• Ja, ja, de verf zit erin. :'D

    Ik heb een hele tijd lichtblond haar gehad en dacht al vanaf het moment dat ik de kapper uitliep om mijn haar in een leuke, aparte kleur te verven, maar het is er nooit van gekomen. (Wel al het verf ingeslagen, gewoon niet de ballen gehad lol) Nu had ik zoiets van, woah, het is herfstvakantie. Mislukt het? Niemand die het ziet. :W Zo gezegd, zo gedaan, en nu is 't afwachten.

    Het is de bedoeling dat het zo'n kleur wordt:




    In the meanwhile, enjoy my face and decide if it'll suit me:


    Deze foto wordt overigens spoedig verwijderd, want ik lach hier en het ziet er niet uit. Gewoon voor 't idee. :'D


    Ik ben zo nerveus. Als het mislukt, gooi ik er gewoon zwart overheen en raak ik nooit meer een gekleurde kleur wat aan. Aaaaaah.

    Ennnnn het resultaat!

    [ bericht aangepast op 10 okt 2014 - 13:06 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wow, het staat je zo goed! Echt gedurfd hoor en een goede keuze. Geniet van je nieuwe kapsel! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb dit topic gisteravond gelezen en ik heb dus serieus vannacht gedroomd dat mijn haar roze was!


    ©1998