• Dit is niet een topic waarin ik naar een diagnose vraag, dus kom ook niet aanzetten met opmerkingen als, 'wij zijn geen dokters.' Dat heb ik allang bekeken. Ik heb een vraag over de doorverwijzing. Ik kamp al een aantal maanden met spanningen en word hierdoor structureel gespannen wakker, heb vaak last van hyperventilatie/hartkloppingen. Het voelt alsof ik constant onder spanning sta. Waardoor? Geen idee. Ik heb besloten om het tegen mijn moeder te vertellen en ben nu klaar om de eerste stap te zetten, maar ik weet niet zo goed wat die stap inhoudt... Is dit iets waarvoor je naar de huisarts gaat om te worden doorverwezen? Of kan je op eigen initiatief naar een therapeut?

    Pls, help me out.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Anomaly schreef:
    Ben inmiddels doorverwezen naar de GGZ verpleegkundige. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?


    Ze geven je een mooi comfortabel jasje en een netjes ingericht kamertje. Het is handig als je een tandenborsteltje meeneemt :Y)

    Maar ik hoop dat de GGZ je kan helpen ^.^


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Ze geven je een mooi comfortabel jasje en een netjes ingericht kamertje. Het is handig als je een tandenborsteltje meeneemt :Y)

    Maar ik hoop dat de GGZ je kan helpen ^.^

    Zolang ik maar zo'n lekker zachte muur heb. :c


    "I shut my eyes in order to see.'

    Amiable schreef:
    Mijn broer is door de huisarts ook verwezen naar een GGZ verpleegkundige. Nou is hij jammer genoeg nogal gesloten maar ik kan je garanderen dat ze je niet op eten want mijn broer is er nog steeds. Maar zonder alle gekheid, ik zie wel dat het mijn broer heeft geholpen dus je bent er in ieder geval in goede handen!

    Okeu. Het klinkt alleen zo zwaar. :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Neem een dag vrij van school, eerst huisarts en dan therapeut :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.