• Ik irriteer me de laatste tijd steeds meer aan mensen die nog steeds weigeren die spoiler knop te gebruiken. Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik een topic aan het lezen bent en dat ik opeens een spoiler lees die ik helemaal niet wilde lezen. Ik bedoel, hoe moeilijk is het nou om eventjes op die knop te rammen.

    Oké, ik moest mijn frustratie even kwijt.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 19:07 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    Sommige gebruiken hem te veel en sommige te weinig.


    Queer zijn is gewoon alles

    Teater schreef:
    (...)

    Lotta, nobody believes you. Net alsof jij dat boek niet al twintigduizend keer hebt gelezen. :'D


    Misschien iemand anders niet? Dan ben je nu wel gigantisch aan het spoileren.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Teater schreef:
    Ik zat ooit op een forum waar spoilerknoppen enkel moesten binnen de twee weken na het uitkomen van het boek/de film/de aflevering waar de spoiler in zat. Misschien kan er ook een tijdsspanne op gekleefd worden? Ik bedoel, als je iets zegt over Mockingjay is het niet erg, terwijl dat boek al sinds jaren uit is, maar als je zegt dat Fred doodgaat in HP7, heeft niemand er een probleem mee ...


    wow spoilers


    I live for the applause, you will die for it.

    Jesus, serieus, hoe veel moeite kost het nou om iets onder een spoilerknop te zetten? Ja, het merendeel heeft HP7 al gezien/gelezen, maar er zijn heus wel mensen die dat nog niet hebben gedaan. :'D
    Like, come on. Doe niet zo moeilijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Scribe schreef:
    (...)

    Misschien iemand anders niet? Dan ben je nu wel gigantisch aan het spoileren.


    Ho, alsjeblieft even. Hoeveel keer is dat al gezegd op het forum? Ontelbaar.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik denk niet dat dit topic gemaakt was om ruzie te maken...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    Ik denk niet dat dit topic gemaakt was om ruzie te maken...


    Ja, nee, niet echt, en ik gaf maar een voorbeeld. (Dit is trouwens niet naar jou gericht en ook niet aanvallend bedoeld op iemand anders.)


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    (...)

    Ho, alsjeblieft even. Hoeveel keer is dat al gezegd op het forum? Ontelbaar.


    Maar er zijn genoeg mensen die nog jong zijn en nog niet alle boeken gelezen hebben. Je kan het ook gewoon weghalen. :Y)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar er zijn genoeg mensen die nog jong zijn en nog niet alle boeken gelezen hebben. Je kan het ook gewoon weghalen. :Y)


    Dat was ik van plan moest ik niet eerst nog bikwadratische vergelijkingen en de rest van vkv's te leren hebben. Maar aangezien toch iedereen het zo erg vind dat ik nog maar de miljoenste ben die het zegt, zal ik het nu even weghalen. (En ja, ik ben gefrustreerd, en ja, deels hierdoor, en ja, als ik gefrustreerd ben, reageer ik bot, en nee, dat is niet mijn bedoeling, dus vat het alsjeblieft niet aanvallend op. Daarbij is het gequote en kan ik dat toch niet weghalen.)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 21:14 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Denken jullie dat het zou helpen als we een modtopic zouden maken met meer uitleg over hoe je zo'n spoilerknop gebruikt? We kunnen dat eventueel misschien ook toevoegen aan de FAQ.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Denken jullie dat het zou helpen als we een modtopic zouden maken met meer uitleg over hoe je zo'n spoilerknop gebruikt? We kunnen dat eventueel misschien ook toevoegen aan de FAQ.


    Ik denk dat het een goed idee is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scandal schreef:
    Denken jullie dat het zou helpen als we een modtopic zouden maken met meer uitleg over hoe je zo'n spoilerknop gebruikt? We kunnen dat eventueel misschien ook toevoegen aan de FAQ.

    Ik vind het een beetje overbodig. Als mensen een beetje nadenken weten ze wel wanneer ze wel - en wanneer ze geen spoiler moeten gebruiken, neem ik aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Ik denk dat het een goed idee is.


    26 - 02 - '16

    Spoilers kan je nooit helemaal voorkomen, maar in het topic waar OP naar refereert was wel een heel duidelijke spoiler gegeven. Ik denk dat je gewoon je brainz moet gebruiken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het is wel echt naadje, maar behalve mensen erop attenderen, ka je niet veel doen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes