• Dit is niet een topic waarin ik naar een diagnose vraag, dus kom ook niet aanzetten met opmerkingen als, 'wij zijn geen dokters.' Dat heb ik allang bekeken. Ik heb een vraag over de doorverwijzing. Ik kamp al een aantal maanden met spanningen en word hierdoor structureel gespannen wakker, heb vaak last van hyperventilatie/hartkloppingen. Het voelt alsof ik constant onder spanning sta. Waardoor? Geen idee. Ik heb besloten om het tegen mijn moeder te vertellen en ben nu klaar om de eerste stap te zetten, maar ik weet niet zo goed wat die stap inhoudt... Is dit iets waarvoor je naar de huisarts gaat om te worden doorverwezen? Of kan je op eigen initiatief naar een therapeut?

    Pls, help me out.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ben ik hier de oorzaak van?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Volgens mij heb je daarvoor wel een doorverwijzing nodig.


    26 - 02 - '16

    Deilia schreef:
    Ben ik hier de oorzaak van?

    Ik denk dat ik op je val.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Anomaly schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik op je val.


    <3


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je hebt inderdaad een doorverwijzing nodig voor zulk soort dingen, je dokter kan ook het best bepalen waar je heen moet.


    Your make-up is terrible

    Ok, dank. Die bevestiging had ik even nodig. Ik zal het eens voorleggen aan de huisarts.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vervelend! Zoals al gezegd kan je gewoon naar de huisarts gaan en mocht het nodig zijn, dan kan die je door verwijzen. Ik hoop dat je snel geholpen zult worden en van die nare gespannenheid afkomt!


    Happy Birthday my Potter!

    Humm... Toevallig heb ik voor het zelfde probleem mijn eerste sessie gehad.

    Maar ik hoefde niet perse een doorverwijzing te hebben. Maar zonder verwijzing werd 1 sessie dubbel geteld. En ik heb er maar 10 in mijn pakket. Bel anders even naar de therapeut waar je je oog op hebt. Die kunnen je verder helpen.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elmorria schreef:
    Humm... Toevallig heb ik voor het zelfde probleem mijn eerste sessie gehad.

    Maar ik hoefde niet perse een doorverwijzing te hebben. Maar zonder verwijzing werd 1 sessie dubbel geteld. En ik heb er maar 10 in mijn pakket. Bel anders even naar de therapeut waar je je oog op hebt. Die kunnen je verder helpen.

    Da's toevallig. Hoe ging die eerste sessie?

    Het aanbod aan therapeuten is zo groot dat ik geen idee heb welke het beste is voor mij. Ik ga gewoon mijn huisarts ermee bombarderen. Moet er toch al heen voor iets anders - ook toevallig verwijzing, haha.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 19:48 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    misschien heb je te veel aan je hoofd, en loopt het over, ik heb precies hetzelfde, en ik ben naar de kinderjeugdpsychiater gegaan,en ze gaan me helpen :)

    Wat vervelend! Zoals al vaker is gezegd, een bezoekje aan de huisarts kan geen kwaad.


    Not all those who wander are lost.

    Ben inmiddels doorverwezen naar de GGZ verpleegkundige. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Anomaly schreef:
    Ben inmiddels doorverwezen naar de GGZ verpleegkundige. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?


    Ze eten je op


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Ze eten je op

    Tyf 'ns op jij. :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn broer is door de huisarts ook verwezen naar een GGZ verpleegkundige. Nou is hij jammer genoeg nogal gesloten maar ik kan je garanderen dat ze je niet op eten want mijn broer is er nog steeds. Maar zonder alle gekheid, ik zie wel dat het mijn broer heeft geholpen dus je bent er in ieder geval in goede handen!


    'Nobody said it was easy