• Het is jaar 2352. De wetenschap is ver ontwikkeld. Ziekten zoals kanker zijn allemaal behandelbaar. De mensheid begint langzamerhand onsterfelijk te worden. Er is echter één probleem. De wereld begint overbevolkt te raken. Er worden te veel kinderen geboren en er sterft slechts een enkeling.
    Een groepje laboranten uit Waterdeep liggende in het land Aztlán besloot na een uitspraak van de regering dat er een einde moet komen aan de overbevolking. Ze creëerden een virus dat een mens terugbrengt naar zijn of haar oerinstinct; overleven, ook al moet dit ten koste van een ander.
    Ze hadden enkele mensen gevraagd voor een 'onschuldig' onderzoek. Deze mensen wisten niet wat ze geïnjecteerd zouden krijgen en wat dat voor gevolgen zou hebben. Ze wisten enkel dat dit de wereld zou 'verbeteren'.
    Een aantal mensen zouden afgezonderd worden van de buitenwereld, opgesloten in een verlaten gebouw, onder begeleiding van deskundigen, het middel toegediend krijgen. Deskundigen zouden noteren wat er gebeurde met de proefpersonen.
    Wat de laboranten echter later pas inzagen, was het grote gevaar wat aan dit onderzoek kleefde. Het doom-virus, zoals de laboranten het noemden, was erg gevaarlijk. Een injectie zorgde ervoor dat de proefpersoon per direct als dood op de grond valt. Na enkele minuten herrees het persoon uit zijn 'dood' en zoekt een volgend slachtoffer. Dit 'slachtoffer' wordt in nek of buik gebeten waardoor het besmettelijke virus ook in zijn/haar bloed terecht komt. Met dit slachtoffer gebeurt dan hetzelfde als met de eerste persoon. Dit gaat net zolang door tot de 'zombie' geen nieuwe persoon kan vinden om te bijten. De 'zombie' is enkel uit te schakelen door het brein te doorklieven met zwaard, kogel of ander wapen.
    Dit onderzoek liep echter enorm uit de hand. Het virus kwam in de handen van corrupte mensen die anderen ermee zouden besmetten. Het begon bij de meest gehate artiesten en eindigde bij de mensen die hun buurman of buurvrouw niet mochten.
    Een paar handjesvol mensen zijn nog steeds in leven en zijn vastberaden om te overleven.




    Voel je vrij om te praten hier. Praten over andere dingen dan de rpg mag, zolang er maar niet gespamd wordt.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 19:28 ]


    26 - 02 - '16

    Mijn topics!
    Lastig om iemand te vinden, haha.


    Your make-up is terrible

    Haha ;3

    Welkom!


    26 - 02 - '16

    Ik blijf maar zoeken! Ik ben hier slecht in geworden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik blijf maar zoeken! Ik ben hier slecht in geworden.


    Take your time (:


    26 - 02 - '16

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben echt lui, haha. Ik schrijf elke keer een zin voor mijn rol en dan stop ik er weer mee.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ben echt lui, haha. Ik schrijf elke keer een zin voor mijn rol en dan stop ik er weer mee.


    Geen probleem, je hebt alle tijd (;


    26 - 02 - '16

    Ik ga later verder werken aan mijn rol. Ik heb er nu geen puf meer voor :x


    26 - 02 - '16

    Glader schreef:
    MT.


    A girl who wonders.

    Hebben jullie al ideeën voor personages en relaties?


    Your make-up is terrible

    Ik kan niet kiezen tussen deze twee D;

    1.






    2.





    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ze lijken allebei superjong, vooral die eerste.


    Your make-up is terrible

    Ik maak mijn rol morgen af! Vanavond ga ik tot één uur oppassen dus dat wordt 'm niet meer.

    Assassin schreef:
    Ze lijken allebei superjong, vooral die eerste.


    Maakt dat uit dan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Die tweede vind ik niet superjong ogen, maar het is een kwestie van hoe je er naar kijkt. Die eerste lijkt wel wat te jong ;x


    26 - 02 - '16