• Dude... deze weersverwachting is toch niet normaal meer? Als het hier echt zo heet wordt, is het dan warmer dan in Manilla. I'm talking 'bout Twente >.<



    Aan de andere kant ben ik nog nooit zo blij geweest dat ik uitgerekend deze zomer tomatenplanten in de tuin heb,durpzz.

    Groetjes!


    No growth of the heart is ever a waste

    Het mag toch wel gaan ophouden hoor.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Jeetje, dat word dan wel erg warm. Vraag is, hoe ga je dat overleven?

    Vandaag vond ik het al warm, lang leve winkels die airco hebben als je even wat moet halen. En voor aankomende week is er geen kouder word er hier ook geen kouder weer verwacht. Dat idee van ma om in de tuin in een zwembad onder de parasol te gaan zitten klinkt nu toch niet meer als een slecht idee.

    Ik heb medelijden met de dieren die buiten staan, want dat gaat ook voor hun geen pretje zijn.


    Physics is awesome

    It. Just. Doesn't. Stop.
    Nee, serieus. Ik heb effe regen en koeligheid nodig. M'n kamer is een sauna D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Jup... Ik houd mijn hart al vast voor Italië...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hou van de zomer maar het komt me nu echt de strot uit. Niet de warmte, maar de droogheid. Doordat het niet meer regent stinken sommige straten hier zo erg dat ik ze gewoon moet vermijden en ik verlang gewoon naar en regenbui (en er breken hier om de haverklap branden uit).


    Take risks and conquer your fears.

    wat ben ik blij dat ik deze 2 weken in Engeland zit (: hier is het warm, maar veeeel minder en altijd iets vochtiger want gisteren nacht heeft het bijvoorbeeld zelfs geregend dus veeeezzl aangenamer hier ^^


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik moet volgende week speelplein gaan geven in deze hitte :') ik stop die kinderen gewoon allemaal in een zwembad heel de dag, lolz.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben helemaal klaar met die hitte. Ik werk in de horeca en volgende week werk ik 5 dagen. 🙃 Schraap mij maar alvast van de vloer want ik ben gesmolten tot een puddle Maddie. Ik ga twee weken daarna 3 weken op vakantie naar Zwitserland en Italië, dus dat gaat ook leuk worden oml.


    What’s tasty in Busan?

    Het is hier in Twente letterlijk hell on earth. Als je bij ons achter wilt zitten, zelfs met parasol open en alles, is het nog zoooo warm. Daarom zit ik nu meer binnen dan buiten.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    We zitten met z'n allen al vaak te klagen dat we geen echte zomers hebben... moeder natuur moet wel gedacht hebben; willen jullie warmte? Dan krijg je ook warmte
    Een regenbuitje zo nu en dan zou niet verkeerd zijn pff :')

    Etna schreef:
    It. Just. Doesn't. Stop.
    Nee, serieus. Ik heb effe regen en koeligheid nodig. M'n kamer huis is een sauna D:


    26 - 02 - '16

    Holy shit. Wanneer stopt dit man, echt niet normaal.


    [ heaven knows ]

    Wij hebben hier 1 kamer met airco: I'll defend this post with my life.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2018 - 13:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik waarschijnlijk over een paar dagen:




    Maar serieus, die temperaturen zijn echt niet normaal hoog!


    Seasons will change, but I shall remain