• Ik was de laatste met deze foto:


    26 - 02 - '16

    Donar schreef:
    (...)das lief om te zeggen! alleen ik blijf hem zien haha


    Ik ken het bij mezelf ook hoor, dat is gewoon onzekerheid en compleet onnodig (;


    26 - 02 - '16

    Celerity schreef:
    (...)

    Ik ken het bij mezelf ook hoor, dat is gewoon onzekerheid en compleet onnodig (;
    Dat is ook zo, lastig om af te leren :') al moet ik zeggen dat ik baal dat ik erdoor heel veel shoots zo de prullenbak in heb gemieterd.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zweinstein schreef:
    Nieuwe fb profielfoto




    DIE

    BLOUSE

    HEB

    IK

    OOK


    haha


    Wel een ontzettend leuke foto!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly


    Alweer bijna halfjaar geleden, ik kijk overly blij en recht in een prachtige flits :') Maar uil <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Leonopteryx schreef:
    (...)

    Flauw :c


    Haha (:

    :3
    Mwuhahaha

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 19:20 ]


    I aspire to inspire before I expire

    Sapienza schreef:
    (...)

    Haha (:

    :3



    O my god you're adorable. Je ogen *-*


    i put the fun in funeral

    En blije foto omdat ik over 5 weekjes voor een jaar in Amerika ben #aupair Yaay

    Nieuwe profielfoto op facebook (:
    Ik vind hem echt heel leuk.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 15:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Overkill schreef:
    (...)

    O my god you're adorable. Je ogen *-*


    Aww thaenkss ^_^


    I aspire to inspire before I expire



    Wrm zijn jullie allemaal zo mooi :0


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Redelijk oude fotot's van het wk voetbal voor en na nederland argentinie
    ik ben echt een een wk fanaat ik heb echt keihard zitten huilen en schreeuwen en schelden en alles xD
    ik draai sowiso veel te veel door bij voetbal *fluitjes fufuzuellas andere toeters, alles moet mee en alles word veel te veel gebruikt door mij)
    Ik heb ook een cape en kroon gekocht (de cape was oranje) voor een van de wedstrjden XD
    OVerigens ben ik niet eens nedelander, maar curacao heeft volgens mij niet eens een team so GO HOLLAND, COLOMBIA EN IVOORKUST


    "Time to destroy Argentina"


    "or not D:"

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 1:06 ]


    There is nothing I need, except the function to breathe


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Super leuke foto's van jullie allemaal! Zo krijg je steeds meer een beeld wie zich achter de quizletnaam "schuilt" :D Hier mijn eerste keer op een trekker afgelopen zondag! Sodemieter wat is dat leuk zeg!!! De blijheid is waarschijnlijk wel aan mijn gezicht te zien hehe

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 17:53 ]

    Beereo schreef:
    Redelijk oude fotot's van het wk voetbal voor en na nederland argentinie
    ik ben echt een een wk fanaat ik heb echt keihard zitten huilen en schreeuwen en schelden en alles xD
    ik draai sowiso veel te veel door bij voetbal *fluitjes fufuzuellas andere toeters, alles moet mee en alles word veel te veel gebruikt door mij)
    Ik heb ook een cape en kroon gekocht (de cape was oranje) voor een van de wedstrjden XD
    OVerigens ben ik niet eens nedelander, maar curacao heeft volgens mij niet eens een team so GO HOLLAND, COLOMBIA EN IVOORKUST


    "Time to destroy Argentina"


    "or not D:"


    Ahhw! You're cute. :3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys