• Hier is al eens een topic over geweest, maar aangezien deze is gesloten en ik geen besluit hierover kon vinden; hier een nieuw topic. Dit lijkt mij handig voor o.a. RPG's, wedstrijdtopics of de aanleiding voor mij voor deze suggestie.

    Ik bedoel dus voor de beginpost.

    AlbusDumbledore schreef op 8 okt 2014 - 20:04:
    Ik ben voor, zolang je meteen kunt zien wie de co-auteur is en ook kunt zien welke van de twee de post het laatst geüpdatet heeft.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 23:46 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dan misschien enkel in de beginpost?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    Dan misschien enkel in de beginpost?

    Oh, ik bedoel ook de beginpost, als dat nog niet duidelijk was. :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Square schreef:
    (...)

    Ja, maar ik bedoelde niet zozeer verwarrend voor de mensen die het topic beheren, als voor anderen op het forum. Stories zijn in mijn ogen dan toch iets anders. Dat is een creatie, en het is logisch dat je daarbij samen kunt werken omdat je verhalen samen kunt schrijven. Maar ik zie berichten op het forum meer als een soort, tja, spraakballonetjes? Je weet hier nu altijd precies wie wat zegt (ervan uitgaande dat de meeste accounts hier maar door één persoon gebruikt worden) en als meer dan één persoon een post kan aanpassen, ook als dat mensen zijn die door de maker van die post zelf zijn uitgenodigd, heb je dat niet meer.

    Geen idee of dit duidelijk is, want ik vind het een beetje lastig te verwoorden. Maar goed, ik zie sowieso ook wel dat verder iedereen voor lijkt te zijn en ik heb geen geweldige tegenargumenten, dus als ik in mijn eentje ben leg ik me er natuurlijk wel bij neer wat de meerderheid wil. :p
    Maar, ik weet niet, ik vind het zelf gewoon niet zo'n prettig idee, al zie ik ook wel dat het bij bepaalde topics handig zou kunnen zijn.

    Volgens mij is er een misverstand; ik bedoel voor de beginpost, niet voor het gehele topic. Dat zou inderdaad heel erg verwarrend kunnen werken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sowieso voor!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Goner schreef:
    Sowieso voor!


    wat was dit ookalweer

    Goed idee, voor bepaalde topics kan dit heel goed van pas komen. Voor~!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Goner schreef:
    Sowieso voor!


    26 - 02 - '16

    Ik weet het toch niet.:/

    Ik snap dat het handig kan zijn, maar het maakt alles wel minder overzichtelijk voor de normale bezoeker volgens mij.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben voor.


    16 - 09 - '17

    voor!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Debbaut schreef:
    Ik weet het toch niet.:/

    Ik snap dat het handig kan zijn, maar het maakt alles wel minder overzichtelijk voor de normale bezoeker volgens mij.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik ben voor, zolang je meteen kunt zien wie de co-auteur is en ook kunt zien welke van de twee de post het laatst geüpdatet heeft.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AlbusDumbledore schreef:
    Ik ben voor, zolang je meteen kunt zien wie de co-auteur is en ook kunt zien welke van de twee de post het laatst geüpdatet heeft.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    AlbusDumbledore schreef:
    Ik ben voor, zolang je meteen kunt zien wie de co-auteur is en ook kunt zien welke van de twee de post het laatst geüpdatet heeft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    AlbusDumbledore schreef:
    Ik ben voor, zolang je meteen kunt zien wie de co-auteur is en ook kunt zien welke van de twee de post het laatst geüpdatet heeft.


    Physics is awesome