• Hai!
    Weet iemand waar je deze broek kan halen?

    Phantasior schreef:
    Wauw, wat kunnen mensen hier toch ontzettend flauw reageren. Als SwapItOut dit mooi vindt, dan is dat zo. Laat elkaar in waarde.


    En als de rest dat niet mooi vindt, laat hen dan ook in hun waarde. Ik ben het volledig met hen eens dat het er absoluut niet uitziet. Daarbij zeggen ze toch alleen maar iets over de broek en niet over haar?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    En als de rest dat niet mooi vindt, laat hen dan ook in hun waarde. Ik ben het volledig met hen eens dat het er absoluut niet uitziet. Daarbij zeggen ze toch alleen maar iets over de broek en niet over haar?


    SwapItOut vraagt toch niet naar de mening van anderen, alleen of ze weten waar je die broek kunt halen? Ze vraagt niet; "wat vinden jullie van deze broek?" maar letterlijk"; weet iemand waar je deze broek kan halen?" dus de vuilniszak opmerkingen gaan wel een beetje te ver, en nee, je laat SwapItOut hiermee niet in haar waarde, want dit is blijkbaar wat zij leuk vind; dus je beledigd haar, op iets waar ze niet eens iemands mening naar vraagt.

    Wat een onzin allemaal zeg. Maar om bij het onderwerp te blijven, helaas, ik weet niet waar je de desbetreffende broek kunt vinden. Maar ik zie dat je al een paar goede links hebt gekregen. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    CherokeeRose schreef:
    (...)

    SwapItOut vraagt toch niet naar de mening van anderen, alleen of ze weten waar je die broek kunt halen? Ze vraagt niet; "wat vinden jullie van deze broek?" maar letterlijk"; weet iemand waar je deze broek kan halen?" dus de vuilniszak opmerkingen gaan wel een beetje te ver, en nee, je laat SwapItOut hiermee niet in haar waarde, want dit is blijkbaar wat zij leuk vind; dus je beledigd haar, op iets waar ze niet eens iemands mening naar vraagt.

    Wat een onzin allemaal zeg. Maar om bij het onderwerp te blijven, helaas, ik weet niet waar je de desbetreffende broek kunt vinden. Maar ik zie dat je al een paar goede links hebt gekregen. (:


    Welkom op het forum van quizlet waarop je een mening gratis krijgt. Blijkbaar letterlijk welkom, want zo te zien heb je niet echt Q-forum ervaring.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Welkom op het forum van quizlet waarop je een mening gratis krijgt. Blijkbaar letterlijk welkom, want zo te zien heb je niet echt Q-forum ervaring.


    Er is een reden dat ik dit forum tot nu toe ontlopen heb. Bedankt dat je me er nog eens aan herinnerd en dat je zo heerlijk volwassen bent hierover. Je wilde toch een mening? Gratis, omdat je blijkbaar zo gierig bent. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    Topic is bijna een maand oud.
    Wel gek: Iemand vraagt gewoon waar ze misschien een bepaalde broek kan kopen, en poef! Weer een hele discussie... Wel leuk om te lezen eigenlijk... XD Maar zeg, laten we een beetje aardig blijven.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 20:57 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Rotkat schreef:
    Topic is bijna een maand oud.
    Wel gek: Iemand vraagt gewoon waar ze misschien een bepaalde broek kan kopen, en poef! Weer een hele discussie... Wel leuk om te lezen eigenlijk... XD


    En ik ging even stuk om je naam...


    I'm your little ray of pitch black.

    CherokeeRose schreef:
    (...)

    En ik ging even stuk om je naam...

    Hahaha, lol^^. Maar ik denk dat we wel even moeten stoppen met het posten in dit topic, omdat het nog altijd een oud topic is(;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik denk dat je dat soort broeken wel moet vinden in de Urban Outfitters, Primark of Forever 21.


    Happiness is the best revenge

    Ooops, oud topic blijkbaar


    Happiness is the best revenge