• Esmee is bejaard en ik moet morgenochtend vroeg opstaan om naar haar verjaardag te gaan dus ik ga zo maar eens slapen. Opnieuw welterusten. <3


    Reality's overrated.

    En wij zijn kampioenen, olè, olè!


    'Darling, just hold on'

    Jij met je team?


    Danmarks Dynamite.

    Everyone who suffers from social anxiety needs a friend who will

    help them order food when it’s too scary
    walk with them through crowded places
    help them laugh it off when they make a mistake
    not get tired of answering “no, you’re not annoying, silly goose! You’re adorable and I love you” no matter how many times it’s needed


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb vier privéberichten naar me zelf gestuurd en nu word ik gek omdat er telkens een 4 staat.


    Danmarks Dynamite.

    Hewer schreef:
    Ik heb vier privéberichten naar me zelf gestuurd en nu word ik gek omdat er telkens een 4 staat.


    Waarom doe je dat dan ook schatje?


    'Darling, just hold on'

    Hewer schreef:
    Jij met je team?


    Jup. (:
    Man, dat andere team was agressief, damn, een paar keer een arm in m'n maag gehad, maar ze hebben verloren, lekker puh ha. :Y)


    'Darling, just hold on'

    Eerste antwoord: Voor mijn verhaal, haha. Ik zat niet meer op mijn laptop en anders vergat ik het. Maar ik zet het zo wel in Word denk ik.
    Tweede antwoord: Wacht, jij doet.. korfbal? Am I right? Sorry, ik vergeet zulk soort dingen altijd heel snel. Ik hou niet van mensen die agressief doen in een sport.


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga een BVB (Borussia Dortmund) Jersey kopen voor mijn verhaal. Dat de mensen die op mijn verjaardag willen komen alvast weten dat ze me gewoon geld kunnen geven. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Maar geld vind ik nooit leuk om te geven idk, cadeautjes zijn veel leuker. :c


    "Family don’t end in blood”

    Verdorie, mensen reageren altijd zo. :'D


    Danmarks Dynamite.

    HAHA, sorry. :'D


    "Family don’t end in blood”

    HAHAHA. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Hewer schreef:
    Eerste antwoord: Voor mijn verhaal, haha. Ik zat niet meer op mijn laptop en anders vergat ik het. Maar ik zet het zo wel in Word denk ik.
    Tweede antwoord: Wacht, jij doet.. korfbal? Am I right? Sorry, ik vergeet zulk soort dingen altijd heel snel. Ik hou niet van mensen die agressief doen in een sport.


    Dat klopt als een bus. Maar ik beuk net zo hard terug, ja zeg, ik laat me een beetje mishandelen door een kind dat het niet kan hebben dat zij geen kampioen werden.


    'Darling, just hold on'

    GREG EN THEO ZIJN IN EINDHOVEN OMG


    Danmarks Dynamite.

    Giuseppe schreef:
    (...)

    Dat klopt als een bus. Maar ik beuk net zo hard terug, ja zeg, ik laat me een beetje mishandelen door een kind dat het niet kan hebben dat zij geen kampioen werden.


    Dat ken ik, ja.


    Danmarks Dynamite.