• Tien tieners (vijf jongens, vijf meisjes tussen de veertien en de twintig) worden voor een jaar opgesloten in een huis in Californië. Natuurlijk, zoals in alle andere televisieseries, is het een enorm huis met alles erop en eraan. De tieners worden voor een test het huis ingezet: mensen willen zien hoe het er in een huis vol tieners aan toe gaat. Ze mogen om geen enkele reden het huis uit. Natuurlijk wordt er voor voedsel en drinken gezorgd, en telefoons en laptops zijn gewoon toegestaan in het huis. Er zullen vrienden en vijanden gemaakt worden, en omdat het eens per week wordt uitgezonden op internationale televisie hebben de mensen thuis elke week weer een aflevering vol heerlijke drama. Met elke tiener is er wel iets. Of het nou een groot talent is, een geheim, een stoornis, het maakt niet uit. Zodra het voor iemand echt genoeg is zal diegene gewoon naar huis mogen, maar dan loopt hij/zij wel de grote geldprijs van honderdduizend dollar mis.

    Lijkt het iemand wat? c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Mij lijkt het leuk! Kun je me waarschuwen als je begint? :3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Klinkt super! Al begonnen? x Mooie username btw.


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Als je begint... Ik wil een vrouw claimen!! Wil je me laten weten als je begint??


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Misschien als je voor de bewoners een opdracht is. Anders zou er niet echt een actief verhaal achter zitten.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Het klinkt wel leuk ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zet het rollentopic morgen erop c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Het topic!


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Jammer...hij is al vol


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Jammer...hij is al vol


    Jammer inderdaad. Als er nog een personage vrijkomt, of er personages bij komen, please let me know (:


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor