• Het is een klaagtopic met deels over One Direction.

    Ik ben zelf nu voor 3 jaar dikke fan en sinds vorig jaar heb ik door mijn klas er leren open over te zijn. Sinds dit jaar hebben we een paar nieuwe klasgenoten. Vorige week was ik dus druk bezig mijn boeken onder te kalken omdat ik me verveelde. Dus ze begint over 1D en vraagt me wat dingen. Dus ik antwoord ze gewoon rustig terug. Daarna begint ze ineens ze helemaal af te kraken van hier tot ginder waardoor ik me dus rot begon te voelen. Ik heb haar toen willen zeggen dat ik echt wel snap dat niet iedereen hetzelfde leuk vind maar ik durf het niet zo goed. . Ik kan me er echt behoorlijk rot om voelen en liever zit ik ook niet meer bij haar maar zij komt steeds bij ons. Sommige in mijn klas vinden het raar maar die reageren gewoon normaal. Nu is ook nog eens de vriendin die geen fan was maar die het leuk vond om mij zo blij te zien als ik over hun praatte van opleiding veranderd en dus naar een andere school. S een andere vriendin zegt wel het interesseert mij geen fuck maar jou wel dus je mag het vertellen. Heel lief maar ik vertel het dan maar liever niet omdat ik niet wil dat ze zich irriteert aan me. Toch wil ik ook gewoon mijn verhaal er over doen. MIjn blijdschap rond hun nieuwe album en de film waar ik heen ga.

    Mijn probleem is dus een klasgenoot die veel bij ons groepje optrekt kraakt ze af en het doet mij echt pijn maar ik durf er niet echt iets van te zeggen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Mensen voor de duidelijkheid. ALs ik op mijn schrift aan het tekenen ben begint ze erover. Ik hoef er niet eens wat over te zeggen. Ik zeg niet dat ze ze leuk moet vinden of niets stoms over ze mag zeggen amar ze doet dit constant en dat is zwaar irritant en het doet mij pijn.


    Het maakt ook niet of ze er uit zichzelf over begint of niet. Ik snap dat je die beledigingen automatisch een soort persoonlijk opvat, maar dat moet je niet doen, want wat zou het jou dat zij het niet leuk vindt? Als jij het maar leuk vindt!
    Bovendien, zoals jij de vrijheid hebt om ze leuk te vinden heeft zij de vrijheid om ze niet leuk te vinden. Je kan het haar niet verbieden om 1D af te kraken, maar wat je wel kan doen is vragen of ze dat niet wil doen waar jij bij bent. Je kan het ook straal negeren, of er iets anders van zeggen. Desnoods ga je naar je mentor als het je zo verschrikkelijk dwars zit - maar boos en verdrietig blijven omdat een ander niet leuk vindt wat jij leuk vindt en dat duidelijk laat merken (want dat is het uiteindelijk) heeft geen zin, daar help je jezelf ook niet mee.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 20:14 ]


    Not all those who wander are lost.

    IrishNialler schreef:
    Mensen voor de duidelijkheid. ALs ik op mijn schrift aan het tekenen ben begint ze erover. Ik hoef er niet eens wat over te zeggen. Ik zeg niet dat ze ze leuk moet vinden of niets stoms over ze mag zeggen amar ze doet dit constant en dat is zwaar irritant en het doet mij pijn.


    Nou sorry hoor, maar dat is gewoon aanstellen. Als het je 'pijn' doet dan gaat het wel heel erg ver. Als iemand Pierce The Veil voor alles en nog wat uit gaat schelden doet dat mij toch ook geen 'pijn'?

    Ik heb die vijf jochies zo vaak afgekraakt bij mijn zusje van twaalf die 24/7 hun muziek luistert, haar hele kamer vol heeft hangen met posters, de hele tijd wanneer ik bij mijn ouders thuis ben bij mij over ze loopt te zeuren, en dat doet haar toch ook geen 'pijn'?

    Met alle respect dat jij zo'n liefde voor je idolen meedraagt, je kan ook te ver gaan.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Fabrizio schreef:
    Ik ben zelf ook een Directioner en haters zijn meestal niet het leukste. :'D

    Allereerst zou ik ook eens naar jezelf kijken. Praat je veel over ze? Gaat het vaak om hun? Want als dat wel zo is, zou ik daar ook in minderen. Natuurlijk moet je ook jezelf zijn, maar als niet-fan van iets is het echt vervelend als het altijd maar over hun gaat.
    Verder zou ik het toch maar aan haar vertellen, aangezien jij je er ook goed bij moet voelen en je niet eigenlijk heel rot erover voelen, terwijl je doet alsof het je niets uitmaakt.


    Geen Directioner, maar ik ben het met alles eens wat hier boven staat (plus ik moest even opmerken dat je een heerlijke profiel foto hebt haha)


    Alleen maar tranen van geluk

    Als je er echt zo mee zit, zou ik er iets van zeggen. Tuurlijk, het gaat een beetje ver dat je het zo persoonlijk opvat, maar het is ook gewoon onnodig dat zij zo lullig doet terwijl ze weet dat jij dat niet leuk vindt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind het raar dat je je zo druk kunt maken om meningsverschillen en dan gaat het nog om een boybandje. Laat ze er toch over zeiken?
    Jij wilt graag je blijdschap over die gastjes melden en zij haar irritatie over die gastjes. Fair enough.


    Take me to wonderland

    Caraphernelia schreef:
    (...)

    Nou sorry hoor, maar dat is gewoon aanstellen. Als het je 'pijn' doet dan gaat het wel heel erg ver. Als iemand Pierce The Veil voor alles en nog wat uit gaat schelden doet dat mij toch ook geen 'pijn'?

    Ik heb die vijf jochies zo vaak afgekraakt bij mijn zusje van twaalf die 24/7 hun muziek luistert, haar hele kamer vol heeft hangen met posters, de hele tijd wanneer ik bij mijn ouders thuis ben bij mij over ze loopt te zeuren, en dat doet haar toch ook geen 'pijn'?

    Met alle respect dat jij zo'n liefde voor je idolen meedraagt, je kan ook te ver gaan.


    Ik vind het altijd een beetje naar als mensen oordelen over andermans gevoelens gebaseerd op hun eigen gevoelens. Als iemand door een moeilijke periode gaat in zijn of haar leven, kan een bepaalde band (of een film, of een serie, of een boek) heel erg veel (positieve) invloed hebben op hoe diegene zich voelt. Dat moet niet onderschat worden! Ik ken zelf ook mensen die op een bepaald moment in hun leven niemand meer hadden om hen op te vrolijken, behalve een bepaalde band. Ik kan me heel goed voorstellen dat het dan pijn kan doen als iemand die band, die het lichtpuntje in de duisternis was, dagelijks beledigt. Dat het jou geen pijn doet als iemand Pierce The Veil beledigt, wil dus niet zeggen dat IrishNialler zich aanstelt als iemand One Direction beledigt. Het is niet aan jou om over haar gevoelens te oordelen.

    On topic: wat vervelend voor je! De enige tip die ik je kan meegeven, is - heel clichè - er iets van zeggen. Als je haar laat weten dat je het niet fijn vindt als One Direction afgekraakt wordt, kan ze haar gedrag daarop aanpassen. Misschien heeft ze wel helemaal niet door dat jij zo'n grote fan bent en stopt ze er wel meteen mee! Maar als je niets zegt, zal er waarschijnlijk niets veranderen, dus ik zou toch actie ondernemen. Succes!


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    freestyle schreef:
    (...)

    Ik vind het altijd een beetje naar als mensen oordelen over andermans gevoelens gebaseerd op hun eigen gevoelens. Als iemand door een moeilijke periode gaat in zijn of haar leven, kan een bepaalde band (of een film, of een serie, of een boek) heel erg veel (positieve) invloed hebben op hoe diegene zich voelt. Dat moet niet onderschat worden! Ik ken zelf ook mensen die op een bepaald moment in hun leven niemand meer hadden om hen op te vrolijken, behalve een bepaalde band. Ik kan me heel goed voorstellen dat het dan pijn kan doen als iemand die band, die het lichtpuntje in de duisternis was, dagelijks beledigt. Dat het jou geen pijn doet als iemand Pierce The Veil beledigt, wil dus niet zeggen dat IrishNialler zich aanstelt als iemand One Direction beledigt. Het is niet aan jou om over haar gevoelens te oordelen.

    On topic: wat vervelend voor je! De enige tip die ik je kan meegeven, is - heel clichè - er iets van zeggen. Als je haar laat weten dat je het niet fijn vindt als One Direction afgekraakt wordt, kan ze haar gedrag daarop aanpassen. Misschien heeft ze wel helemaal niet door dat jij zo'n grote fan bent en stopt ze er wel meteen mee! Maar als je niets zegt, zal er waarschijnlijk niets veranderen, dus ik zou toch actie ondernemen. Succes!


    Dat het helpt weet ik alles van, ik zit in een depressie en soms heb ik ook echt moment van 'wat doe ik hier nog', en dan vrolijkt een liedje van een van mijn favoriete bands me weer wat op, of helpt me c:
    Daar oordeel ik ook helemaal niet op, want dat is helemaal waar. Ik vind het alleen zo overdreven dat het haar mentaal pijn doet. Maar als zij zo gevoelig is dat het haar pijn doet dat mensen die zij niet eens kent en die haar niet eens kennen afgekraakt worden dan gaat dat wel heel ver voor mij.
    Nu ik het zo terug lees kom ik wel heel rude over though.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Laat ook maar. Ik maak hier een topic aan met wat ik kwijt wil en de helft gaat alleen eriver dat het mij persoonlijk kwetst. Je weet niet wat iemand in zijn leven mee gemaakt heeft en wat dus iets voor iemand betekend. Oordeel daar toch ook niet over.

    De laatste drie reacties dankje.

    Voor nu mag het topic dicht want ik heb geen zin in nog meer gezeik terwijl ik me al rot voel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Slotje op aanvraag.


    Pretty is just a pretty word.