• Ik irriteer me de laatste tijd steeds meer aan mensen die nog steeds weigeren die spoiler knop te gebruiken. Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik een topic aan het lezen bent en dat ik opeens een spoiler lees die ik helemaal niet wilde lezen. Ik bedoel, hoe moeilijk is het nou om eventjes op die knop te rammen.

    Oké, ik moest mijn frustratie even kwijt.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 19:07 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eens


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sommige gebruiken hem te veel en sommige te weinig.


    Your make-up is terrible

    Ik vind een waarschuwing eigenlijk iets te ver gaan. Maar ik snap wel dat het vervelend is als iets wordt verteld, terwijl het eigenlijk onder een spoilerknop hoort te staan.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik begrijp je frustratie (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mulleroni schreef:
    Ik vind een waarschuwing eigenlijk iets te ver gaan. Maar ik snap wel dat het vervelend is als iets wordt verteld, terwijl het eigenlijk onder een spoilerknop hoort te staan.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Assassin schreef:
    Sommige gebruiken hem te veel en sommige te weinig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mulleroni schreef:
    Ik vind een waarschuwing eigenlijk iets te ver gaan. Maar ik snap wel dat het vervelend is als iets wordt verteld, terwijl het eigenlijk onder een spoilerknop hoort te staan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik snap je frustratie. Spoilers zijn inderdaad vervelend, zeker nu we zo'n mooie manier hebben om ze te verstoppen, maar ik denk niet dat je hier echt een regel voor kunt opstellen die niet super vaag zou zijn. Het beste wat je kunt doen is denk ik die mensen er gewoon even beleefd op aanspreken dat ze een spoilerknop hadden moeten gebruiken in hun berichtje, en hopen dat ze er in het vervolg wel aan denken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mulleroni schreef:
    Ik vind een waarschuwing eigenlijk iets te ver gaan. Maar ik snap wel dat het vervelend is als iets wordt verteld, terwijl het eigenlijk onder een spoilerknop hoort te staan.

    Dit dus ^^ Ik snap je frustratie, maar een waarschuwing gaat toch iets te ver.


    -

    Ik heb er nooit heel erg last van, maar ik snap dat het erg vervelend kan zijn.


    wat was dit ookalweer

    Een regel zou volgens mij niet eens mogelijk zijn gezien de grens gewoon niet te stellen is.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik zat ooit op een forum waar spoilerknoppen enkel moesten binnen de twee weken na het uitkomen van het boek/de film/de aflevering waar de spoiler in zat. Misschien kan er ook een tijdsspanne op gekleefd worden? Ik bedoel, als je iets zegt over Mockingjay is het niet erg, terwijl dat boek al sinds jaren uit is, maar als je een spoiler uit HP7 vermeld, heeft niemand daar problemen mee.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 21:15 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    Ik zat ooit op een forum waar spoilerknoppen enkel moesten binnen de twee weken na het uitkomen van het boek/de film/de aflevering waar de spoiler in zat. Misschien kan er ook een tijdsspanne op gekleefd worden? Ik bedoel, als je iets zegt over Mockingjay is het niet erg, terwijl dat boek al sinds jaren uit is, maar als je zegt dat Fred doodgaat in HP7, heeft niemand er een probleem mee ...

    Elle, ik wilde vandaag juist aan dat boek beginnen, godverdomme, je wordt bedankt. (cat) jk

    Maar goed, hoewel ik er niet zoveel last van heb, snap ik het wel dat heel veel mensen het vervelend vinden – alleen is het probleem dat ze zelf vaak niet doorhebben dat ze aan het spoilen zijn. :']

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 18:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Elle, ik wilde vandaag juist aan dat boek beginnen, godverdomme, je wordt bedankt. (cat) jk

    Maar goed, hoewel ik er niet zoveel last van heb, snap ik het wel dat heel veel mensen het vervelend vinden – alleen is het probleem dat ze zelf vaak niet doorhebben dat ze aan het spoilen zijn. :']


    Lotta, nobody believes you. Net alsof jij dat boek niet al twintigduizend keer hebt gelezen. :'D


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    Ik zat ooit op een forum waar spoilerknoppen enkel moesten binnen de twee weken na het uitkomen van het boek/de film/de aflevering waar de spoiler in zat. Misschien kan er ook een tijdsspanne op gekleefd worden? Ik bedoel, als je iets zegt over Mockingjay is het niet erg, terwijl dat boek al sinds jaren uit is,
    maar als je zegt dat Fred doodgaat in HP7, heeft niemand er een probleem mee ...
    Daar, opgelost.

    Ik vind trouwens dat iemand die veel spoilers plaatst hiervoor een waarschuwing moet krijgen. Je verneukt het plezier van iemand anders. Ik heb trouwens nog wel een suggestie voor die spoiler knop, dat je erin kunt zetten waarover hij gaat. Vind het zo vervelend om een spoiler te zien en niet te weten of ik kan kijken of niet.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 20:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.