• ...en dat was de auto :'D

    Laat ik het even uitleggen:
    Mijn vader komt binnen wandelen en kijkt wat rond. Waarna hij dus zegt: "Tas, waar is de auto?" Mijn moeder reageerde niet dus hij dacht dat ze nog even naar de winkel was (overigens zat ik erbij dus had ik het kunnen melden, maar daar dacht vaderlief even niet aan). Dus hij liep naar de keuken en trof mijn moeder daar aan.
    Hij vroeg nogmaals waar de auto was en mijn moeder draaide zich om, grote ogen en keek hem aan.
    "Voor de deur," vertelde ze mijn vader en hij liep naar het raam.
    "Nou, ik denk het niet. Want dan is hij gejat." Mijn vader keek mijn moeder meteen aan en mijn moeder schrok hevig. Ze was al in lichte paniek aan het raken en ik geloofde het eigenlijk niet en zei toen; "Ha-ha heel grappig, mam." En ik liep naar de deur. Ik keek naar buiten en zag daar dus daadwerkelijk geen auto. Zegt mijn moeder plots.
    "Oh shit, ik ben lopend vanaf de winkel naar huis gegaan!" Ze begon te lachen en huilen tegelijk omdat ze dus dacht dat de auto echt gestolen was. Maar ze moest lachen omdat het zo stom was dat ze dus vergeten was dat ze met de auto naar de winkel was gegaan en dus zonder terug is gekomen.

    Oh, wat hebben we gelachen zeg :'D
    Hebben jullie ook wel eens zo'n stom moment meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 18:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whahaha, dat is best grappig.
    Neen, ik ben altijd heel blij als ik met de auto boodschappen doe. Blij genoeg om niet terug te lopen en te hoeven sjouwen met boodschappen. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Hahaha omg xD


    -

    Lol.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 17:43 ]

    Dit is gewoon genius.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Haha leuk dat iedereen het zo grappig vindt ^^

    Mijn moeder kan er niet meer om lachen tho :'D Ik maakte er vanmiddag even een grapje over en ze keek me zo vuil aan. Zo'n vuile blik had ik nog nooit van haar gezien :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahahah, slim


    16 - 09 - '17

    Hahaahhahaha geniuss,

    Ach mijn tante is mij ooit vergeten in de winkel. Ook altijd gezellig (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hahaha, this made my day :'D


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    o hahahahahahahahhaha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    IK heb wel een keer gehad, bedenk ik me nu pas, wij hadden een mazda huppelepup en kennis hadden die ook. En ik was aan eht wachten op papa omdat ik hem wat wilde vertellen. Dus ik zie de auto voorbij komen maar ik wist het kenteken niet. Rijd de auto naar de overkant waar het winkelcentrumpje is dus ik helemaal naar de overkant heel dat centrum door. Stapt daar dus die kennis uit XD heilig overtuigd dat het papa was

    en ook met carnaval dat we naar buiten gingen en de auto zochten en er een auto allemaal knipperde met zijn lampen. EN wij 'pff wat een creep vast verkrachter' waren we bezig bleek het mama te zijn die doorhad dat we haar neit zagen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hahaha geweldig! :'D
    Dit is dus precies iets wat mij ook zou kunnen overkomen hahah

    Hahahaha, lol. :'D

    Trouwens, *mijn T_T


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Swatz schreef:
    Hahaha geweldig! :'D
    Dit is dus precies iets wat mij ook zou kunnen overkomen hahah


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Macabre schreef:
    Hahahaha, lol. :'D

    Trouwens, *mijn T_T


    I know, maar ik heb geen zin om het te melden


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hikikomori schreef:
    Haha, ik heb ook wel eens zoiets slims gehad. Ik wilde met mijn zus de hond uitlaten. We waren al best wel ver met lopen en toen kwamen we erachter dat we iets vergeten waren, namelijk: de hond :W

    HAhahahahaha


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…