• Oké, verjaardagen vallen onder feestdagen-topics, I guess.
    Ik ben bijna jarig, 14 september. Dit is het eerste jaar dat ik echt mijn verjaardag op een volwassen manier ga vieren. (vorig jaar vierde ik mijn verjaardag niet en die jaren daarvoor.... Ach ja)

    Ik zoek dus allemaal lekkere dingen om te maken qua borrelhapjes.
    Het liefst simpele en voor de handliggende dingen, maar ik heb gewoon even wat ideetjes nodig.
    Brand los!


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Tof!! Alvast gefeliciteerd enzo!

    Waar ik op verjaardagen altijd dol op ben, zijn van die zoute stokjes en kaassticks. Oh, en pigs in a blanket. Heerlijk.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wat bij ons op verjaardagen werkt zijn olijven en toastjes. Of stokjes met mozzarella bolletjes, een cherry tomaatje en een basilicum blad die je in pesto of olie kan dippen.





    Life is a beautiful struggle

    Je kan wraps maken met zalm en roomkaas of iets anders dat je lekker vindt. Die kan je in plakjes snijden en zo serveren (:


    26 - 02 - '16

    Alvast van harte gefeliciteerd!



    Pinda’s, borrelnootjes, plakjes worst en kaas, gehaktballetjes... die hebben wij vaak op tafel staan!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2018 - 13:05 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Aaaah, alvast gefeliciteerd medejarige! Ik ben ook geboren op 14 september! :) Its the best date to have your birthday on, isnt it? :D

    Qua hapjes: ik vind nachochips met dipjes wel heel lekker. Zoals pesto of guacamole
    Wat wij ook altijd doen is zalmrolletjes met boursin in (die kan je vaak in de winkel kopen)
    of wraps die je dan stevig oprolt en in stukken snijdt met tandenstokers in om een sstuk te kunnen nemen (vaak combinatie zalm, philadelphia kruidenkaas, komkommer, pijnboompitten, pesto. En echt op koude frigotemperatuur)
    Of een hele schaal vol met lange prikkers met verschillende combinaties op:
    - druif en goudakaasblokje
    - brieblokje en aardbei
    - tomaat, mozarellabol, olijfolie met kruiden, basilicumblaadje
    - meloenstukje en parmaham
    Echt superlekker en niet echt veel werk ook. Daar heb ik wel een foto van ergens op mijn gsm. Wij doen het echt bij elk etentje of feestgelegenheid. Let me know en dan zoek ik de foto wel even haha

    Veel plezier met je verjaardag iig. x
    (Ik ga ook tapas doen met familie haha, vind dat echt het ultieme verjaardagding)


    A to the Z

    Ik vier zaterdag mijn verjaardag dus wat inspiratie kan ik wel gebruiken ;3


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Pixielisje schreef:
    Aaaah, alvast gefeliciteerd medejarige! Ik ben ook geboren op 14 september! :) Its the best date to have your birthday on, isnt it? :D

    Qua hapjes: ik vind nachochips met dipjes wel heel lekker. Zoals pesto of guacamole
    Wat wij ook altijd doen is zalmrolletjes met boursin in (die kan je vaak in de winkel kopen)
    of wraps die je dan stevig oprolt en in stukken snijdt met tandenstokers in om een sstuk te kunnen nemen (vaak combinatie zalm, philadelphia kruidenkaas, komkommer, pijnboompitten, pesto. En echt op koude frigotemperatuur)
    Of een hele schaal vol met lange prikkers met verschillende combinaties op:
    - druif en goudakaasblokje
    - brieblokje en aardbei
    - tomaat, mozarellabol, olijfolie met kruiden, basilicumblaadje
    - meloenstukje en parmaham
    Echt superlekker en niet echt veel werk ook. Daar heb ik wel een foto van ergens op mijn gsm. Wij doen het echt bij elk etentje of feestgelegenheid. Let me know en dan zoek ik de foto wel even haha

    Veel plezier met je verjaardag iig. x
    (Ik ga ook tapas doen met familie haha, vind dat echt het ultieme verjaardagding)


    Haha, wat grappig! Alvast gefeliciteerd en dankjewel!


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Alvast gefeliciteerd
    Ik zal eens noemen wat wij vaak hebben. Met m'n vader 50e verjaardag hadden we ook hapjes

    -wraps met kruidenkaas, sla en kip of zalm
    -stokbrood met salades
    -stokbrood met brie en cranberryjam
    - kaasstengels
    -kaasflapjes
    - stokjes fruit
    - stokje met tomaat basilicum en mozzarella
    -frituurhaojes
    -cakejes met schaaltjes meuk wat erop kan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Iemand had laatst op een verjaardag gepofte kaas, zo lekker!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.