voor mij bestaat..
    ja ik ben nog steeds verliefd op haar maar ze maakte het uit en het is voledig mijn schuld.
    want laatst ben ik dus toen ik dronken was per ongeluk vreemd gegaan[met iemand naar bed geweest (huil)].
    ik heb het haar verteld.. ze wou me nog wel een 2e kans geven.
    dus het was halloween en we hadden een feestje zij zou daar ook zijn en ik had beloofd niet te gaan drinken..
    maar dat deed ik dus wel en dit keer deed ik het echt niet zelf..
    maar op een gegeven moment draaide ik me om en toen werd ik gezoend door de vriendin van een goede vriend van mij..
    ze zag het werd boos en vandaag op school vertelde ze, ze had er geen zin meer in..
    zij vertelde me dat half huilend ik half huilen..
    waarom ben ik dan ook zo dom en overkomt dit mij (huil)
    ik hou nog steeds van haar maar ik maak haar alleen maar verdrietig..
    ik voel me echt kut gewoon en weet gewoon niet wat te doen dat gevoel kwijt te raken..
    dus zoals je ziet een jongen kan er ook voor uit komen verdriet te hebben..
    maar ja dat moest ik even kwijt..


    As long as forever, I will stay by your side (L)

    Wooow... Dat klinkt echt heel kut...


    Your make-up is terrible

    Even ten eerste; Ik vind je absoluut geen huilbaby, het is toch een hartstikke logische reactie dat je daar verdriet om hebt? En jongens moeten ook hun emoties kunnen uiten hoor!
    Ik denk dat het beste wat je nu kunt doen is haar heel even met rust laten, zodat jullie allebei kunnen nadenken over wat je nu eigenlijk wilt. Als je na een tijdje nog steeds die gevoelens voor haar hebt, kan je dat misschien duidelijk maken aan haar en vragen wat zij voor jou voelt. Als je echt nog gek op haar bent moet je er gewoon voor gaan ;)
    Succes met de hele boel!

    Wooow... Dat klinkt echt heel kut...


    voel me ook eigenlijk wel .. heeel erg kut..


    As long as forever, I will stay by your side (L)

    (...)

    voel me ook eigenlijk wel .. heeel erg kut..


    Als je iemand nodig hebt om iets aan te vertellen kan je altijd pben =)


    Your make-up is terrible

    jake 1 vraag he...
    waarom doe je uberhaupt al die dingen..
    je weet dat het pijn doet...
    wat had je anders verwacht ??
    en waarom kan je het hier wel gewoon zeggen zo terwijl je weet... ze kan het lezen .. en niet gewoon in real??
    ik snap het niet helemaal hoor..
    nja zie je nog wel een keer zeker...


    A Noble was Born in Chaos

    hej...
    egt kut voor je... kep egt medelijden met je kweet niet hoe het voelt maar ik leef tog met je mee mijn zus heeft dit ook meegemaakt en heeft vet veelk chocola gegeten om er bovenop te komen enzz


    balub ^^.

    Euh, ja. Wat kan ik zeggen? Je zult het moeten accepteren. Jij bent vreemdgegaan en jij zal de consequenties moeten aanvaarden.
    Ik kan haar alleen maar slim noemen om je te dumpen. Vreemdgaan (dronken of niet) is het slapste en zwakste wat een persoon kan doen. Ik kan echt totaal geen medelijden met jou hebben ><


    Bored.

    (...)

    Als je iemand nodig hebt om iets aan te vertellen kan je altijd pben =)


    Mag ook altijd bij mij ;)


    hope it, gives you hell&#9829;

    jake 1 vraag he...
    waarom doe je uberhaupt al die dingen..
    je weet dat het pijn doet...
    wat had je anders verwacht ??
    en waarom kan je het hier wel gewoon zeggen zo terwijl je weet... ze kan het lezen .. en niet gewoon in real??
    ik snap het niet helemaal hoor..
    nja zie je nog wel een keer zeker...



    uhm ik zie je toch zo in de pauze toch zoals altijd of nu niet ??


    As long as forever, I will stay by your side (L)

    (...)

    uhm ik zie je toch zo in de pauze toch zoals altijd of nu niet ??


    nee ik denk het niet.. moet gwn ff uhm njaa.. u know... moet gwn ff met men friends zitten en ff ergens anders aan denke... maar ik zie je zowiesow strakt in de colegezaal.... dus je ziet maar... ik moet gwn ff aleen zijn ..


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    nee ik denk het niet.. moet gwn ff uhm njaa.. u know... moet gwn ff met men friends zitten en ff ergens anders aan denke... maar ik zie je zowiesow strakt in de colegezaal.... dus je ziet maar... ik moet gwn ff aleen zijn ..


    uh ja uh oke maar uh ik zie je nog wel een keer dan...


    As long as forever, I will stay by your side (L)

    Het is inderdaad helemaal jouw schuld en daarmee zijn ook de gevolgen voor jouw rekening. Helaas doe je hiermee je ex-vriendin ook veel zeer. Je zou gewoon de zelfdiscipline moeten hebben om niet weer te gaan drinken. Echt ongelofelijk dat je vriendin je een tweede kans gaf, ik zou een stuk minder vergevingsgezind zijn. Maar ja, achteraf praten is altijd makkelijker. Laat het een les zijn voor de volgende keer en LEER er ook van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is echt heel erg dom van je. Die eerste keer vond ik het al een wonder dat ze je vergaf, maar dit zou ik inderdaad ook niet meer pikken. Nouja, succes ermee. Jij ook, ex van Jake.


    Life is hard and then we die

    Wat had je anders verwacht? Je bent vreemdgegaan.. Maarja, nog succes ermee


    Listen to what we're not saying..

    Het is eigenlijk gewoon je eigen schuld... Tja, het klinkt hard, maar voor mijn gevoel is het wel de waarheid.