• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Schreave • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier met alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •


    Song of the night: Turn Up The Speakers van Martin Garrix & Afrojack

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 17:40 ]


    16 - 09 - '17

    Creamcakes schreef:
    @Sylvie Ik kijk op het moment Nederland - Kazachstan, wat in een 3-1 voor Oranje werd, en wat mensen hier hebben een discussie.
    @Jarne In ons gezin ben ik eigenlijk de enige die een beetje van voetbal kijken houd, dus ik kan soms wat doorslaan. Ik word eigenlijk altijd heel fanatiek bij het kijken van sport, dat heb ik ook bij darten en hockey, terwijl ik haat om hockey zelf te spelen. M'n Twitter wil je trouwens op het moment niet zien, daar lees je héél veel voetbal.


    Have fun met het kijken van voetbal, daar ben ik absoluut geen fan van.


    16 - 09 - '17

    RayLaVie schreef:
    Oh ja, mocht het aankomen op overleven puur op fysieke kracht, dan denk ik ook dat zij er beter voor staan. Ik zei al, ik heb niks tegen Afrika omdat het Afrika is, maar er heerst ebola en er zullen aanzienlijk meer doden vallen als wij - andere werelddelen - niet helpen. Wat ik vind is dat we daarmee teveel riskeren - besmetting van onze eigen landen. Maar als je de factor ebola weglaat en alleen kijkt naar overlevingskansen mochten we allemaal zonder wetenschap, materialen etc zitten - en ik kan geen oorzaak daarvoor bedenken, maargoed - dan zijn zij inderdaad in het voordeel - denk ik, maar misschien zien we beiden iets over het hoofd.

    Het mag de mens dan sieren, ik vind dat persoonlijk niet relevant. Maar dat zal per persoon verschillen. Ik leef liever als een emotieloos persoon dat nut heeft dan als iemand die in een hoekje zit te grienen om de ellende in de wereld.


    Dat had ik wel door hoor, dat je niks tegen Afrika hebt.(:
    Dat vind ik dus het moeilijkst om over te oordelen: Helpen of aan hun lot over laten? Daar wil ik geen mening over vellen.

    Dat we daarvoor in de meeste gevallen elektriciteit nodig hebben. En dat kan in principe wel wegvallen. Geleidelijk.

    Mensen die alleen maar kunnen denken aan ellende en dood heb je gelijk, maar blij zijn is ook een emotie.(:

    @Sylvie Snap ik, maar het is wel interessant vind ik.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Sugglet schreef:
    (...)

    Have fun met het kijken van voetbal, daar ben ik absoluut geen fan van.

    Ik ook nieaar mijn vrienden wel. Ik zal het maandag wel mogen horen.-.-'
    ''De belgen doen het zo goed, wij winnen het EK,...'' Bah!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Sugglet schreef:
    (...)

    Have fun met het kijken van voetbal, daar ben ik absoluut geen fan van.


    wat was dit ookalweer

    tja, elektriciteit zou kunnen wegvallen, maar dan hebben we nog steeds huizen met deuren, fietsen, kaarsen of zelfs lampen die werken op ander soort energie. Ik denk niet dat het wegvallen van elektriciteit de ondergang van de mens zou zijn, maar desalniettemin toch best wil shit.

    Ik heb een hekel aan gelukkige mensen. Maar daar had ik het volgens mij al eens over gehad.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    tja, elektriciteit zou kunnen wegvallen, maar dan hebben we nog steeds huizen met deuren, fietsen, kaarsen of zelfs lampen die werken op ander soort energie. Ik denk niet dat het wegvallen van elektriciteit de ondergang van de mens zou zijn, maar desalniettemin toch best wil shit.

    Ik heb een hekel aan gelukkige mensen. Maar daar had ik het volgens mij al eens over gehad.


    Maar het zou een grote factor kunnen zijn.

    We kunnen nu eenmaal geen robots zijn.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    xD dit heeft echt niks meer te maken met de originele discussie tho.

    Ik weet dat we het niet kunnen zijn, maar ernaar streven is het minste dat ik kan doen.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    xD dit heeft echt niks meer te maken met de originele discussie tho.

    Ik weet dat we het niet kunnen zijn, maar ernaar streven is het minste dat ik kan doen.


    Dat is dan heel jammer.(quote)

    Gevoelens zijn nu eenmaal onderdeel van de mens, dat kun je niet veranderen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Sugglet schreef:
    (...)

    Have fun met het kijken van voetbal, daar ben ik absoluut geen fan van.

    Iedereen zijn smaak. Ik vind het kijken van tennis bijvoorbeeld ongelooflijk saai.
    Maar de wedstrijd is inmiddels afgelopen. Volgende land waar Oranje tegen moet strijden, is IJsland.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ga slapen, slaapwel!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    gevoelens onderdeel van de mens? Ja, dat kan wel kloppen, maar het blijft toch de keuze van de persoon om de gevoelens te herkennen, ze vervolgens te erkennen en ze tenslotte te uiten. Ik probeer dan tenminste om mezelf ervan te overtuigen dat ik bepaalde dingen niet voel, of anders voel. Helps.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Debbaut schreef:
    Ik ga slapen, slaapwel!


    Trusten!


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Trusten!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Snapchat is gehackt en foto's stonden/staan online. Ik wist het al die tijd al, snapchat is niet te vertrouwen. :'D
    Bron


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Snapchat is gehackt en foto's stonden/staan online. Ik wist het al die tijd al, snapchat is niet te vertrouwen. :'D
    Bron


    Dat heb je met die apps.


    16 - 09 - '17